پاوربانک هوکو Hoco B25 با ظرفیت 10000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاور بانک هوکو B25

وزن: 186 گرم

ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت

سازگار با: موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و...

تعداد پورت: یک عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco B25

 

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco B25

 

این روزها با رواج استفاده از گوشی های موبایل، پاور بانکبه یکی از تجهیزات پرکاربرد در میان کاربران تبدیل شده است. انواع مختلفی از پاوربانک در بازار موجود است که متناسب با ظرفیتی که دارند، دارای قیمت های متفاوتی هستند. اگر به دنبال یک پاوربانک برای مصارف روزمره و عادی هستید، پاوربانک هوکو Hoco B25 با ظرفیت 10000 میلی آمپر گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود. برای آشنایی با ویژگی های این شارژر همراه با ما تا انتهای متن همراه باشید.

انتخاب مناسب برای مصارف روزمره

 

انتخاب مناسب برای مصارف روزمره

 

اولین نکته ای که در خرید پاوربانکباید به آن توجه داشت، ظرفیت پاوربانک است. شارژر همراه هوکو B25 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی خود، قادر به 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند می باشد و از این حیث برای مصارف روزمره انتخاب مناسبی است. البته توجه داشته باشید که تعداد دفعات شارژ ذکر شده به صورت تقریبی بوده و به میزان ظرفیت باتری گوشی موبایل شما بستگی دارد. از پاوربانک هوکو B25 علاوه بر شارژموبایل، برای شارژ تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های دیجیتال قابل حمل می توان بهره برد.

سرعتی عالی در شارژدهی

 

سرعتی عالی در شارژدهی

پاور بانک 10000 میلی آمپری هوکو B25 دارای یک پورت خروجی USB است و در هر لحظه می توان یک دستگاه را با آن شارژ کرد. نکته قابل ذکر در این رابطه این است که شدت جریان پورت خروجی این پاوربانک برابر با 2.1 آمپر می باشد و سرعت مناسبی در شارژدهی را به شما ارائه می دهد. به طور معمول برای شارژ کردن گوشی موبایل شدت جریان 1.0 آمپری کفایت می کند. اما از آنجا که شدت جریان پاوربانک 10000 هوکو B25 حدود دو برابر این مقدار است، می توانید از آن برای شارژ سریع تر گوشی نسبت به حالت عادی استفاده کنید.

طراحی ظاهری زیبا و قابلیت حمل آسان

طراحی ظاهری زیبا و قابلیت حمل آسان

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که علاوه بر ویژگی های فنی، ویژگی های ظاهری پاوربانک نیز برایتان اهمیت دارد، این پاور بانک جیبی هوکو B25 توقعات شما را به خوبی برآورده می کند. این پاوربانک دارای بدنه ای از جنس پلاستیک ABS و پلی کربنات (PC) می باشد که سطح آن را روکشی از جنس آلومینیوم احاطه کرده است. کیفیت ساخت بدنه پاور بانک هوکو Hoco B25 بسیار مطلوب است و در هنگام در دست گرفتن آن حس خوشایندی به شما دست خواهد داد!

 

طراحی ظاهری زیبا و قابلیت حمل آسان

 

پاور بانک هوکو 10000 میلی آمپری دارای وزن 186 گرم و ضخامت تنها 10 میلی متر است و می توان آن را یکی از نازک ترین پاوربانک های 10000 میلی آمپر ساعتی موجود در بازار دانست! بنابراین برای حمل و جابجایی آن کار آسانی خواهید داشت و به راحتی می توانید این دستگاه را در طول فعالیت های روزمره با خود به همراه داشته باشید.

پاوربانک هوکو Hoco B25 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

 

پاوربانک هوکو Hoco B25 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

 

شما را زیاد منتظر شارژگیری نمی گذارد!

در شارژر همراه هوکو B25 از باتری لیتیوم پلیمری استفاده شده است. برای شارژ باتری این پاوربانک باید از پورت micro USBموجود بر روی بدنه آن که دارای شدت جریان ورودی 2.0 آمپر می باشد، استفاده کنید. باتری پاور بانک ده هزار هوکو B25 با سرعت کاملاً مطلوبی شارژ می شود و نیازی به منتظر ماندن ساعات طولانی برای شارژ شدن آن نخواهید داشت.

رصد لحظه به لحظه شارژ باتری

رصد لحظه به لحظه شارژ باتری

یکی از ویژگی های قابل توجه پاوربانک هوکو B25 نشانگر میزان شارژ آن می باشد که به شکلی زیبا در قسمت بالایی بدنه طراحی شده است. از طریق این نشانگر قادر هستید تا در هر لحظه از درصد شارژ دقیق باتری پاوربانک مطلع شده و برای استفاده از آن در ادامه روز برنامه ریزی کنید.

 

رصد لحظه به لحظه شارژ باتری

جمع بندی

پاوربانک هوکو Hoco B25 با ظرفیت 10000 میلی آمپر با ویژگی هایی مانند سرعت عالی در شارژدهی، بدنه خوش ساخت و با دوام، مجهز بودن به نشانگر شارژ باتری پاوربانک به صورت درصد و طراحی ظاهری جذاب و زیبا یکی از پاوربانک های ایده آل برای کاربران با مصارف عادی و روزمره به شمار می آید. شما می توانید انواع پاور بانک را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور از طریق تماس با شماره 73027-021 یا مراجعه به سایت ایده برتر می توانید اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پاور بانک 10000 هوکو Hoco B25 را دریافت نمایید. همچنین چنانچه پیش از این از محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر، به کاربران دیگر در انتخاب پاوربانک مورد نظرشان کمک کنید.

 

جمع بندی





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 15 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی