پاوربانک تسکو TSCO TP 874L با ظرفیت 20000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاور بانک تسکو TP 874L

وزن: 420 گرم

ظرفیت باتری: 20000 میلی آمپر ساعت

سازگار با: موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین، اسپیکر و هدفون بلوتوثی و...

تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه تسکو TSCO TP 874L

پاوربانک تسکو TSCO TP 874L با ظرفیت 20000 میلی آمپر یکی از با کیفیت ترین محصولات شرکت ایرانی تسکو است که بالاترین کیفیت و سرعت شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد! پس اگر می خواهید تا خیال خود را بابت شارژ داشتن همیشگی گوشی موبایل در طول روز راحت کنید و در عین حال سرعت بالای شارژ شدن آن نیز برایتان اهمیت دارد، از پاوربانک ایرانی تسکو مدل TSCO TP 874L استفاده کنید!

 

مشخصات و امکانات شارژر همراه تسکو TSCO TP 874L

 

نگران تمام شدن شارژ باتری نباشید!

در شارژر همراه تسکو 874L از باتری لیتیوم یونی استفاده شده و ظرفیت فوق العاده 20000 میلی آمپر ساعت را برای شما به ارمغان می آورد! این میزان ظرفیت برای چندین بار شارژ کردن گوشی موبایل در طول روز کفایت می کند! ضمن اینکه علاوه بر موبایل، از این پاور بانک برای شارژ تبلت، دوربین، اسپیکر و هدفون، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های دیجیتال همراه نیز می توان استفاده کرد.

نگران تمام شدن شارژ باتری نباشید!

قابلیت شارژ سریع یا فست شارژ

پاور بانک 20000 میلی آمپری تسکو 874L دارای دو پورت خروجی، یکی از نوع USB و دیگری USB Type-C است و امکان شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان را به شما می دهد. نکته قابل توجه درباره پاوربانک تایپ سی تسکو 874L این است که این پاوربانک از قابلیت شارژ سریع یا فست شارژ برخوردار بوده و دستگاه های مورد نظر شما را با سرعت بسیار بالاتری در مقایسه با پاوربانک های معمولی شارژ می کند.

قابلیت شارژ سریع یا فست شارژ

شدت جریان خروجی پورت های پاور بانک دو پورت تسکو 874L در صورتی که به ولتاژ 5.0 ولت وصل شود برابر با 3 آمپر، در صورت اتصال به ولتاژ 9 ولت برابر با 2 آمپر و اگر ولتاژ آن 12 ولت باشد برابر با 1.5 آمپر می باشد. لازم به ذکر است که شدت جریان ورودی پاوربانک فست شارژ تسکو 874L نیز دارای همین شرایط و مقادیر است و باتری خود پاوربانک نیز قابلیت شارژ شدن سریع را دارد. به طوری که برای شارژ کامل پاور بانک شارژ سریع تسکو 874L و رسیدن آن به ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت، تنها به 10 ساعت زمان نیاز است که مقدار بسیار قابل قبولی می باشد.

پاوربانک تسکو TSCO TP 874L با ظرفیت 20000 میلی آمپر

پاوربانک تسکو TSCO TP 874L با ظرفیت 20000 میلی آمپر

یک همراه باظرفیت اما سنگین

از آنجا که پاور بانک بیست هزار تسکو 874L در دسته پاوربانک های دارای ظرفیت بالا به حساب می آید، طبیعی است که وزن آن در مقایسه با پاوربانک های معمولی کمی بیشتر باشد. این پاوربانک با وزن 420 گرم و ضخامت 23 میلی متر روانه بازار شده و برای حمل آن کار چندان سختی نخواهید داشت.

یک همراه باظرفیت اما سنگین

نمایش لحظه ای شارژ باتری

یکی دیگر از ویژگی های کاربردی پاوربانک حرفه ای تسکو 874L مجهز بودن آن به صفحه نمایش LCD جهت نمایش میزان شارژ باقی مانده باتری پاوربانک است. از طریق این نمایشگر می توانید در هر لحظه از شارژ دقیق پاوربانک به درصد مطلع شوید و دیگر نیازی به حدس و گمان درباره شارژ باتری پاوربانک برای استفاده از آن در طول روز نخواهید داشت!

نمایش لحظه ای شارژ باتری

بدنه شارژر همراه تسکو 874L از آلومینیوم ساخته شده و از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار است. به طوری که حس خوبی از در دست گرفتن و کار با آن به شما دست خواهد داد!

جمع بندی

در مجموع پاوربانک تسکو TSCO TP 874L با ظرفیت 20000 میلی آمپر با ویژگی هایی مانند مجهز بودن به فناوری Quick Charge 3.0 و قابلیت فست شارژ، ظرفیت عالی 20000 میلی آمپر ساعتی، طراحی ظاهری زیبا و شیک و بدنه مقاوم در برابر آسیب های احتمالی توانسته به یکی از پرطرفدارترین پاوربانک های موجود در بازار تبدیل شود.

 اگر شما هم قصد خرید پاوربانک  را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان راهنمایی های لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پاور بانک فست شارژ تسکو TSCO TP 874L  را به شما ارائه دهند. همچنین با مراجعه به سایت ایده برتر می توانید مزایا و معایب این پاوربانک از نگاه خودتان را در بخش «نظرات» ثبت نموده و به این ترتیب به کاربران دیگر در انتخاب پاوربانک مورد نظرشان کمک کنید.

 

پاوربانک تسکو TSCO TP 874L با ظرفیت 20000 میلی آمپر





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 12 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی