اسپیکر بلوتوث قابل حمل جی بی ال JBL Clip 3
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسپیکر بلوتوث وایرلس جی بی ال Clip 3

رنگ: دارای 12 رنگ مختلف (شامل مشکی، سرمه ای، قرمز، خاکستری، سبز، سفید، سبز یشمی، زرد، صورتی، کرم)
رابط اتصال: بلوتوث، AUX
طول عمر باتری : 10 ساعت
نوع اتصال: بی سیم و با سیم

طراحی اسپیکر بلوتوث جی بی ال Clip 3

اگر به پخش موسیقی در حین پیاده روی یا گردش در طبیعت علاقه مند هستید، حتماً تا به حال از اسپیکر قابل حمل استفاده کرده اید. شاید برای شما پیش آمده باشد که به دلیل ضعف اسپیکر در برقراری ارتباط بلوتوثی با موبایل، با قطع و وصل شدن صدا در حین پخش موسیقی مواجه شده اید. این مشکل و دیگر مشکلات از این قبیل که به دلیل کیفیت نامرغوب اسپیکر مورد استفاده شما می باشد، لذت گوش دادن به موسیقی را از شما خواهد گرفت! پس بهتر است تا از اسپیکرهای قابل حمل معتبر و با کیفیت استفاده کنید که از میان آنها می توان به اسپیکر بلوتوث قابل حمل جی بی ال JBL Clip 3 اشاره کنیم.

 

طراحی اسپیکر بلوتوث جی بی ال Clip 3

 

یک همراه سبک و خوش صدا

اسپیکر جیبی جی بی ال JBL Clip 3 با طراحی خاص خود توانسته نظر کاربران را به سمت خود جلب کرده و به یکی از اسپیکرهای پرفروش در بازار تبدیل شود! این اسپیکر که به صورت دایره ای طراحی شده، دارای وزن 220 گرم بوده و به یک قلاب در قسمت بالایی بدنه مجهز می باشد. از این جهت می توانید آن را به بند کوله پشتی خود آویزان کرده و از آن در حین پیاده روی، کوهنوردی یا گردش در طبیعت استفاده کنید!
از دیگر ویژگی های اسپیکر JBL Clip 3 که استفاده از آن را در فضای باز امکان پذیر کرده، ویژگی ضد آب بودن می باشد. این اسپیکر خوش ساخت دارای استاندارد IPX7 است و به طور کامل در برابر نفوذ آب مقاوم می باشد. بنابراین با خیالی آسوده بابت دوام بالای اسپیکر ضد آب JBL Clip 3 می توانید از آن در حین پیاده روی در زیر باران برای گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه تان بهره ببرید.

 

یک همراه سبک و خوش صدا

 

قابلیت و کارایی های اسپیکر جی بی ال Clip 3

صدایی قدرتمند و شفاف

اسپیکر پرتابل جی بی ال JBL Clip 3 دارای توان خروجی 3.3 وات است که برای اسپیکری با این ابعاد جمع و جور کاملاً مناسب می باشد. با استفاده از این اسپیکر می توانید از صدایی قدرتمند و شفاف و دارای بیس قابل قبول بهره مند شوید. البته توجه کنید که اسپیکر JBL Clip 3 برای مصارف شخصی ارائه شده و بهتر است تا از آن در فضاهای بزرگ و در جمع های شلوغ استفاده نکنید.

 

قابلیت و کارایی های اسپیکر جی بی ال Clip 3

 

اتصال بی سیم یا باسیم!

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که اسپیکر قابل حمل کوچک جی بی ال JBL Clip 3 به بلوتوث داخلی نسخه 4.1 مجهز است و به انواع گوشی های اندرویدی، آیفون، آیپد، تبلت، لپ تاپ و... به صورت بی سیم از طریق بلوتوث قابل اتصال می باشد. این ویژگی در کنار وزن سبک اسپیکر بلوتوثی جی بی ال JBL Clip 3 باعث می شود تا بتوان از آن به صورت کاملاً قابل حمل و در مکان ها و موقعیت های مختلف استفاده کرد.
اگر امکان استفاده از بلوتوث برای شما مهیا نبود، می توانید اسپیکر جی بی ال مدل
JBL Clip 3 را از طریق کابل AUX به سایر دستگاه ها متصل نمایید. بر روی بدنه این اسپیکر پورت 3.5 میلی متری تعبیه شده و اتصال باسیم آن به دستگاه های دیگر را برای شما فراهم می آورد.

 

اتصال بی سیم یا باسیم!

 

اسپیکر بلوتوث قابل حمل جی بی ال JBL Clip 3

زمان کوتاه شارژ باتری

باتری به کار رفته در اسپیکر پرتابل بلوتوث جی بی ال JBL Clip 3 از نوع لیتیوم پلیمری بوده و از ظرفیتی معادل با 1000 میلی آمپر ساعت بهره می برد. بر روی این باتری برای پخش موسیقی تا 10 ساعت به طور مداوم می توان حساب باز کرد. باتری اسپیکر بلوتوث دار جی بی ال JBL Clip 3 از سرعت مناسبی در هنگام شارژ شدن نیز برخوردار است و در عرض 3 ساعت به طور کامل شارژ می شود. لازم به ذکر است که در صورت بدون استفاده ماندن اسپیکر بی سیم جی بی ال JBL Clip 3 برای مدتی، دستگاه به صورت اتوماتیک در حالت خاموش قرار می گیرد و به این صورت در مصرف باتری آن صرفه جویی می شود.

 

اسپیکر بلوتوث قابل حمل جی بی ال JBL Clip 3

 

به تماس های خود پاسخ دهید

اسپیکر بلوتوث وایرلس جی بی ال JBL Clip 3 دارای میکروفون داخلی نیز هست که به شما اجازه می دهد تا در هنگام اتصال بلوتوثی آن به موبایل، به تماس های دریافتی خود از طریق این اسپیکر میکروفون دار پاسخ دهید و با آن به مکالمه تلفنی بپردازید.

به تماس های خود پاسخ دهید

جمع بندی

در جمع بندی معرفی اسپیکر بلوتوث قابل حمل جی بی ال JBL Clip 3 باید گفت که این اسپیکر برای کاربرانی که به دنبال یک اسپیکر زیبا، سبک و دارای طول عمر بالا هستند انتخاب بسیار ایده آلی است و به خوبی انتظارات طرفداران موسیقی را برآورده می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید اسپیکر بلوتوث پرتابل جی بی ال JBL Clip 3 را کسب نمایید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر درج کنید تا کاربران دیگر از آنها در انتخاب اسپیکر مورد نظرشان بهره ببرند.

 

اسپیکر بلوتوث قابل حمل جی بی ال JBL Clip 3





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 9 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی