مانیتور لمسی 85 اینچی آی تری تاچ i3TOUCH P8510 4K
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

نمایشگر تاچ 85 اینچ آی تری تاچ P8510 4K

رزولوشن: 2160*3840 پیکسل

ابعاد برد: 85 اینچ

قابلیت نوشتن ماژیک: قابلیت نوشتن با انگشت، قلم و هر شئ سخت دیگر

کنتراست: 3500:1

معرفی مانیتور تاچ 85 اینچ آی تری تاچ P8510 4K

اگر از استفاده از وایت برد، پرده نمایش و ویدئو پروژکتور در کلاس درسی یا جلسات اداری خود خسته شده اید و به دنبال وسیله ای مدرن و با کیفیت هستید، ما به شما مانیتور لمسی 85 اینچی آی تری تاچ i3TOUCH P8510 4K را پیشنهاد می کنیم! این مانیتور لمسی محصول شرکت i3-Technologies می باشد و در قالب مانیتورهای لمسی سری P عرضه شده است.

معرفی مانیتور تاچ 85 اینچ آی تری تاچ P8510 4K

مانیتور تاچ 85 اینچ آی تری تاچ P8510 یک جایگزین جذاب و مهیج برای تجهیزات قدیمی است و محیطی تعاملی و هیجان انگیز را برای شما و مخاطبانتان ایجاد می کند. برای آشنایی با مشخصات این مانیتور لمسی با ما تا انتهای متن همراه باشید.

قابلیت ها و کارایی های فنی نمایشگر لمسی 85 اینچ i3TOUCH P8510 4K

تجربه ای بی نظیر از برگزاری یک جلسه تعاملی

تاچ مانیتور لمسی 85 اینچ i3TOUCH P8510 یک مانیتور 4K است و تصاویری با کیفیتی عالی به شما ارائه می دهد! این مانیتور که بزرگترین مانیتور i3TOUCH سری P به حساب می آید، توانایی بالایی در نمایش رنگ های طبیعی و زنده دارد و تجربه ای بی نظیر از برگزاری یک جلسه خوب را برایتان رقم می زند!

قابلیت ها و کارایی های فنی نمایشگر لمسی 85 اینچ i3TOUCH P8510 4K

 

از دیگر ویژگی های نمایشگر لمسی 85 اینچ i3TOUCH P8510 4K باید به شدت روشنایی مطلوب و زاویه دید 178 درجه ای آن اشاره کنیم که باعث شده تا در مکان های پُر نور نیز از وضوح و شفافیت تصاویر آن کاسته نشود. همچنین مخاطبان در هر زاویه ای که نسبت به مانیتور قرار داشته باشند، قادر به مشاهده تصاویر در حال نمایش بر روی آن خواهند بود. صفحه نمایشگر تاچ آی تری تاچ 85 اینچ مدل i3TOUCH P8510 مجهز به شیشه ضد انعکاسی است و بازتاب تصاویر محیط بر روی آن دیده نمی شود.

برخورداری از دقیق ترین تکنولوژی لمسی

یکی از مهم ترین مشخصه های مانیتور لمسی آی تری تاچ i3TOUCH P8510 قدرت و سرعت بی نظیر آن در تشخیص نقاط لمس شده است. این مانیتور به فناوری C-Sense مجهز می باشد که دقیق ترین تکنولوژی لمسی موجود محسوب می شود. با کمک این تکنولوژی می توانید با انگشت، قلم یا هر شئ سخت دیگری با مانیتور تاچ اسکرین 85 اینچ i3TOUCH P8510 کار کنید.

برخورداری از دقیق ترین تکنولوژی لمسی

ایجاد یک محیط تعاملی با تعداد افراد زیاد

نمایشگر لمسی تاچ اسکرین آی تری تاچ 85 اینچ i3TOUCH P8510 قابلیت تشخیص 40 نقطه لمس شده به صورت هم زمان (با سیستم عامل ویندوز) را داراست و به ایجاد یک محیط تعاملی در کلاس یا شرکت شما کمک زیادی می کند. با استفاده از این مانیتور اعضای یک تیم کاری می توانند در کنار هم بر روی یک مسأله کار کنند و ایده های خود را بر روی مانیتور با یکدیگر به اشتراک بگذارند. یا دانش آموزان یک کلاس می توانند با هم بر روی این مانیتور لمسی تمرین کنند و مطالب مختلفی را به صورت هم زمان بر روی آن یادداشت نمایند.

 

ایجاد یک محیط تعاملی با تعداد افراد زیاد

 

مانیتور لمسی 85 اینچی آی تری تاچ i3TOUCH P8510 4K

از کار با این تبلت غول پیکر لذت ببرید!

نمایشگر لمسی آی تری تاچ i3TOUCH P8510 دارای سیستم عامل اندروید 5.0 است و مستقل از کامپیوتر می توان با آن کار کرد. در این حالت بدون نیاز به کابل، قادر هستید با استفاده از این مانیتور لمسی اندرویدی، وبگردی کنید، فیلم و موسیقی پخش کنید، نرم افزارهای مختلف مانند نرم افزار تبدیل مانیتور لمسی به برد هوشمندرا اجرا نمایید و در نهایت از کار با سیستم عامل اندروید مانند کار با یک تبلت غول پیکر لذت ببرید!

مانیتور لمسی 85 اینچی آی تری تاچ i3TOUCH P8510 4K

درگاه های ارتباطی متنوع

بر روی بدنه مانیتور تاچ 85 اینچ آی تری تاچ i3TOUCH P8510 درگاه OPS نیز تعبیه شده که از طریق آن می توانید از این مانیتور لمسی به عنوان یک کامپیوتر رومیزی دارای ویندوز استفاده کنید! همچنین این مانیتور لمسی به پورت های VGA، HDMI، USB و LAN هم مجهز است و این امکان را ایجاد می کند تا در صورت نیاز آن را به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر یا لپ تاپ متصل نمایید. نمایشگر تاچ 85 اینچ i3TOUCH P8510 با سیستم عامل های مک و ویندوز نیز علاوه بر ویندوز سازگار است و در تمام محیط های کاری و تحصیلی قابل استفاده می باشد. همراه با این مانیتور لمسی یک دانگل وای فای نیز ارائه می شود که با استفاده از آن می توانید از اتصال وایرلس آن به دستگاه های دیگر بهره مند شوید.

 

درگاه های ارتباطی متنوع

 

جمع بندی

در مجموع مانیتور لمسی 85 اینچی آی تری تاچ i3TOUCH P8510 4K تمام انتظارات شما از یک وسیله مدرن و به روز را برآورده می کند و بالاترین کیفیت در نمایش تصاویر و دقت در تشخیص نقاط لمس شده را به ارمغان می آورد. چنانچه قصد خرید مانیتور لمسی 85 اینچ را دارید با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید انواع نمایشگر تاچ را در اختیار شما بگذارند. همچنین با مراجعه به سایت ایده برتر می توانید نظرات خود در رابطه با این محصول را با ثبت در بخش کامنت های سایت با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

 

جمع بندی





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 15 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی