دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-FZ570
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-FZ570

عمر لامپ: 6000 ساعت
وضوح تصویر: 1200*1920 پیکسل
شدت روشنایی: 4500 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 10,000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-FZ570

این روزها در بسیاری از دانشگاه ها و مراکز آموزشی از ویدئو پروژکتور برای تدریس مطالب یا ارائه کنفرانس و سخنرانی استفاده می شود. یک ویدئو پروژکتور با کیفیت می تواند نقش مهمی در یادگیری دانشجویان ایفا کرده و به شما در برگزاری یک کلاس با کیفیت کمک کند.

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-FZ570

از جمله با کیفیت ترین ویدئو پروژکتورهای موجود در بازار، باید به دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-FZ570 اشاره کنیم که برای استفاده در کلاس های آموزشی و همچنین جلسات اداری و درون سازمانی انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. این ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic با ویژگی هایی مانند شدت روشنایی عالی و مقاومت بالا در برابر آسیب های محیطی مانند گرد و غبار توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-FZ570

  • تصاویری شفاف، واضح و با کیفیت

در ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-FZ570 از سه پنل LCD برای نمایش تصاویر بهره برده شده است که باعث نمایش تصاویر با رنگ های طبیعی و زنده می شود. این ویدئو پروژکتور دارای رزولوشن عالی 1920 * 1200 پیکسل است و کیفیت و وضوح تصاویر ارائه شده با آن تضمین شده می باشد.

یکی از مهم ترین مشخصات دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-FZ570 شدت روشنایی 4500 لومنی آن می باشد که باعث ارائه تصاویری شفاف و درخشان به شما می شود. بدین ترتیب حتی در اتاق ها و کلاس های کاملاً پُر نور نیز از وضوح نمایش تصاویر این ویدئو پروژکتور کاسته نمی شود و می توانید حتی بدون کشیدن پرده های کلاس یا خاموش کردن چراغ ها، از آن برای نمایش تصاویر مورد نظرتان بهره ببرید.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-FZ570

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، نسبت کنتراست ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-FZ570 است که برابر با 10000:1 می باشد. این نسبت کنتراست سببِ نمایش رنگ مشکی با عمق زیاد و نمایش رنگ سفید با شفافیت بالا می شود و به بهبود کیفیت تصاویر کمک زیادی می کند. این ویژگی به خصوص در هنگام نمایش فایل های متنی بر روی پرده نمایش با میزان خوانایی عالی کارایی بالایی دارد.

  • لامپ با دوام، هزینه نگهداری پایین

در ویدئو دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-FZ570 یک لامپ 270 واتی به کار رفته که لامپ ویدئو پروژکتور پاناسونیک  تا 6000 ساعت در حالت استفاده عادی از ویدئو پروژکتور و 8000 ساعت در حالت استفاده اکو (اقتصادی) دوام خواهد داشت. بنابراین برای مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی بابت تعویض آن نخواهید داشت. همچنین دیتا پروژکتور Panasonic PT-FZ570 به صورت کامل در برابر گرد و غبار مقاوم است و باعث صرفه جویی در هزینه های شما بابت نگهداری آن می شود.

لامپ با دوام، هزینه نگهداری پایین

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-FZ570

  • قابلیت نصب و راه اندازی فوق العاده آسان

برای نصب دیتا ویدیو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-FZ570 در محیط های مختلف و تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت! این ویدئو پروژکتور از قابلیت هایی مانند جابجایی لنز (60 درجه عمودی و 30 درجه افقی) و زومِ 1.8 برابری به صورت دستی و امکان تصحیح زاویه تصویر (25 درجه عمودی و 30 درجه افقی) بهره می برد و به شما اجازه می دهد تا با توجه به محدودیت فضای در دسترس برای نصب، ویدئو پروژکتور را در زاویه دلخواه نسبت به  پرده نمایش قرار دهید. به طور کلی برای دستیابی به تصویری در ابعاد 100 اینچ، باید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-FZ570 را در فاصله حدود 2.6 متری تا 4.9 متری نسبت به پرده نمایش نصب کنید.

قابلیت نصب و راه اندازی فوق العاده آسان

  • مجهز بودن به پورت های ارتباطی کاربردی

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-FZ570 قابلیت اتصال به انواع کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون و... را دارد و به دو پورت HDMI و پورت های VGA و سریال مجهز می باشد. همچنین شما می توانید از این ویدئو پروژکتور در قالب شبکه های کابلی استفاده نموده و از طریق چند دستگاه مختلف به آن دسترسی داشته باشید.

مجهز بودن به پورت های ارتباطی کاربردی

یکی از ویژگی های کاربردی ویدئو پروژکتور تحت شبکه پاناسونیک PT-FZ570 سازگاری آن با فناوری DIGITAL LINK است. مطابق با این فناوری شما قادر هستید تا تنها از طریق یک کابل شبکه ساده، صدا و تصویر را به صورت هم زمان از دستگاه منبع پخش به ویدئو پروژکتور انتقال دهید. طول کابل مورد استفاده شما در این حالت به 150 متر نیز می تواند برسد و به همین دلیل نیازی به کنار هم قرار داشتن ویدئو پروژکتور و دستگاه متصل به آن نخواهد بود. این ویژگی برای استفاده از ویدئو پروژکتور در مکان هایی که با محدودیت فضا مواجه اند، کاربرد بالایی خواهد داشت.

مجهز بودن به پورت های ارتباطی کاربردی

جمع بندی

اگر در جستجوی یک ویدئو پروژکتور مرغوب و با دوام هستید تا برای مدتی طولانی خیال شما را بابت نمایشِ با کیفیت تصاویر راحت کند، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-FZ570 را مد نظر داشته باشید! با استفاده از این ویدئو پروژکتور از تصاویری شفاف، درخشان و دارای وضوح عالی بهره مند می شوید و می توانید ارائه و یادگیری مطالب درسی را هم برای اساتید و هم برای دانشجویان لذت بخش نمایید.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-FZ570

چنانچه قصد خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-FZ570 را دارید، به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. شرکت ایده برتر پارسیان قیمت انواع دیتا پروژکتور را با بهترین کیفیت و قیمت به شما ارائه می دهد. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی نیاز دارید، با ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-FZ570





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 18 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی