اسپیکر بلوتوث قابل حمل جی بی ال JBL Xtreme 2
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسپیکر بلوتوث وایرلس جی بی ال Xtreme 2

رنگ: مشکی، سرمه ای، سبز، قرمز، چندرنگ (ارتشی)

رابط اتصال: بلوتوث

طول عمر باتری : 15 ساعت

نوع اتصال: بی سیم و با سیم

طراحی اسپیکر بلوتوث جی بی ال Xtreme 2

اگر اهل طبیعت گردی و کمپینگ هستید و به پخش موسیقی با قدرت زیاد علاقه مندید، اسپیکر بلوتوث قابل حمل جی بی ال JBL Xtreme 2 کمک زیادی به شما در خلق لحظاتی شاد و به یاد ماندنی برای خود و دوستانتان می کند! این اسپیکر که از سری اسپیکرهای قابل حمل شرکت معتبر جی بی ال به شمار می آید، با ویژگی هایی مانند کیفیت ساخت عالی، قدرت پخش مناسب و پشتیبانی از اتصال بدون سیم و با سیم توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد.

طراحی اسپیکر بلوتوث جی بی ال Xtreme 2

  • سنگین وزن اما قابلیت حمل آسان

اسپیکر قابل حمل جی بی ال JBL Xtreme 2 به صورت استوانه ای طراحی شده و دارای وزن 2.39 کیلوگرم می باشد. از آنجا که وزن این اسپیکر کمی در مقایسه با دیگر اسپیکرهای قابل حمل زیاد است، شاید در نگاه اول حمل و جابجایی آن سخت به نظر آید. اما با توجه به اینکه بر روی بدنه این اسپیکر قابل حمل جایگاه هایی برای آویزان کردن بند تعبیه شده، می توانید از طریق بند رودوشی به آسانی آن را با خود حمل نمایید.

سنگین وزن اما قابلیت حمل آسان

ویژگی قابل ذکر در رابطه با اسپیکر استوانه ای جی بی ال JBL Xtreme 2 این است که این اسپیکر ضد آب جی بی ال دارای استاندارد IPX7 بوده و در مقابل نفوذ آب مقاومت کاملی دارد. بنابراین با خیالی راحت می توانید از آن در فضای باز استفاده کنید و نگران بارش باران یا دیگر آسیب های احتمالی نباشید!

قابلیت و کارایی های اسپیکر جی بی ال Xtreme 2

  • پخش موسیقی با وضوح و قدرت عالی

ویژگی منحصر به فرد اسپیکر پرتابل جی بی ال JBL Xtreme 2 توانایی بالای آن در پخش موسیقی با قدرت و وضوحی عالی است! این اسپیکر دارای دو باند 20 واتی می باشد و توان خروجی 40 وات را در مجموع برای شما به ارمغان می آورد. با توجه به این مشخصات، می توانید از اسپیکر پر قدرت جی بی ال JBL Xtreme 2 برای پخش موسیقی هم در داخل منزل و فضاهای بسته و هم در فضای باز و در جمع های شلوغ استفاده کنید.

قابلیت و کارایی های اسپیکر جی بی ال Xtreme 2

  • اتصال به سایر دستگاه های دیجیتال

اتصال اسپیکر قابل حمل JBL Xtreme 2 به دستگاه های دیگر از طریق بلوتوث انجام می شود. این اسپیکر JBL  دارای بلوتوث نسخه 4.2 بوده و به آسانی به انواع  گوشی های اندرویدی، آیفون، آیپد، تبلت، لپ تاپ و... به صورت بی سیم قابل اتصال می باشد. در صورتی که امکان استفاده از بلوتوث برایتان فراهم نبود، به آسانی از طریق یک کابل AUX می توانید اسپیکر بلوتوثی جی بی ال JBL Xtreme 2 را به تمام دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری صدا متصل نمایید. پس اسپیکر بلوتوث دار جی بی ال JBL Xtreme 2 هم از اتصال بی سیم و هم از اتصال با سیم پشتیبانی می کند.

اتصال به سایر دستگاه های دیجیتال

  • ظرفیت بالا در نگهداری شارژ

باتری به کار رفته در اسپیکر پرتابل بلوتوثی جی بی ال JBL Xtreme 2 دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت بوده و قادر به تأمین انرژی اسپیکر تا 15 ساعت پخش مداوم موسیقی می باشد! این باتری قدرتمند خیال شما را بابت شارژ اسپیکر راحت می کند و به شما اجازه می دهد تا به آسانی از آن در حالت قابل حمل و در بیرون از منزل استفاده کنید. باتری اسپیکر بلوتوث پرتابل JBL Xtreme 2 از سرعت شارژ شدن بالایی نیز برخوردار می باشد و در عرض 3.5 ساعت به طور کامل شارژ می شود. لازم به ذکر است که به منظور آگاهی از میزان شارژ باتری، بر روی بدنه اسپیکر نشانگرهای LED تعبیه شده است.

ظرفیت بالا در نگهداری شارژ

  • هم پخش کننده موسیقی و هم پاور بانک

میزان شارژدهی باتری اسپیکر قابل حمل وایرلس جی بی ال JBL Xtreme 2 به اندازه ای قوی است که شما می توانید گوشی موبایل خود را نیز با آن شارژ کنید! برای این منظور یک پورت USB بر روی بدنه اسپیکر در نظر گرفته شده است. در واقع اسپیکر پاوربانک جی بی ال JBL Xtreme 2 هم برای پخش موسیقی و هم در نقش یک پاور بانک برای شما قابل استفاده خواهد بود!

هم پخش کننده موسیقی و هم پاور بانک

اسپیکر بلوتوث قابل حمل جی بی ال JBL Xtreme 2

  • پاسخ گویی به تماس های دریافتی

یکی دیگر از ویژگی های اسپیکر بلوتوثی بی سیم جی بی ال JBL Xtreme 2 مجهز بودن آن به میکروفون داخلی است. این ویژگی این امکان را به شما می دهد تا در هنگام اتصال بلوتوثی اسپیکر به موبایل، اگر تماسی دریافت کردید بتوانید از طریق اسپیکر میکروفون دار به آن جواب دهید. همچنین از طریق میکروفون اسپیکر وایرلس JBL Xtreme 2 قادر هستید با دستیارهای صوتی گوشی های هوشمند مانند Siri یا Google Assistant کار کنید.

پاسخ گویی به تماس های دریافتی

  • قابل اتصال به 100 اسپیکر دیگر و تقویت صدا

اسپیکر قابل حمل بی سیم جی بی ال JBL Xtreme 2 با اپلیکیشن JBL Connect نیز سازگار است که امکان اتصال اسپیکر به 100 اسپیکر دیگر به صورت بلوتوثی را از طریق قابلیت JBL Connect+ به شما می دهد! اگر قصد پخش موسیقی در سالن های بزرگ یا جمع های شلوغ را دارید، با استفاده از این ویژگی می توانید از صدایی قدرتمند و رسا بهره مند شوید. توجه داشته باشید که برای استفاده از این ویژگی تمام اسپیکرهای مورد استفاده باید با اپلیکیشن JBL Connect سازگار باشند.

قابل اتصال به 100 اسپیکر دیگر و تقویت صدا

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید اسپیکر بلوتوث قابل حمل جی بی ال JBL Xtreme 2 از امکانات متعددی بهره می برد و تمام نیازهای شما از یک اسپیکر با کیفیت را برآورده می سازد. پس اگر کیفیت، قدرت و بیس صدا برایتان اهمیت دارد و در عین حال به دنبال اسپیکری با دوام و دارای طول عمر بالا هستید، اسپیکر جی بی ال مدل JBL Xtreme 2 انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل جی بی ال JBL Xtreme 2

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید اسپیکر بلوتوثی پرتابل جی بی ال JBL Xtreme 2 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ایده برتر تماس بگیرید. اگر در رابطه با ویژگی ها و نحوه استفاده از این اسپیکر پس از خرید به راهنمایی نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به شما کمک کنند.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل جی بی ال JBL Xtreme 2





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 22 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی