ماشین حساب کاسیو Casio DR-270TM
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو DR-270TM

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: برق شهری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DR-270TM

ماشین حساب های مجهز به پرینتر نقش عمده ای در محاسبات مالی و حسابداری ایفا می کنند و خیال شما را بابت رخ دادن اشتباه های احتمالی راحت می کنند. چرا که محاسبات مالی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و یک اشتباه کوچک می تواند خسارات جبران ناپذیری به کسب و کار شما وارد کند. به همین دلیل روش های قدیمی مانند یادداشت کردن اعداد و ارقام به صورت دستی بر روی کاغذ قابل اطمینان نیست.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DR-270TM

ماشین حساب کاسیو Casio DR-270TM یکی از انواع ماشین حساب رومیزی کاسیو است که از قابلیت چاپ محاسبات انجام شده برخوردار می باشد. بنابراین با استفاده از این ماشین حساب می توانید بلافاصله پس از انجام محاسبات، آنها را در دو رنگ قرمز و مشکی چاپ کنید و دیگر نگران خطاهای احتمالی در هنگام یادداشت آنها نباشید!

از جمله مشخصات پرینتر تعبیه شده در ماشین حساب حسابداری کاسیو DR-270TM می توان به سرعت بسیار مطلوب آن (4.8 خط در ثانیه) اشاره کرد. همچنین دسترسی به رول کاغذ این پرینتر جهت تعویض به آسانی انجام می شود و به طور کلی مشکل خاصی در استفاده از آن نخواهید داشت. لازم به ذکر است که رول های کاغذ 55 میلی متری در پرینتر ماشین حساب چاپگردار کاسیو DR-270TM قابل استفاده می باشند.

حداکثر تعداد ارقام قابل نمایش بر روی نمایشگر ماشین حساب چاپگردار کاسیو Casio مدل DR-270TM برابر با 12 رقم است که برای انجام محاسبات مالی سنگین در فروشگاه ها، مغازه ها و ادارات مناسب به نظر می رسد. طراحی این ماشین حساب به گونه ای است که صفحه نمایش آن دارای زاویه دید بسیار مناسبی می باشد و در شرایط مختلف می توانید به آسانی ارقام را بر روی آن مشاهده کنید.

ماشین حساب کاسیو Casio DR-270TM

ماشین حساب کاسیو Casio DR-270TM به شما امکان انجام محاسبات از طریق چهار عمل اصلی، محاسبه درصد و میانگین را می دهد. این ماشین حساب به دکمه های COST، SELL و MAR مجهز است و امکاناتی مانند محاسبه هزینه های جاری، قیمت خرید یا فروش اجناس و میزان حاشیه سود را برای شما فراهم می آورد.

ویژگی دیگر ماشین حساب 12 رقمی کاسیو Casio مدل DR-270TM مجهز بودن آن به دکمه های TAX+ و TAX- است. با استفاده از این دکمه ها قادر خواهید بود تا مقدار مالیات را در دستگاه ذخیره کرده و از آن در محاسبات مالی خود بهره ببرید.

ماشین حساب کاسیو Casio DR-270TM

از دیگر امکانات ماشین حساب کاسیو مدل Casio DR-270TM می توان به امکان ذخیره کردن ارقام در حافظه دستگاه و استفاده از آنها در محاسبات، تنظیم تعداد ارقام پس از ممیز و تعیین نحوه گرد کردن اعداد (با استفاده از سوئیچ های تعبیه شده بر روی بدنه) اشاره کرد.

علاوه بر قابلیت های فنی و محاسباتی، ماشین حساب چاپی کاسیو DR-270TM را می توان بهترین ماشین حساب رومیزی از لحاظ کیفیت ساخت دانست. این ماشین حساب دارای بدنه ای خوش ساخت و مقاوم است و در صورت استفاده صحیح، تا سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. علاوه بر این دکمه های ماشین حساب کاسیو DR-270TM به صورت کاملاً برآمده و با فاصله مناسب از یکدیگر طراحی شده اند و به شما در سریع تر و دقیق تر وارد کردن ارقام کمک زیادی می کنند.

ماشین حساب کاسیو Casio DR-270TM

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت ماشین حساب چاپگردار مدل DR-270TM را کسب نمایید. همچنین چنانچه قبلاً از ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio DR-270TM استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود در بخش کامنت های همین صفحه، به کاربران دیگر در انتخاب ماشین حساب مورد نظرشان کمک کنید.

ماشین حساب کاسیو Casio DR-270TM





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 9 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی