پرینتر لیزری سه کاره جی اند بی G&B 1398NW
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر لیزری جی اند بی 1398NW

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری

سرعت چاپ: 22 برگ بر دقیقه

رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi

حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر سه کاره لیزری جی اند بی 1398NW

شرکت G&B اولین پرینترهای دارای منوی فارسی و صفحه نمایشگر تمام لمسی را به بازار کرده است. از میان این پرینترها باید به پرینتر لیزری سه کاره جی اند بی G&B 1398NW اشاره کنیم که یکی از انواع پرینترهای لیزری است و قابلیت های پرینت، اسکن و کپی را به صورت یکجا به شما ارائه می دهد. این پرینتر در دسته چاپگرهای لیزری جای دارد و از کیفیتی عالی در چاپ سیاه و سفید برخوردار است. برای آشنایی با ویژگی های چاپگر سه کاره لیزری جی اند بی 1398NW با ما تا انتهای متن همراه باشید.

معرفی چاپگر سه کاره لیزری جی اند بی 1398NW

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره جی اند بی 1398NW

کیفیت چاپ عالی، مناسب برای مصارف روزمره

پرینتر سه کاره جی اند بی 1398NW توانایی انجام 10 هزار چاپ در طول ماه را دارد و بنابراین مناسب استفاده در منازل، ادارات، شرکت ها و سازمان ها برای مصارف روزمره می باشد. یکی از مهم ترین مشخصات این پرینتر سه کاره لیزری، کیفیت چاپ عالی آن است!

پرینتر لیزری جی اند بی G&B 1398NW دارای رزولوشن چاپ 1200 dpi بوده و تصاویر و به خصوص متون سیاه و سفید چاپ شده با آن از وضوح و میزان خوانایی بالایی برخوردارند. پس اگر به دنبال پرینتری هستید تا خیال شما را بابت کیفیت چاپ راحت کند، پرینتر جی اند بی مدل G&B 1398NW مناسب شما خواهد بود.

در کنار کیفیت مناسب، پرینتر چند کاره جی اند بی G&B 1398NW از سرعت چاپ مطلوبی نیز برخوردار است و در هنگام انجام چاپ های متوالی، قادر به چاپ 22 برگ در دقیقه می باشد. این میزان سرعت برای یک پرینتر رومیزی اداری کاملاً مناسب است و باعث سریع تر پیش رفتن کارهای شما می شود.

  • صفحه نمایش تمام لمسی همراه با منوی فارسی

با استفاده از صفحه نمایش رنگی و تمام لمسی چاپگر لیزری چندکاره جی اند بی G&B 1398NW به آسانی از تمام امکانات پرینتر استفاده کنید و تنظیمات مورد نظرتان را اعمال نمایید. شرکت جی اند بی صفحه نمایش این پرینتر چند کاره را به منوی فارسی مجهز کرده است که باعث شده تا کار با این پرینتر برای حتی افراد تازه کار نیز بسیار راحت و سریع شود.

  • مجهز بودن به وای فای، اتصال سریع و آسان

از دیگر امکانات پرینتر چند کاره لیزری G&B 1398NW باید به مجهز بودن آن به وای فای اشاره کنیم که امکان اتصال آسان پرینتر به انواع گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و دستگاه های دیگر را به صورت بدون سیم فراهم می آورد. بنابراین اگر فایل های مورد نظرتان برای چاپ بر روی گوشی تان ذخیره شده، نیازی به انتقال آنها به کامپیوتر جهت ندارید و به آسانی قادر هستید تا با اتصال گوشی به پرینتر وایرلس جی اند بی 1398NW، فایل ها را به صورت مستقیم چاپ کنید.

چاپگر 3 کاره لیزری جی اند بی G&B 1398NW به پورت USB 2.0 نیز مجهز بوده و از شبکه های کابلی هم پشتیبانی می کند. شما می توانید از طریق کابل پرینتر خود را به کامپیوتر اتصال دهید یا با استفاده از آن در شبکه، از طریق چند دستگاه مختلف به آن دسترسی داشته باشید. این ویژگی در هنگام نیاز به استفاده گروهی از پرینتر کارایی بالایی خواهد داشت.

  • توانمند در تهیه کپی از اسناد

در صورتی که به تهیه کپی از اسناد نیاز داشتید، پرینتر لیزری 3 کاره جی اند بی G&B 1398NW به کمک شما می آید. این پرینتر برای ارائه اولین کپی به 10 ثانیه زمان نیاز دارد و پس از آن قادر به انجام 22 کپی در دقیقه می باشد که سرعت مناسبی برآورده می شود. همچنین پرینتر جی اند بی G&B 1398NW دارای رزولوشن 1200 dpi در هنگام کپی می باشد و حتی کوچکترین جزئیات را نیز با وضوحی عالی کپی می کند!

از جمله ویژگی های چاپگر لیزری چند منظوره جی اند بی G&B 1398NW در حین کپی می توان به بزرگنمایی 17 تا 600 درصدی، امکان کپی 99 برگ کاغذ به صورت متوالی و اعمال تنظیمات به مناسبت کپی کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه و... اشاره کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره جی اند بی 1398NW

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری G&B 1398NW

  • سازگاری با تونر کارتریج مشکیِ با کیفیت

سینی کاغذ پرینتر چندکاره لیزری جی اند بی G&B 1398NW ظرفیت قرارگیری 150 برگِ A4 را دارد و شما می توانید از کاغذهایی با وزن 60 تا 200 گرم در آن استفاده کنید. همچنین قسمت خروجی این پرینتر نیز ظرفیت 150 برگ را دارد و برای چاپ های متوالی مناسب خواهد بود.

سازگاری با تونر کارتریج مشکیِ با کیفیت AL-T98 از دیگر مشخصات مهم پرینتر لیزری G&B 1398NW است. این تونر کارتریج دارای ظرفیت چاپ 2200 برگ می باشد و کیفیتی عالی در چاپ را به شما ارائه می دهد. همچنین موارد چاپ شده با استفاده از آن دارای ماندگاری طولانی هستند و با گذشت زمان از کیفیت آنها کاسته نمی شود.

پرینتر لیزری سه کاره جی اند بی G&B 1398NW

  • قابلیت تهیه اسکن با کیفیتی عالی

پرینتر لیزری سیاه و سفید جی اند بی G&B 1398NW به یک اسکنر تخت با ابعاد 297 x 216 میلی متر مجهز است و کیفیتی عالی در تهیه اسکن از اسناد مورد نظرتان را برای شما به ارمغان می آورد. رزولوشن اسکنر به کار رفته در این پرینتر جی اند بی برابر با 1200 dpi است و کیفیت و وضوح اسناد اسکن شده با آن تضمین شده می باشد.

  • سخت افزار قدرتمند، عملکرد سریع و روان

در پرینتر سه کاره لیزری G&B 1398NW یک پردازنده مرکزی 525 مگاهرتزی و حافظه رم 256 مگابایتی به کار رفته و عملکردی سریع، روان و نرم را از خود نشان می دهد. به طوری که در هنگام کار کردن با آن مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن سیستم رخ نخواهد داد.

لازم به ذکر است که پرینتر تحت شبکه جی اند بی G&B 1398NW با سیستم عامل های ویندوز و لینوکس سازگار است و در محیط های مختلف کاری قابل استفاده می باشد.

جمع بندی

پرینتر لیزری سه کاره جی اند بی G&B 1398NW با ویژگی هایی مانند کیفیت چاپ عالی، قابلیت تهیه اسکن و کپی، مجهز بودن به وای فای، نمایشگر تمام لمسی و مجهز بودن به منوی فارسی یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای کاربران فارسی زبان محسوب می شود و بهترین عملکرد را در ادارات، شرکت ها و منازل از خود نشان می دهد.

چنانچه قصد خرید پرینتر لیزری را با بهترین قیمت دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پرینتر چندکاره لیزری جی اند بی G&B 1398NW را به شما ارائه دهند. همچنین می توانید سؤالات خود در رابطه با این محصول را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی نمایند.

پرینتر لیزری سه کاره جی اند بی G&B 1398NW





:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 18 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی