پاوربانک هوکو Hoco B24 با ظرفیت 30000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاور بانک هوکو B24

وزن: 450 گرم

ظرفیت باتری: 30000 میلی آمپر ساعت

سازگار با: موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و...

تعداد پورت: سه عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco B24

 

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco B24

 

اگر در جستجوی یک پاور بانک قدرتمند، پُر ظرفیت و با دوام برای شارژ دستگاه های دیجیتال قابل حمل خود هستید، ما به شما استفاده از پاوربانک هوکو Hoco B24 با ظرفیت 30000 میلی آمپر را پیشنهاد می کنیم! این پاور بانک یکی از ایده آل ترین شارژرهای همراه برای افرادی است که مدت زمان زیادی از طول روز خود را به کار با  گوشی موبایل می گذرانند و مدام با تمام شدن شارژ باتری آنها روبرو می شوند! پس اگر می خواهید به طور کامل خیالتان بابت شارژ داشتن گوشی خود در طول روز راحت باشد، شارژر هوکو B24 را مد نظر داشته باشید!

از پرظرفیت ترین های بازار!

از پرظرفیت ترین های بازار!

پاور بانک هوکو B24 دارای ظرفیت فوق العاده 30000 میلی آمپر ساعتی است و قادر به تأمین انرژی مورد نیازِ انواع گوشی های موبایل، تبلت، هدفونو اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دستگاه هایی از این قبیل می باشد. ظرفیت کامل این پاوربانک برای 7 تا 8 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند (متناسب با ظرفیت باتری گوشی) کفایت می کند. به طور کلی پاوربانک 30000 هوکو B24 را می توان یکی ازپُرظرفیت ترین پاوربانکموجود در بازار دانست.

قابلیت حمل و جابجایی آسان اما ابعادی نسبتاً بزرگ

 

قابلیت حمل و جابجایی آسان اما ابعادی نسبتاً بزرگ

 

ابعاد و وزن پاور بانک 30000 میلی آمپری هوکو B24 به ترتیب برابر با 175 * 105 * 20 میلی متر و 450 گرم است که باعث شده تا این پاوربانک را بتوان در دسته پاوربانک های نسبتاً سنگین قرار داد. البته این وزن و ابعاد با توجه به ظرفیت باتری بالای این دستگاه کاملاً منطقی به نظر می رسد. با این وجود برای حمل و جابجایی پاور بانک جیبی هوکو B24 کار سختی نخواهید داشت و به آسانی می توانید با قرار دادن این دستگاه در کیف دستی، کوله پشتی یا ساک ورزشی، آن را با خود به مکان های مختلف حمل نمایید.

سه دستگاه مختلف را همزمان شارژ کنید!

 

سه دستگاه مختلف را همزمان شارژ کنید!

 

از دیگر ویژگی های کاربردی پاور بانک هوکو مدل Hoco B24 مجهز بودن آن به سه پورت خروجی USB است که امکان شارژ سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان برای شما فراهم می آورد. شدت جریان یکی از این پورت ها 1.0 آمپر و شدت جریان دو پورت دیگر 2.0 آمپر می باشد. بهتر است تا از پورت یک آمپری برای شارژ موبایل، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف و از پورت های دو آمپری برای شارژ تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و... استفاده نمایید. همچنین در صورتی که به شارژ سریع تر گوشی خود نیاز داشتید، می توانید از پورت 2.0 آمپری برای شارژ آن بهره ببرید.

پاوربانک هوکو Hoco B24 با ظرفیت 30000 میلی آمپر

 

پاوربانک هوکو Hoco B24 با ظرفیت 30000 میلی آمپر

 

بدنه ای مقاوم، دوام و طول عمر بالا

بدنه پاوربانک سه پورت هوکو B24 از پلاستیک سخت ABS و پلی کربنات (PC) ساخته شده و به آسانی در برابر آسیب هایی مانند رها شدن از دست و افتادن به روی زمین، ضربه، فشار بیش از حد و خراشیدگی آسیب نمی بیند. بنابراین به آسانی و با خیالی آسوده قادر خواهید بود تا از این پاوربانک هوکو 30000 در موقعیت ها و مکان های مختلف استفاده کنید.

بدنه ای مقاوم، دوام و طول عمر بالا

صفحه نمایشی برای اطلاع از وضعیت

بر روی بدنه پاوربانک 30000 هوکو B24 یک پورت micro USB تعبیه شده که برای شارژ باتری آن مورد استفاده قرار می گیرد. این پورت دارای شدت جریان ورودی 2.0 آمپر است و از طریق آن، پاوربانک با سرعت مناسبی شارژ می شود. برای اطلاع از میزان شارژ باقی مانده باتری پاوربانک هوکو B24 می توانید از صفحه نمایش موجود بر روی بدنه آن بهره ببرید. این نمایشگر شدت جریان و ولتاژ خروجی در حین شارژدهی را نیز نمایش می دهد.

صفحه نمایشی برای اطلاع از وضعیت

جمع بندی

در مجموع می توان قابلیت هایی مانند ظرفیت بالای شارژ، کیفیت ساخت مطلوب بدنه و طراحی ظاهری زیبا، امکان شارژ هم زمان سه دستگاه مختلف، سرعت و کیفیت مناسب در شارژدهی را از جمله ویژگی هایی دانست که پاوربانک هوکو Hoco B24 با ظرفیت 30000 میلی آمپر را به محصولی محبوب در میان کاربران تبدیل کرده است! اگر شما هم قصد خرید پاوربانکرا دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید انواع پاور بانک خوب و باکیفیت را به شما ارائه دهند.

 

جمع بندی





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 15 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی