اسپیکر بلوتوث قابل حمل بوز Bose SoundLink Revolve
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسپیکر بلوتوث وایرلس بوز SoundLink Revolve

رنگ: مشکی و سفید

رابط اتصال: بلوتوث، AUX

طول عمر باتری : 12 ساعت

نوع اتصال: بی سیم و با سیم

طراحی اسپیکر بلوتوث بوز SoundLink Revolve

اسپیکر بوز Bose SoundLink Revolve یکی از خوش ساخت ترین و با کیفیت ترین اسپیکرهای بلوتوثی موجود در بازار است که اگر از علاقه مندان به موسیقی باشید، تجربه ای بی نظیر از گوش دادن به موسیقی را برایتان رقم خواهد زد! این اسپیکر قابل حملبه دلیل برخورداری از بدنه ای باکیفیت ساخت عالی، قدرت پخش صدای مناسب و طراحی ظاهری زیبا انتخابی ایده آل برای مصارف شخصی و استفاده در مهمانی ها و جمع های دوستانه به شمار می آید.

طراحی اسپیکر بوز مدل Bose SoundLink Revolveبه شکل استوانه ای بوده و در ابعاد 151*82*82 میلی متر به بازار عرضه شده است. این اسپیکر در دسته اسپیکرهای قابل حمل می باشد و به آسانی می توانید آن را با خود در گردش ها، سفرها و مکان های مختلف به همراه داشته باشید.

 

طراحی اسپیکر بلوتوث بوز SoundLink Revolve

 

کیفیتی عالی و بی نظیر در ساخت

بدنه اسپیکر قابل حمل بوز SoundLink Revolve از آلومینیوم مرغوب ساخته شده و از مقاومت بالایی در برابر خط و خش و دیگر آسیب های احتمالی برخوردار است. همچنین این اسپیکر ضد ضربه دارای استاندارد IPX4 می باشد و در مقابل قطرات آب مقاومت است. به همین دلیل با خیالی راحت می توانید از آن در فضای باز و حتی در زیر بارش باران به آسانی برای پخش موسیقی های دلخواهتان بهره ببرید.

در قسمت بالایی بدنه اسپیکر قابل حمل ضد آب بوز Revolve دکمه های کنترلی شامل دکمه های پاور، بلوتوث، کم و زیاد کردن صدا و دکمه چند منظوره قرار گرفته اند که دسترسی به آنها بسیار آسان است.

کیفیتی عالی و بی نظیر در ساخت

قابلیت و کارایی های اسپیکر بوز SoundLink Revolve

قابلیت پخش 360 درجه ای صدا

اسپیکر استوانه ای بوز SoundLink Revolve به گونه ای طراحی شده که قابلیت پخش صدا به صورت 360 درجه ای را دارد. با توجه به این ویژگی، تمام افراد حاضر در اطراف اسپیکر صدا را با کیفیت یکسانی خواهند شنید. همچنین صدای ارائه شده توسط اسپیکر پرتابل بوز SoundLink Revolve از قدرت، وضوح و شفافیتی عالی برخوردار است و تفکیک صدای بسیار مناسبی را به شما ارائه می دهد.

 

قابلیت و کارایی های اسپیکر بوز SoundLink Revolve

 

تنوع درگاه های اتصالی با دستگا ه های دیگر

برای اتصال اسپیکر قابل حمل بوز SoundLink Revolve به دستگاه های دیگر می توانید از بلوتوث استفاده کنید. این اسپیکر قابل حمل به آسانی و با سرعتی بالا به صورت بلوتوثی به انواع گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپو... متصل می شود و صدایی شفاف و بدون نویز را برای شما به ارمغان می آورد. توجه داشته باشید که بُرد اسپیکر بلوتوثی بوز SoundLink Revolve برابر با 9 متر است و برای اینکه ارتباط میان اسپیکر و دستگاه متصل به آن قطع نشود، فاصله میان آنها نباید از این مقدار بیشتر شود. از جمله ویژگی های قابل توجه این اسپیکر در هنگام اتصال باید به این نکته اشاره کنیم که در این حالت شما قادر هستید تا از طریق اسپیکر با دستیارهای صوتی گوشی مانند Siri و Google Assistant کار کنید.

در صورتی که در حین اتصال بلوتوثی اسپیکر پرتابل بلوتوثی بوز Bose SoundLink Revolve با موبایل، گوشی شما زنگ بخورد از طریق اسپیکر می توانید به تماس خود پاسخ دهید. این اسپیکر به میکروفون داخلی مجهز است و امکان مکالمه تلفنی را برای شما ایجاد می کند.

 

تنوع درگاه های اتصالی با دستگا ه های دیگر

 

اسپیکر میکروفون دار بوز SoundLink Revolve از اتصال با سیم نیز پشتیبانی می کند و از طریق یک کابل AUXبه انواع دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری صدا مانند کامپیوتر، لپ تاپ، موبایلو... قابل اتصال می باشد. اگر کابل صدا به همراه نداشتید یا شرایط استفاده از بلوتوث برایتان فراهم نبود، برای اتصال اسپیکر قابل حمل وایرلس بوز SoundLink Revolve به موبایل یا تبلت می توانید از قابلیت NFC استفاده کنید. در این حالت تنها کافی است موبایل یا تبلت خود را به بدنه اسپیکر نزدیک کنید تا اتصال برقرار شود. توجه نمایید که برای استفاده از این روش، گوشی و تبلت شما نیز باید از قابلیت NFC پشتیبانی کنند.

 

تنوع درگاه های اتصالی با دستگا ه های دیگر

 

اسپیکر بلوتوث قابل حمل بوز Bose SoundLink Revolve

صدا را قدرتمندتر و رساتر کنید!

اسپیکر بلوتوثی پرتابل بوز SoundLink Revolve با اپلیکیشن Bose Connect سازگار است. این اپلیکیشن هم با گوشی های اندرویدی و هم با آیفون سازگار می باشد و با نصب آن بر روی گوشی می توانید تنظیمات مورد نظر خود را بر روی اسپیکر به صورت از راه دور انجام دهید. همچنین از طریق این اپلیکیشن می توانید به دو اسپیکر بلوتوث دار بوز SoundLink Revolve متصل شوید و یک موسیقی را با هر دوی آنها به صورت هم زمان پخش کنید. این ویژگی به خصوص در مهمانی ها و جمع های شلوغ کاربرد زیادی دارد و باعث پخش موسیقی با صدایی قدرتمندتر و رساتر می شود.

 

اسپیکر بلوتوث قابل حمل بوز Bose SoundLink Revolve

 

بدون نگرانی به پخش موسیقی مورد علاقه تان بپردازید!

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، باتری قدرتمند اسپیکر قابل حمل وایرلس بوز Revolve است. در این اسپیکر از یک باتری لیتیوم یونی استفاده شده که شارژ کامل آن برای پخش موسیقی به مدت 12 ساعت کفایت می کند. بدین ترتیب نیازی به نگرانی بابت شارژ باتری اسپیکر ندارید و می توانید با خیالی راحت از پخش آهنگ های محبوبتان لذت ببرید! لازم به ذکر است که شارژ باتری اسپیکر پرتابل بلوتوث بوز SoundLink Revolve از طریق پورت micro USB موجود بر روی بدنه آن انجام می شود.

بدون نگرانی به پخش موسیقی مورد علاقه تان بپردازید!

جمع بندی

اسپیکر بلوتوث قابل حمل بوز Bose SoundLink Revolve هر آنچه را که از یک اسپیکر قابل حمل با کیفیت انتظار دارید، برای شما فراهم می آورد! چنانچه قصد خرید و یا دریافت قیمت اسپیکر بلوتوثی قابل حمل را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر پیش از این از اسپیکر بلوتوثی وایرلس بوز SoundLink Revolve استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود در بخش کامنت های سایت ایده برتر کاربران دیگر را در انتخاب اسپیکر مورد نظرشان راهنمایی کنید.

 

اسپیکر بلوتوث قابل حمل بوز Bose SoundLink Revolve





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 15 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی