اسپیکر بلوتوث قابل حمل جی بی ال JBL Partybox 300
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسپیکر بلوتوث وایرلس جی بی ال Partybox 300

رنگ: مشکی
رابط اتصال: بلوتوث، AUX
طول عمر باتری : 18 ساعت
نوع اتصال: بی سیم و با سیم

طراحی اسپیکر بلوتوث جی بی ال Partybox 300

اسپیکر بلوتوث قابل حمل جی بی ال JBL Partybox 300 یکی از اسپیکرهای قدرتمند برند معتبر JBL است که برای استفاده در مجالس و مهمانی ها گزینه ایده آلی به شمار می آید! اگر قصد خرید اسپیکر جی بی ال را دارید و در جستجوی اسپیکری با توان عالی در پخش موسیقی هستید، بی تردید اسپیکر جی بی ال مدل JBL Partybox 300 برای شما طراحی شده است!

 

طراحی اسپیکر بلوتوث جی بی ال Partybox 300

 

بدون نگرانی از کیفیت صدا مهمانی برگزار کنید!

اسپیکر پرتابل JBL Partybox 300 دارای ابعاد 310*320*690 میلی متر و وزن 15.84 کیلوگرم است و هم به صورت رومیزی و هم به صورت قابل حمل می توان از آن استفاده کرد. به طوری که در حمل آن به سالن ها و مکان های مختلف مشکل خاصی نخواهید داشت و به آسانی می توانید در هر جایی که نیاز داشتید، یک مهمانی برپا کنید!

طراحی اسپیکر قابل حمل جی بی ال JBL Partybox 300 به گونه ای است که امکان قرار دادن آن در ارتفاع های مختلف با استفاده از پایه نگهدارنده وجود دارد. همچنین این اسپیکر قابل حمل از قابلیت نورپردازی در سه حالت مختلف نیز برخوردار بوده و لذت و هیجان پخش موسیقی را برای شما چندین برابر می کند!

 

بدون نگرانی از کیفیت صدا مهمانی برگزار کنید!

 

قابلیت و کارایی های اسپیکر جی بی ال Partybox 300

موسیقی را با قدرت و کیفیت فوق العاده پخش کنید

یکی از مهم ترین مشخصه های اسپیکر پرقدرت جی بی ال JBL Partybox 300 قدرت بسیار بالای آن در پخش موسیقی است. این اسپیکر دارای توان خروجی فوق العاده 240 واتی می باشد و صدای پخش شده با آن به خوبی محیط های بزرگ را پوشش می دهد. همچنین اسپیکر جی بی ال JBL Partybox 300 از قابلیت Bass Boost نیز برخوردار بوده که از طریق آن می توانید بیس موسیقی در حال پخش را به طرز چشمگیری افزایش دهید! با توجه به این ویژگی ها باید از قدرت و حجم صدای ارائه شده توسط این اسپیکر بی دار اطمینان کامل داشت.

 

قابلیت و کارایی های اسپیکر جی بی ال Partybox 300

 

اتصال بلوتوثی قدرتمند در کنار اتصال باسیم

اسپیکر قابل حمل JBL Partybox 300 به بلوتوث داخلی نسخه 4.2 مجهز می باشد و به آسانی به انواع گوشی های هوشمند، تبلت، لپ تاپ و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث متصل می شود. این اسپیکر بلوتوثی از قدرت بسیار مطلوبی در هنگام اتصال بلوتوثی برخوردار است و در این حالت با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا یا وضوح پایین مواجه نخواهید شد.

علاوه بر اتصال بی سیم، اسپیکر پرتابل جی بی ال JBL Partybox 300 از اتصال با سیم نیز پشتیبانی می کند. بر روی بدنه این اسپیکر پورت 3.5 میلی متری صدا تعبیه شده و قابلیت اتصال آن به دستگاه های دیگر از طریق کابل AUX وجود دارد.

اتصال بلوتوثی قدرتمند در کنار اتصال باسیم

به راحتی خواننده شوید

اما یکی از ویژگی هایی که اسپیکر پرتابل بلوتوث جی بی ال JBL Partybox 300 را برای استفاده در مجالس و مهمانی ها مناسب کرده، مجهز بودن آن به ورودی های میکروفون و گیتار است. همچنین این اسپیکر امکان هم خوانی با موسیقی در حال پخش را برای شما فراهم می آورد.

 

به راحتی خواننده شوید

 

برقراری ارتباطات ایده آل

اسپیکر بلوتوث وایرلس JBL Partybox 300 به پورت USB و قابلیت تشخیص فایل های موزیک ذخیره شده بر روی آن مجهز است. پس می توانید پلی لیست مورد نظر خود را بر روی فلش ایجاد کرده و آن را از طریق اسپیکر JBL Partybox 300 در جمع های دوستانه خود پخش نمایید!
مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که اسپیکر قابل حمل وایرلس جی بی ال JBL Partybox 300 از امکان اتصال به یک اسپیکر دیگر از طریق بلوتوث یا کابل RCA (استریوی خانگی) برخوردار است. با استفاده از این ویژگی می توانید از صدایی فوق العاده قدرتمند بهره مند شده و یک جشن به یاد ماندنی را برگزار کنید!

برقراری ارتباطات ایده آل

اسپیکر بلوتوث قابل حمل جی بی ال JBL Partybox 300

مجهز به باتری جادویی و فوق العاده قدرتمند

یکی دیگر از مشخصات مهم اسپیکر بلوتوثی پرتابل جی بی ال JBL Partybox 300 مجهز بودن آن به یک باتری لیتیوم پلیمری فوق العاده قدرتمند است! باتری به کار رفته در این اسپیکر دارای ظرفیت 10400 میلی آمپر ساعت بوده و قادر به تأمین انرژی مورد نیاز برای 18 ساعت پخش مداوم موسیقی می باشد! همچنین اسپیکر بلوتوث دار JBL Partybox 300 در صورت بدون استفاده ماندن به مدت 20 دقیقه در حالت اسلیپ قرار می گیرد و به این صورت در مصرف شارژ باتری آن صرفه جویی می شود. نکته قابل توجه در این رابطه این است که شما برای شارژ این باتری قدرتمند فقط به 5 ساعت زمان نیاز دارید که سرعت شارژ فوق العاده ای می باشد!

میزان شارژدهی اسپیکر شارژی جی بی ال JBL Partybox 300 به اندازه ای است که می توان از آن به عنوان پاوربانک نیز استفاده کرد! پس اگر موبایل یا تبلت شما نیاز به شارژ داشت و به پریز برق دسترسی نداشتید، از اسپیکر پاور بانک جی بی ال JBL Partybox 300 برای شارژ آنها بهره ببرید!

 

اسپیکر بلوتوث قابل حمل جی بی ال JBL Partybox 300

 

جمع بندی

در مجموع می توان گفت که اسپیکر بلوتوث قابل حمل جی بی ال JBL Partybox 300 با توجه به ویژگی هایی مانند توان عالی در پخش موسیقی، نورپردازی، روش های ارتباطی مختلف با دستگاه های دیگر و کیفیت ساخت مطلوب یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای کسانی است که به دنبال پخش موسیقی در محیط های بزرگ و با صدایی بلند و دارای بیس زیاد هستند.

شما می توانید برای دریافت بهترین قیمت اسپیکر بلوتوثی قدرتمند و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید اسپیکر پرتابل وایرلس JBL Partybox 300 با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین چنانچه قبلاً از این اسپیکر استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر، کاربران دیگر را در انتخاب اسپیکر مورد نظر خود راهنمایی کنید.

 

اسپیکر بلوتوث قابل حمل جی بی ال JBL Partybox 300





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 9 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی