پاوربانک سونی Sony CP-S15 با ظرفیت 15000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک سونی CP-S15

وزن: 390 گرم

ظرفیت باتری: 15000 میلی آمپر ساعت

سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، ساعت هوشمند، اسپیکر و هدفون بلوتوثی، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و...

تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه سونی Sony CP-S15

امروزه اکثر افراد یک جامعه از گوشی های هوشمند در فعالیت های روزمره خود استفاده می کنند. گوش دادن به موسیقی، تماشای ویدئو، انجام بازی های مختلف، خواندن فایل های PDF، سر زدن به شبکه های اجتماعی و بسیاری از کارهای دیگر با گوشی باعث مصرف شارژ باتری آن می شود و این موضوع باعث شده که در بیشتر اوقات دغدغه تمام شدن شارژ و خاموش شدن گوشی را داشته باشیم! برای همین استفاده از پاوربانک یا شارژر همراه روز به روز در میان کاربران در حال افزایش است.

مشخصات و امکانات شارژر همراه سونی Sony CP-S15

  • تمامی دستگاه های دیجیتال همراه خود را شارژ کنید!

اگر می خواهید در تمام طول روز بدون نگرانی از تمام شدن شارژ باتری گوشی خود به فعالیت های روزمره بپردازید، پاور بانک سونی مدل Sony CP-S15 را تهیه کنید! این پاوربانک که محصول یکی از معتبرترین شرکت های ساخت تجهیزات الکترونیکی در جهان، یعنی برند سونی است از ظرفیت 15000 میلی آمپر ساعتی برخوردار بوده و قادر به تأمین شارژ انواع گوشی موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، اسپیکر و هدفون بلوتوثی، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های دیجیتال همراه می باشد. مقدار ظرفیت پاوربانک سونی Sony CP-S15 با ظرفیت 15000 میلی آمپر برای شش بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند معمولی کفایت می کند که مقدار قابل توجهی است!

تمامی دستگاه های دیجیتال همراه خود را شارژ کنید!

  • شارژ دو ستگاه مختلف همزمان

شارژر همراه سونی CP-S15 دارای دو پورت خروجی از نوع USB با شدت جریان های 1.5 آمپر و 2.4 آمپر است و در مجموع جریان 3.9 آمپری را برای شما به ارمغان می آورد. پس با استفاده از این پاوربانک دو پورت می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید! توصیه می کنیم برای دستیابی به بالاترین سرعت و کیفیت در شارژدهی، از پورت 1.5 آمپری برای شارژ گوشی موبایل و از پورت 2.4 آمپری برای شارژ تبلت و دستگاه های پر مصرف استفاده کنید. البته می توانید با متصل کردن گوشی خود به پورت 2.4 آمپری از سرعت شارژ بالاتری نسبت به حالت عادی بهره مند شوید.

شارژ دو ستگاه مختلف همزمان

  • دو روش برای ذخیره انرژی

باتری به کار رفته در پاور بانک 15000 میلی آمپری سونی CP-S15 از نوع لیتیوم پلیمری است و از طریق درگاه micro USB یا آداپتور شارژ می شود. لازم به ذکر است که مدت زمان شارژ باتری این پاوربانک در حالت استفاده از کابل USB حدود 40 ساعت و در حالت استفاده از آداپتور AC حدود 13 ساعت خواهد بود. برای اطلاع از میزان شارژ باتری دستگاه، نشانگرهای LED برای آن در نظر گرفته شده است.

دو روش برای ذخیره انرژی

پاوربانک سونی Sony CP-S15 با ظرفیت 15000 میلی آمپر

  • طراحی ظاهری ساده اما شیک

پاور بانک 15000 سونی CP-S15 از طراحی ظاهری ساده اما شیکی برخوردار می باشد. بدنه این پاوربانک از پلاستیک سخت و به صورت ناهموار ساخته شده است. این نوع طراحی باعث می شود تا در حین استفاده از پاوربانک با سُر خوردن آن از دست یا لیز خوردن از روی سطوح صاف به ندرت مواجه شوید. همچنین پاوربانک ضد ضربه سونی CP-S15 مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه، سقوط از ارتفاع کم، خراشیدگی و گرد و غبار دارد و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

طراحی ظاهری ساده اما شیک

  • شارژ ایمن و با کیفیت بالا

با توجه به وزن 390 گرمی و ابعاد مناسب پاوربانک سونی CP-S15 مشکل خاصی در حمل و جابجایی این پاوربانک مستطیلی شکل نخواهید داشت. به طوری که به آسانی می توانید آن را در جیب کیف گذاشته و از آن در طی کارهای روزانه تان در مکان های مختلف استفاده نمایید.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم عدم آسیب دیدن پاور بانک جیبی سونی 15000 میلی آمپری مدل CP-S15 در برابر اتفاقاتی مانند گرم شدن، اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد، نوسان ولتاژ و شدت جریان و تخلیه ناگهانی باتری است که امکان شارژ ایمن و با کیفیت بالا را برای شما فراهم می آورد.

شارژ ایمن و با کیفیت بالا

جمع بندی

در مجموع پاوربانک سونی Sony CP-S15 با ظرفیت 15000 میلی آمپر هم مانند دیگر محصولات شرکت سونی از کیفیت ساخت عالی و عملکردی مطلوب برخوردار بوده و به خوبی نیازهای شما در شارژ گوشی و دیگر دستگاه های همراه را برطرف می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با بهترین قیمت پاور بانک سونی و همچنین نحوه خرید پاوربانک را دریافت نمایید. همچنین اگر در رابطه با نحوه استفاده از این پاوربانک پس از خرید به راهنمایی نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به شما کمک کنند.

پاوربانک سونی Sony CP-S15 با ظرفیت 15000 میلی آمپر





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 19 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی