پلاتر اچ پی HP T130
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پلاتر اچ پی T130

قابلیت: چاپ

سایز چاپ: 24 اینچ

تکنولوژی چاپ: جوهر افشان حرارتی
سرعت چاپ: 35 ثانیه به ازای هر برگ A1
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز چاپ: 610 میلی متر

معرفی پلاتر HP T130

اگر به یک پلاتر با کیفیت و دارای ابعاد جمع و جور برای استفاده در شرکت یا کسب وکار خود نیاز دارید، پلاتر اچ پیHP T130  انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود! این پلاتربا قابلیت چاپ رنگی و سیاه و سفید در ابعاد بزرگ، یکی از کوچک ترین پلاترهای موجود در بازار محسوب می شود و برای استفاده در مکان هایی که دارای محدودیت فضا هستند، کاملاً مناسب است.

 

معرفی پلاتر HP T130

 

از پلاتر اچ پی مدل HP DesignJet T130می توان در دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپی، دفاتر طراحی و عکاسی و به طور کلی تمام مراکزی که به چاپ در ابعاد بزرگ نیاز دارند، استفاده کرد. این پلاتر با ویژگی هایی مانند کیفیت عالی در چاپ، مجهز بودن به وای فای و سازگاری با اپلیکیشن های مختلف HP توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پلاتر اچ پیT130

 

قابلیت ها و مشخصات فنی پلاتر اچ پیT130

 

چاپ واضح و با کیفیت جزئیات

پلاتر رومیزی اچ پی HP T130 قادر به چاپ در ابعاد حداکثر 24 اینچ می باشد. از آنجا که رزولوشن این پلاتر برابر با 1200 * 1200 dpi است، می توان از کیفیت چاپ آن اطمینان کامل داشت. به طوری که حتی جزئیات موجود در فایل نیز به طور کاملاً واضح به روی کاغذ منتقل خواهند شد. از این جهت استفاده از این پلاتر اچ پی hpبرای چاپ طراحی های گرافیکی، نمودارها و نقشه های مختلف امکان پذیر است.

چاپ بر روی کاغذ های متنوع

 

چاپ بر روی کاغذ های متنوع

 

برای استفاده از پلاتر 24 اینچ اچ پی مدل HP T130 می توان برگه های کاغذ را هم به صورت مجزا و هم به صورت رول به آن وارد کرد. همچنین این پلاتر مجهز به یک سینی نیز هست که برای چاپ بر روی برگه های A4 و A3 قابل استفاده می باشد. لازم به ذکر است که در صورت وارد کردن دستی کاغذ به پلاتر اچ پی HP T130، می توانید از کاغذهای A2 و A1 نیز برای چاپ بهره ببرید.

سرعت در کنار کیفیت

علاوه بر کیفیت چاپ عالی، پلاتر HP T130 در اندازه 24 اینچ از سرعت مناسبی نیز برخوردار است و برای چاپ یک برگه A1 به 35 ثانیه زمان نیاز دارد. توجه داشته باشید که این پلاتر عمل چاپ را به صورت حرارتی انجام می دهد.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با پلاتر چاپ عکس اچ پی HP T130 مجهز بودن آن به کاتر اتوماتیک است که عمل چاپ و تحویل برگه چاپ شده به مشتری را برایتان آسان تر و راحت تر می کند.

قابلیت اتصال بدون سیم

قابلیت اتصال بدون سیم

پلاتر جوهرافشان اچ پی HP T130 به وای فای داخلی مجهز است و به آسانی هر چه تمام تر می توان آن را به صورت بدون سیم به دستگاه های دیگر مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و... متصل نمود. این ویژگی کارایی بسیار زیادی دارد و شما را از هزینه و مشکلات ناشی از کابل کشی نجات می دهد! ضمن اینکه کار مشتریان شما برای انتقال فایل های مورد نظرشان به پلاتر جهت چاپ بسیار آسان می شود و برای این منظور تنها کافی است تا از طریق وای فای به پلاتر متصل شوند. پلاتر وایرلس اچ پی HP T130 با اپلیکیشن HP Smart app نیز سازگار است که با نصب آن بر روی گوشی هوشمند می توانید فایل های ذخیره شده خود بر روی سرویس های ابری را از طریق اینترنت و از راه دور چاپ نمایید.

کارتریج و مواد مصرفی پلاتر جوهر افشان اچ پی T130

پشتیبانی از کارتریج های با کیفیت

 

پشتیبانی از کارتریج های با کیفیت

 

پلاتر رنگی اچ پی HP T130 با یک کارتریج مشکی و سه کارتریج رنگی از سری کارتریج های HP 711 سازگار است. این کارتریج ها کیفیتی عالی در چاپ سیاه و سفید و رنگی را به شما ارائه می دهند. کارتریج مشکی این مدل با دو ظرفیت 38 و 80 میلی لیتری ارائه شده و کارتریج های رنگی آن دارای ظرفیت 29 میلی لیتر می باشند. لازم به ذکر است که شما می توانید این کارتریج های رنگی را به صورت جداگانه (سه کارتریج مجزا) یا پک سه تایی تهیه نمایید. توجه داشته باشید که پلاتر جوهر افشان رنگی اچ پی HP T130 تنها برای چاپ با کارتریج های اچ پی HP  عرضه شده و استفاده از کارتریج های دیگر به عملکرد دستگاه آسیب وارد خواهد کرد. برای اطلاع از نحوه خرید کارتریج قابل شارژ پلاتربا شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کاغذ قاب استفاده در پلاتر HP T130 با عرض 610 میلی متر نیز شامل انواع کاغذهای معمولی، ضخیم، بازیافتی، گلاسه، براق، کاغذ مخصوص چاپ عکس، چرمی، فیلم یا برگه های پلی پروپیلن می شود.

پلاتر اچ پی HP T130

پلاتر اچ پیHP T130  در اندازه 610 میلی متر

 استفاده گروهی از دستگاه

پلاتر اچ پی HP T130 از اتصال باسیم نیز پشتیبانی می کند و شما قادر هستید تا از آن در شبکه های کابلی پر سرعت به آسانی استفاده نمایید. در این حالت امکان دسترسی به پلاتر از طریق چند سیستم مختلف به صورت هم زمان امکان پذیر است که به خصوص در هنگام استفاده جمعی و تیمی از دستگاه، کارایی بالایی پیدا می کند. همچنین بر روی بدنه پلاتر 24 اینچی اچ پی HP T130 پورت USB 2.0 نیز تعبیه شده است.

کیفیت و سرعت چاپ را تحت کنترل بگیرید!

کیفیت و سرعت چاپ را تحت کنترل بگیرید!

همان طور که اشاره کردیم، پلاتر جوهر افشان اچ پی HP T130 با اپلیکیشن ها و نرم افزارهای مختلف اچ پی سازگار است که استفاده از آنها کمک زیادی به شما در چاپ با کیفیت تر و بهتر فایل های مورد نظرتان می کند. به عنوان مثال با نرم افزار HP Click می توانید بالاترین سرعت در چاپ فایل های PDF را تجربه کنید. یا با استفاده از اپلیکیشن تحت وب HP Poster قادر خواهید بود تا طرح دلخواه خود یا مشتریانتان را برای چاپ پوستر طراحی کنید.

کیفیت و سرعت چاپ را تحت کنترل بگیرید!

جمع بندی

در مجموع اگر به دنبال کیفیت و سرعتی عالی در چاپ در ابعاد بزرگ هستید و به یک پلاتر خوش ساخت و دارای طول عمر بالا نیاز دارید، پلاتر اچ پیHP T130  انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. چنانچه قصد خرید دستگاه پلاتررا دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید انواع پلاتر را به شما ارائه دهند. همچنین اگر در انتخاب پلاتر مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

جمع بندی





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 15 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی