ماشین حساب شارپ Sharp EL-520W
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب شارپ EL-520W

تعداد ارقام: 10 رقم اصلی + 2 رقم نمایی

منبع تغذیه: نور و باتری

حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب مهندسی شارپ EL-520W

ماشین حساب شارپ Sharp EL-520W یکی از ماشین حساب های علمی و مهندسی تولید شرکت شارپ می باشد که تمام نیازهای شما در انجام محاسبات پیچیده را برآورده می کند! شما می توانید با صرف هزینه ای مناسب، از یک ماشین حساب با کیفیت و خوش ساخت بهره مند شوید و برای مدتی طولانی از آن استفاده کنید. ماشین حساب شارپ مدل Sharp EL-520W برای دانشجویان رشته های فنی و علوم پایه و همچنین مهندسان یک انتخاب ایده آل است و می توان آن را بهترین ماشین حساب مهندسی از لحاظ امکانات دانست.

قابلیت و کارایی ماشین حساب مهندسی شارپ EL-520W

  • هم فرمول ها و هم نتایج در یک صفحه!

یکی از مشخصه های مهم ماشین حساب مهندسی شارپ EL-520W صفحه نمایش دو خطی آن است که در خط اول فرمول ها و توابع استفاده شده و در خط دوم نتیجه محاسبه را به شما نشان می دهد. این صفحه نمایش از ابعاد و میزان روشنایی بسیار مناسبی برخوردار بوده و در شرایط مختلف از لحاظ نور محیط از وضوح آن کاسته نمی شود.

  • انجام انواع محاسبات علمی و پیشرفته

از جمله امکاناتی که ماشین حساب علمی شارپ EL-520W در اختیار شما قرار می دهد می توان به محاسبه انتگرال معین و حل معادلات دیفرانسیل، کار با اعداد مختلط، انجام محاسبات مثلثاتی، آماری و کسری، حل معادلات درجه 3 و استفاده از اعداد ثابت، محاسبه لگاریتم، ln و کار با اعداد نمایی، ترکیبیات و جایگشت، انجام محاسبات جبری و منطق ریاضی، استفاده از توابع هایپربولیک و بسیاری قابلیت های دیگر اشاره کرد.

انجام انواع محاسبات علمی و پیشرفته

 ماشین حساب شارپ مدل EL-520W به سیستم منطق جبری مستقیم (D.A.L) مجهز می باشد و به آسانی هر چه تمام تر می توان معادلات را به آن وارد کرد. همچنین این ماشین حساب قادر به ذخیره محاسبات انجام شده در حافظه و بازخوانی آنها تا 142 مرحله می باشد که به شما اجازه می دهد تا محاسبات قبلی را مشاهده و در صورت نیاز آنها را تصحیح کنید.

ماشین حساب شارپ Sharp EL-520W

  • تامین انرژی از نور محیط

یکی از مشکلاتی که در هنگام کار با ماشین حساب های مهندسی ممکن است با آن مواجه شوید، مصرف بالای باتری آن می باشد. به طوری که به طور مداوم به تعویض آن نیاز پیدا می کنید! اما از آنجایی که ماشین حساب دانشجویی شارپ EL-520W از قابلیت تغذیه از نور محیط بهره می برد، با این مشکل مواجه نخواهد شد و شارژ باتری آن از دوام بالایی برخوردار خواهد بود. این ماشین حساب در محیط های روشن و در طول روز انرژی مورد نظر خود را از نور محیط تأمین می کند و باتری آن تنها در مواقع ضروری و محیط های تاریک مورد استفاده قرار می گیرد.

تامین انرژی از نور محیط

  • کیفیت عالی ساخت

کیفیت ساخت عالی بدنه و دکمه ها یکی دیگر از ویژگی های ماشین حساب مهندسی دانشجویی شارپ EL-520W است. دکمه های این ماشین حساب از پلاستیک مقاوم ساخته شده اند و به مرور زمان از کیفیت ساخت آنها کاسته نمی شود. ضمن اینکه این ماشین حساب دارای درپوش محافظ نیست که از دکمه ها و صفحه نمایش در برابر آسیب هایی مانند ضربه، خراشیدگی، گرد و غبار و نفوذ مایعات محافظت می کند

جمع بندی

در یک نگاه کلی اگر به برای انجام محاسبات پیچیده خود به یک ماشین حساب مهندسی با کیفیت احتیاج دارید، ماشین حساب شارپ Sharp EL-520W می تواند یک پیشنهاد مناسب برای شما باشد. علاوه بر ویژگی های ذکر شده، نمایش ارقام به صورت تفکیک شده سه تایی، امکان استفاده از نتایج محاسبات انجام شده در محاسبات بعدی (محاسبات زنجیره ای) و مجهز بودن به 419 تابع از پیش تعریف شده بخش دیگری از ویژگی های ماشین حساب شارپ EL-520W هستند که باعث فروش بالای آن در بازار شده اند.

 

سایر امکانات محاسباتی

اگر شما هم قصد خرید ماشین حساب پیشرفته را دارید با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان راهنمایی های لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید ماشین حساب مهندسی شارپ EL-520W را به شما ارائه دهند.

ماشین حساب شارپ Sharp EL-520W





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 18 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی