اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi Square Box 2
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسپیکر بلوتوث وایرلس شیائومی Square Box 2

رنگ: صورتی، نارنجی، طلایی، آبی، بنفش

رابط اتصال: بلوتوث، AUX

طول عمر باتری : 8 ساعت

نوع اتصال: بی سیم و با سیم

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم شیائومی Square Box 2

 

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم شیائومی Square Box 2

 

 اسپیکر قابل حمل یکی از تجهیزات پرکاربرد در میان علاقه مندان به موسیقی به شمار می آید که اگر از نوع نامرغوب آن باشد، لذت گوش دادن به موسیقی های محبوبتان را از شما خواهد گرفت! پس باید در انتخاب اسپیکر قابل حمل دقت بالایی داشته باشید. اسپیکر شیائومی مدل Xiaomi Square Box 2یکی از انواع اسپیکر های بلوتوثی و قابل حمل موجود در بازار است که به طور کامل خیال شما را بابت کیفیت و قدرت پخش موسیقی راحت می کند! این اسپیکر برای استفاده در جمع های دوستانه و خانوادگی انتخاب بسیار ایده آلی است و با هم بودن را برای شما بیش از پیش لذت بخش می نماید.

یک پخش کننده قابل حمل

یک پخش کننده قابل حمل

اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi Square Box 2 دارای طراحی مستطیلی می باشد و در ابعاد 154.5 * 62 * 23.5 میلی متر و وزن 227 گرم عرضه شده است. این ابعاد و وزن کاملاً برای یک اسپیکر قابل حمل مناسب بوده و برای جابجایی آن به مکان های مختلف کار آسانی پیش رو خواهید داشت! از این جهت می توانید اسپیکر مستطیلی شیائومی Square Box 2 را در کیف دستی، ساک ورزشی یا کوله پشتی خود بگذارید و آن را در تمام طول روز به همراه داشته باشید!

تنوع رنگی بالا و کاربری آسان

 

تنوع رنگی بالا و کاربری آسان

 

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با اسپیکر قابل حمل شیائومی Square Box 2 تنوع رنگی آن است که دست شما را در انتخاب رنگ دلخواهتان باز می گذارد. این اسپیکر در رنگ های صورتی، نارنجی، طلایی، آبی و بنفش ارائه شده و می توانید آن را با موبایل یا تبلت خود ست کنید!

بر روی بدنه اسپیکر پرتابل شیائومی Square Box 2 دکمه های کنترلی شامل دکمه روشن و خاموش کردن بلوتوث، کم و زیاد کردن صدا و مدیریت پخش موسیقی تعبیه شده که دسترسی به آنها بسیار آسان است.

قابلیت و کارایی های اسپیکر شیائومی Square Box 2

 

قابلیت و کارایی های اسپیکر شیائومی Square Box 2

 

نحوه ارتباط با دستگاه دیگر

همان طور که اشاره کردیم، اسپیکر پرقدرت شیائومی Square Box 2 از نوع بلوتوثی است و به آسانی به انواع دستگاه های دارای بلوتوث مانند گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ، تلویزیونو... متصل می شود. این اسپیکر دارای بُرد حداکثر 10 متر است و در صورتی که فاصله بین آن و دستگاه منبع پخش از این مقدار کمتر باشد، اتصال بلوتوثی با سرعتی عالی انجام می شود. در این حالت می توانید از صدایی شفاف و بدون نویز بهره مند شوید و موسیقی در حال پخش دچار قطع و وصل شدن نخواهد شد.

 

نحوه ارتباط با دستگاه دیگر

 

علاوه بر اتصال بدون سیم، اسپیکر قابل حمل شیائومی Square Box 2 از اتصال با سیم نیز پشتیبانی می کند. بر روی بدنه آن یک پورت 3.5 میلی متری تعبیه شده و از طریق کابل AUX به دستگاه های دیگر قابل اتصال می باشد. نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که اسپیکر پرتابل بلوتوثی شیائومی Square Box 2 در دو نسخه برای بازار چین و بازار جهانی ارائه شده است. نسخه ارائه شده برای بازار چینِ این اسپیکر، دارای شیار کارت حافظه می باشد اما نسخه جهانی آن فاقد پشتیبانی از کارت حافظه است.

از کیفیت صدا لذت ببرید حتی در فضای باز!

 

از کیفیت صدا لذت ببرید حتی در فضای باز!

 

توان خروجی اسپیکر بلوتوثی شیائومی Square Box 2 برابر با 6 وات است و صدای ارائه شده توسط آن از حجم، بیس و قدرت قابل قبولی بهره می برد. به طوری که در اتاق های دارای ابعاد متوسط، می توان بر روی کیفیت صدای آن حساب باز کرد. همچنین قدرت این اسپیکر در پخش موسیقی به اندازه ای است که در فضاهای باز نیز کاملاً انتظارات شما را برآورده خواهد کرد.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi Square Box 2

 

اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi Square Box 2

 

به تماس های تلفنی پاسخ دهید!

اسپیکر قابل حمل وایرلس شیائومی Square Box 2 امکان پاسخگویی به تماس های دریافتی بر روی موبایل را نیز به شما می دهد. در این اسپیکر از میکروفون داخلی بهره برده شده و در هنگام اتصال بلوتوثی اسپیکر به موبایل، قادر خواهید بود تا از طریق آن تماس هایتان را پاسخ داده و به مکالمه تلفنی بپردازید. این ویژگی به خصوص در هنگام پخش موسیقی در حین رانندگی و مواردی شبیه به آن کارایی بالایی دارد.

 

به تماس های تلفنی پاسخ دهید!

 

باتری کم مصرف و پر بازده

باتری به کار رفته در اسپیکر بلوتوثی پرتابل شیائومی Square Box 2 دارای ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت است و انرژی مورد نیاز اسپیکر برای پخش موسیقی به مدت 8 ساعت را تأمین می کند. بنابراین نیازی به شارژ چند باره باتری این اسپیکر در طول روز نخواهید داشت و با خیالی راحت می توانید از آن به صورت قابل حمل استفاده کنید. برای شارژ باتری اسپیکر قابل حمل وایرلس شیائومی Square Box 2 باید از پورت micro USB موجود بر روی بدنه آن بهره ببرید. این باتری برای شارژ شدن به 2.5 ساعت زمان نیاز دارد که کاملاً قابل قبول به نظر می رسد.

جمع بندی

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با بهترین قیمت و نحوه خرید اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi Square Box 2 را دریافت کنید. همچنین اگر در انتخاب اسپیکر مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، سؤالات خود را در بخش نظرات سایت ایده برتر درج کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

 

جمع بندی





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 15 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی