کابل افزایش طول صدا AUX فیلیپس Philips SWA2528W/10 طول 1.5 متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کابل افزایش طول صدا فیلیپس SWA2528W/10

طول کابل: 1.5 متر
نوع کابل: افزایش طول AUX

کابل افزایش طول صدا AUX فیلیپس Philips SWA2528W/10 طول 1.5 متر

شرایطی را تصور کنید که قصد اتصال دو دستگاه به یکدیگر جهت انتقال صدا را دارید اما به دلیل فاصله زیاد آنها از یکدیگر و کوتاه بودن کابل، به دردسر افتاده اید! این مشکل به خصوص اگر امکان نزدیک کردن دستگاه ها به یکدیگر وجود نداشته باشد، سخت تر هم می شود! کابل افزایش طول صدا AUX فیلیپس SWA2528W/10 یک راه حل مناسب برای چنین شرایطی است و به شما اجازه می دهد تا دستگاه های دور از یکدیگر را نیز بتوانید به یکدیگر متصل کنید.

کابل افزایش طول صدا AUX فیلیپس Philips SWA2528W/10 طول 1.5 متر

کابل افزایش طول AUX فیلیپس مدل Philips SWA2528W/10 در یک سمت دارای کانکتور نَری 3.5 میلی متری صدا و در سمت دیگر دارای رابط مادگی آن است. توجه داشته باشید که این کابل رابط از نوع افزایش طول می باشد و برای اینکه بتوانید صدا را میان دو دستگاه انتقال دهید، باید از یک کابل AUX نیز در کنار آن استفاده کنید.

طول کابل افزایش طول صدا 3.5 میلیمتری فیلیپس SWA2528W/10 برابر با 1.5 متر می باشد و از این جهت فضای کافی برای اتصال دستگاه های مختلف را برای شما فراهم می آورد. این کابل افزایش طول را می توانید به انواع دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری صدا مانند لپ تاپ، کامپیوتر، ضبط ماشین، گوشی موبایل، تلویزیون، استریوی خانگی و دیگر دستگاه های پخش متصل کنید.

کابل افزایش طول صدا AUX فیلیپس Philips SWA2528W/10 طول 1.5 متر

 

در ساخت کابل افزایش طول آ یو ایکس فیلیپس SWA2528W/10 از روکشی پلاستیکی و مرغوب استفاده شده که باعث مقاومت بالای این کابل در برابر پارگی، کشیدگی و قطعی شده است. همچنین این کابل در مقایسه با دیگر کابل های افزایش طول صدا کمتر دچار گره خوردگی و در هم پیچیدن می شود و می توانید با خیالی راحت از آن در موقعیت ها و مکان های مختلف استفاده کنید.

توجه داشته باشید که کابل AUX نقش مهمی در کیفیت صدای پخش شده توسط دستگاه های پخش دارد و اگر از نوع نامرغوب آن باشد، صدا با افت وضوحی چشمگیر مواجه می شود. با توجه به اینکه رشته های سیمی به کار رفته در کابل افزایش طول صدای فیلیپس SWA2528W/10 از متریال مرغوب ساخته شده اند، این مشکل در رابطه با این کابل رابط وجود نخواهید داشت و می توانید با استفاده از آن از صدایی واضح و شفاف بهره مند شوید.

کابل افزایش طول صدا AUX فیلیپس Philips SWA2528W/10 طول 1.5 متر

جهت دریافت قیمت کابل افزایش طول صدا AUX فیلیپس Philips SWA2528W/10 طول 1.5 متر و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید انواع کابل افزایش طول صدا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با کارشناسان ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 12 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی