پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP M751dn
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اچ پی M751dn

چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ: 40 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi 
حداکثر سایز کاغذ: A3

معرفی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی M751dn

تصور کنید که در اداره خود قصد ارائه یک گزارش مهم به مدیر خود را دارید و برای تهیه آن مدت زمان زیادی را صرف کرده اید؛ اما در لحظه آخر و در هنگام پرینت گرفتن آن به دلیل کیفیت پایین پرینتر به مشکل خورده اید! در چنین شرایطی است که وجود یک پرینتر با کیفیت و قابل اعتماد را در محل کارتان حس می کنید!

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP M751dn یک انتخاب ایده آل برای استفاده در شرکت، اداره یا سازمان شما است. این پرینتر در دسته پرینترهای لیزری جای دارد و قابلیت پرینت سیاه و سفید و رنگی در هر دو حالت یک رو و دو رو را برای شما فراهم می آورد.

معرفی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی M751dn

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی M751dn

کیفیت عالی در چاپ سیاه و سفید و رنگی

کیفیت چاپ عالی یکی از مهم ترین ویژگی های چاپگر تک کاره لیزری اچ پی M751dn است! این پرینتر لیزری دارای رزولوشن 1200*1200 dpi می باشد و متون سیاه و سفید و تصاویر رنگی چاپ شده با آن از کیفیت، وضوح و میزان خوانایی بسیار قابل قبولی برخوردارند. لازم به ذکر است که این پرینتر لیزری اچ پی hp قابلیت چاپ بر روی برگه A3 را نیز دارد و کیفیتی بسیار مطلوب در چاپ در ابعاد بزرگ را به شما ارائه می دهد.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی M751dn

 

با سرعت بالایی پرینت بگیرید

علاوه بر کیفیت چاپ مناسب، پرینتر تک کاره اچ پی M751dn از سرعت چاپ مطلوبی نیز بهره می برد و اولین پرینت سیاه و سفید را در عرض 5.7 ثانیه و اولین پرینت رنگی را در عرض 6.1 ثانیه انجام می دهد. سرعت این پرینتر اچ پی در هنگام چاپ های متوالی به 40 برگ در دقیقه می رسد که به خصوص برای چاپ رنگی مقدار قابل توجهی محسوب می شود.

چاپگر تک کاره اچ پی HP M751dn قابلیت انجام 150 هزار چاپ در طول ماه را دارد و از این جهت برای استفاده در حجم کاری متوسط می توان بر روی آن حساب کرد. البته از جانب شرکت HP توصیه شده تا از این پرینتر برای 40 هزار چاپ در ماه بهره برده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یابد و با افت کیفیت عملکرد به مرور زمان مواجه نشوید.

با سرعت بالایی پرینت بگیرید

درگاه های ارتباطی کاربردی

از لحاظ پورت های ارتباطی نیز پرینتر لیزری اچ پی HP M751dn در وضعیت مطلوبی قرار دارد و به 4 پورت USB در جلو و عقب بدنه مجهز می باشد. از این پورت ها برای اتصال پرینتر به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر یا لپ تاپ می توانید بهره ببرید. ضمن اینکه پرینتر تک کاره لیزری HP M751dn قادر به تشخیص و چاپ فایل های موجود بر روی فلش مموری و دیگر حافظه های USB به صورت مستقیم است.

اگر قصد استفاده از چاپگر لیزری اچ پی HP M751dn به صورت گروهی را دارید، این امکان برای شما مهیا است. بر روی بدنه این چاپگر اچ پی پورت اترنت تعبیه شده و شما می توانید از طریق اتصال آن به شبکه، از چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به پرینتر دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که در پرینتر تحت شبکه اچ پی HP M751dn از مطمئن ترین متدهای امنیتی بهره برده شده و به طور کامل از اطلاعات شما در حین استفاده گروهی محافظت می شود.

 

درگاه های ارتباطی کاربردی

 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP M751dn

سازگار با تونر کارتریج های با ظرفیت بالا

مواد مصرفی پرینتر لیزری اچ پی مدل HP Enterprise M751dn شامل یک تونر کارتریج مشکی و سه تونر کارتریج رنگی می شود. این پرینتر با تونر کارتریج های مدل های HP 658A و HP 658X سازگار است که از کیفیت بالایی برخوردارند و کیفیت بالای چاپ سیاه و سفید و رنگی را تضمین می کنند. لازم به ذکر است که تونر کارتریج مشکی HP 658A دارای ظرفیت چاپ 7000 برگ و تونر کارتریج های رنگی آن دارای ظرفیت چاپ 6000 برگ می باشند. همچنین تونر کارتریج مشکی مدل HP 658X از ظرفیت چاپ 33000 برگی و تونر کارتریج های رنگی آن از ظرفیت چاپ 28000 برگی برخوردارند و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود.

 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP M751dn

 

بر روی کاغذهای مختلف با ابعاد متفاوت پرینت کنید

در حالت استاندارد پرینتر رنگی اچ پی HP M751dn دارای یک سینی 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی است و قابلیت استفاده از انواع کاغذهای معمولی در سایز A3 و A4، کاغذهای ضخیم و بسیار ضخیم، سبک، براق، بازیافتی، پاکت نامه، لیبل، مقوای نازک و مدیاهای شفاف در آنها وجود دارد. همچنین در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر، می توانید از یک سینی 550 برگی، دو سینی 550 برگی همراه با پایه و یک سینی بزرگ 2700 برگی به صورت اختیاری در پرینتر A3 اچ پی HP M751dn استفاده کرده و گنجایش کلی کاغذ دستگاه خود را به 4450 برگ برسانید.

بر روی کاغذهای مختلف با ابعاد متفاوت پرینت کنید

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP M751dn

یک پرینتر همه چی تمام!

بر روی بدنه پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP M751dn قسمتی تعبیه شده که شامل صفحه نمایش 2.7 اینچی رنگی و 24 کلید می باشد که برای اعمال تنظیمات و کنترل مراحل چاپ به کار می روند.

سخت افزار به کار رفته در چاپگر تک کاره اچ پی HP M751dn نیز شامل پردازنده مرکزی 1.2 گیگاهرتزی و حافظه 1.5 گیگابایتی (با قابلیت ارتقا به 3.5 گیگابایت) می شود که باعث عملکرد سریع و روان دستگاه می شود.

سازگاری با سرویس های HP ePrint، Apple AirPrint، Mopria و Google Cloud Print یکی دیگر از ویژگی های پرینتر وایرلس اچ پی HP M751dn است. با ثبت پرینتر خود در این سرویس ها قادر به کار با آن از طریق اینترنت خواهید بود و نیازی به حضور فیزیکی در کنار دستگاه نخواهید داشت.

 

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP M751dn

 

جمع بندی

پرینتر لیزری رنگی اچ پی HP M751dn با ویژگی هایی مانند کیفیت مناسب در چاپ رنگی، قابلیت چاپ بر روی برگه A3، گنجایش بالای کاغذ و سازگاری با تونر کارتریج های با کیفیت توانسته به یکی از بهترین پرینترهای لیزری رنگی تبدیل شود.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پرینتر تک کاره لیزری و یا دریافت قیمت پرینترهای رنگی A3 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین چنانچه در رابطه با ویژگی ها و نحوه استفاده از پرینتر لیزری اچ پی HP Enterprise M751dn پس از خرید به راهنمایی نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به شما در این زمینه کمک کنند.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP M751dn





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 9 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی