پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8035
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8035

قابلیت: پرینتر، اسکن، کپی، فکس

چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان

سرعت چاپ سیاه و سفید: 29 برگ در دقیقه، رنگی: 25 برگ در دقیقه

رزولوشن چاپ: سیاه و سفید: 1200*1200 dpi، رنگی: 4800*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اچ پی Pro 8035

پرینتر Pro 8035 یکی از پرینترهای جوهر افشان شرکت اچ پی HPاست که برای مصارف خانگی و استفاده در ادارات و شرکت های کوچک ارائه شده است. این پرینتر از جمله با کیفیت ترین پرینترها در زمینه چاپ رنگی می باشد و به خصوص برای چاپ عکس و طراحی های گرافیکی در ابعاد A4 کاربرد بالایی دارد.

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اچ پیPro 8035

یک دستگاه چند کاره

علاوه بر پرینت، پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8035 از قابلیت های کپی، اسکن و فکس نیز برخوردار است و تمام نیازهای شما را به خوبی برآورده می کند. پس اگر قصد خرید یک پرینتر چند کارهرا دارید و به دنبال دستگاهی با کیفیت و مرغوب هستید، برای آشنایی با ویژگی های چاپگر چهار کاره جوهر افشان اچ پی Pro 8035 با ما تا انتهای متن همراه باشید.

 

یک دستگاه چند کاره

 

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی Pro 8035

وضوح و کیفیت عالی در چاپ

شاید بتوان مهم ترین مشخصه پرینتر چند کاره اچ پی HP Pro 8035 را کیفیت چاپ عالی آن در پرینت متون سیاه و سفید و تصاویر رنگی دانست. این پرینتردارای رزولوشن 1200*1200 dpi در هنگام چاپ سیاه و سفید و 4800*1200 dpi در هنگام چاپ رنگی است و کوچکترین جزئیات موجود در فایل ورودی را نیز با وضوحی عالی به روی کاغذ منتقل می کند. کیفیت چاپ رنگی پرینتر جوهر افشان اچ پی HP Pro 8035 به اندازه ای مناسب است که می توانید بر روی آن برای چاپ عکس های بدون حاشیه (در سایز A4) حساب باز کنید!

به طور کلی چاپگر اچ پی HP Pro 8035 برای استفاده در حجم کاری سبک ارائه شده و بیشتر برای کاربرانی مناسب است که به دنبال بالاترین کیفیت چاپ هستند. این پرینتر قادر به انجام 20000 پرینت در طول ماه است که البته از جانب شرکت اچ پی توصیه شده تا از آن برای انجام 800 پرینت در ماه استفاده شود. پیشنهاد می کنیم که اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه خود هستید، از آن مطابق با این توصیه استفاده نمایید!

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پیPro 8035

سرعت هم گام با کیفیت

سرعت چاپ های متوالی چاپگر چهارکاره اچ پی Pro 8035 در حالت چاپ سیاه و سفید برابر با 29 برگ در دقیقه و در حالت چاپ رنگی برابر با 25 برگ در دقیقه است که برای یک پرینتر رومیزی سرعت قابل توجهی به نظر می رسد. البته همان طور که اشاره کردیم، بهتر است تا این پرینتر اچ پی hpبرای چاپ های متوالی در تعداد زیاد استفاده نکنید.

 

سرعت هم گام با کیفیت

 

قابلیت ها و امکانات متعدد

از پرینتر چند کاره اچ پی مدل HP OfficeJet Pro 8035 All-in-One برای تهیه کپی سیاه و سفید و رنگی به صورت یک رو و دورو نیز می توان بهره برد. این پرینتر دارای قابلیت هایی مانند تغییر اندازه تصویر کپی، تنظیم میزان روشنایی، بهبود کیفیت و پر رنگ کردن تصاویر و متون، کراپ کردن بخشی از تصویر جهت کپی، تنظیم حاشیه ها و کپی کارت شناسایی می باشد و انتظارات شما را به خوبی در حین کپی برآورده می کند.

 

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پیHP Pro 8035

 

یکی دیگر از کارایی های چاپگر چند کاره جوهرافشان اچ پی HP Pro 8035 تهیه اسکن رنگی و سیاه و سفید از اسناد مورد نظر شماست. اسکنر تعبیه شده در این پرینتر به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 35 برگ مجهز است و از امکاناتی مانند OCR (ذخیره فایل های اسکن شده در قالب فایل های متنی قابل ویرایش)، ارسال فایل های خروجی به سرویس های ابری (مانند Dropbox،Google Drive و One Drive) و ایمیل برخوردار می باشد. رزولوشن این اسکنر برابر با 1200*1200 dpi است و کیفیتی عالی در اسکن را برای شما به ارمغان می آورد.

قابلیت ها و امکانات متعدد

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP Pro 8035

سازگاری با کارتریج های مرغوب و با کیفیت

در چاپگر جوهرافشان اچ پی HP Pro 8035 از یک کارتریج مشکی و سه کارتریج رنگی استفاده شده است. این پرینتر جوهر افشانبا کارتریج های سری HP 910 (با ظرفیت چاپ 300 برگ برای کارتریج مشکی و 315 برگ برای کارتریج های رنگی) و سری HP 910XL (با ظرفیت چاپ 825 برگ برای کارتریج های رنگی و مشکی) سازگار است. همچنین در صورت نیاز می توانید از کارتریج مشکی سری HP 916XL با ظرفیت چاپ 1500 برگ در آن بهره ببرید. توجه نمایید پرینتر رنگی اچ پی HP Pro 8035 برای کار با کارتریج های اچ پی عرضه شده و استفاده از کارتریج های دیگر ممکن است به عملکرد دستگاه آسیبی جدی وارد کند. برای خرید کارتریج های اچ پی HPدر مدل های مختلف با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP Pro 8035

 

پشتیبانی از کاغذهای متنوع

سینی پرینتر جوهرافشان HP Pro 8035 ظرفیت قرارگیری 225 برگ را دارد و شما قادر هستید تا از کاغذهای معمولی در سایز حداکثر A4، کاغذهای مخصوص چاپ عکس HP، کاغذهای مخصوص چاپ بروشور و کارت ویزیت، کاغذهای براق، مات، بازیافتی و نازک در آنها استفاده نمایید.

پشتیبانی از کاغذهای متنوع

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8035

استفاده همزمان چند دستگاه مختلف

نکته قابل ذکر دیگر در رابطه با چاپگر جوهرافشان همه کاره اچ پی HP Pro 8035 این است که قابلیت استفاده از آن در شبکه های کابلی وجود دارد. پس اگر قصد استفاده تیمی و گروهی از این پرینتر را دارید، این امکان برای شما مهیاست و به آسانی می توانید آن را به چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان متصل نمایید. همچنین پرینتر تحت شبکه اچ پی HP Pro 8035 به وای فای داخلی مجهز می باشد و امکان اتصال انواع گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ و دیگر دستگاه های دارای وای فای را به صورت بدون سیم به آن فراهم می آورد. ضمن اینکه این پرینتر وایرلس اچ پی دارای پورت های USB نیز هست که از آنها برای اتصال دستگاه به کامپیوتر و همچنین متصل کردن فلش مموری به پرینتر و چاپ فایل های موجود بر روی آن می توان بهره برد.

 

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8035

 

صدور فرمان چاپ حتی از راه دور!

سازگاری با سرویس های Apple AirPrint و Mopria و اپلیکیشن HP Smart از دیگر ویژگی های پرینتر HP Pro 8035 است. از طریق این سرویس ها می توانید بدون حضور فیزیکی در کنار پرینتر، فایل های خود را از طریق اینترنت به دستگاه ارسال و فرمان چاپ آنها را صادر نمایید.

 

صدور فرمان چاپ حتی از راه دور!

 

یک فکس همه چیز تمام

پرینتر چهارکاره جوهرافشان اچ پی HP Pro 8035 در هنگام ارسال و دریافت فکس نیز کارایی بالایی دارد و امکان ارسال فکس های سیاه و سفید و رنگی را برای شما ایجاد می کند. این دستگاه دارای قابلیت هایی مانند ذخیره 100 فکس ارسالی یا دریافتی در حافظه، شماره گیری مجدد به صورت اتوماتیک، شماره گیری سریع و ارسال فکس با سرعت 4 ثانیه به ازای هر برگ می باشد.

یک فکس همه چیز تمام

جمع بندی

در مجموع پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 8035 را می توان با توجه به ویژگی هایی مانند کیفیت عالی چاپ رنگی و سیاه و سفید، مجهز بودن به وای فای، امکان کپی، اسکن و فکس و همچنین کیفیت ساخت مطلوب یکی از بهترین پرینترهای بازار دانست. شما می توانید برای دریافت قیمت پرینتر جوهر افشان HP Pro 8035 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین اگر سابقه استفاده از این پرینتر را دارید، با ثبت نظرات خود در بخش کامنت های سایت ایده برتر، کاربران دیگر را در انتخاب پرینتر مورد نظرشان راهنمایی کنید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پیHP Pro 8035





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 15 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی