پاوربانک انکر Anker A1214 PowerCore با ظرفیت 10400 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک انکر A1214 PowerCore

وزن: 240 گرم

ظرفیت باتری: 10400 میلی آمپر ساعت

سازگار با: موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و ......

تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه انکر Anker A1214 PowerCore

با پاوربانک انکر Anker A1214 PowerCore بهترین کیفیت و سرعت در شارژدهی را تجربه کنید! این پاور بانک که در آن از تکنولوژی های روز استفاده شده، به طور کامل خیال شما را بابت تمام نشدن شارژ باتری گوشی موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان راحت می کند.

مشخصات و امکانات شارژر همراه انکر Anker A1214 PowerCore

  • شارژ یک گوشی هوشمند به تعداد دفعات زیاد

ظرفیت پاور بانک انکر A1214 PowerCore برابر با 10400 میلی آمپر ساعت است. این میزان ظرفیت برای 3.8 بار شارژ کردن آیفون 6، 2.7 بار شارژ کردن گوشی گلکسی S6 و یک بار شارژ آیپد مینی 2 کفایت می کند. می توان گفت که ظرفیت این پاوربانک به طور میانگین برای سه تا چهار بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند متناسب با ظرفیت باتری گوشی کافی است. به همین دلیل شارژر همراه انکر A1214 PowerCore برای استفاده در مصارف روزمره گزینه قابل اعتمادی می باشد و به خوبی انتظرات شما را برآورده می کند.

شارژ یک گوشی هوشمند به تعداد دفعات زیاد

  • ظرفیت و سرعت بالا در شارژدهی

برای شارژ دستگاه های مورد نظرتان با پاوربانک انکر Anker A1214 PowerCore با ظرفیت 10400 میلی آمپر باید از دو پورت خروجی USB موجود بر روی بدنه آن استفاده نمایید. یکی از مزیت های این پاوربانک نسبت به شارژرهای همراه دیگر، شدت جریان خروجی 3.0 آمپری آن است که سرعت شارژ بسیار مناسبی را حتی در هنگام شارژ کردن دستگاه های پر مصرف مانند تبلت به شما ارائه می دهد. شما می توانید با این پاوربانک دو پورت انکر دو دستگاه را به صورت هم زمان شارژ کنید. لازم به ذکر است که پاوربانک انکر مدل Anker A1214 PowerCore برای شارژ گوشی، تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این قبیل کارایی بالایی دارد.

  • مجهز به فناوری های روز

مجهز به فناوری های روز

در پاور بانک انکر A1214 PowerCore از فناوری های پاور آی کیو (PowerIQ) و ولتاژ بوست (VoltageBoost) استفاده شده است. این فناوری ها با توجه به ولتاژ دستگاه متصل شده به پاوربانک، شدت جریان خروجی را تنظیم می کنند و بهترین سرعت را برای شارژدهی به دستگاه های مختلف به ارمغان می آورند. همچنین این پاوربانک شدت جریان خروجی را با توجه به مقاومت کابل متصل شده به آن محاسبه کرده و از اتلاف ولتاژ جلوگیری می کند. به همین دلیل سرعت شارژدهی در تمام طول اتصال به دستگاه های دیگر ثابت می ماند و نیازی نخواهید داشت تا برای شارژ شدن دستگاهتان بیش از حد منتظر بمانید!

  • ایمن به شارژ باتری گوشی خود بپردازید

ایمن به شارژ باتری گوشی خود بپردازید

از دیگر قابلیت های پاور بانک 10400 میل آمپری انکر A1214 PowerCore باید به امکان شارژ ایمن اشاره کنیم که سلامت دستگاه متصل به آن در تمام طول شارژ شدن را تضمین می نماید. این پاوربانک به طور هوشمند در برابر اتصال کوتاه، نوسان ولتاژ و شدت جریان، گرم شدن، شارژ شدن بیش از حد و تخلیه باتری مقاوم است.

پاوربانک انکر Anker A1214 PowerCore با ظرفیت 10400 میلی آمپر

  • سرعت مناسب در شارژگیری

پاور بانک انکر 10400 میلی آمپر مدل A1214 PowerCore به یک پورت micro USB با شدت جریان ورودی 2.0 آمپر مجهز است که برای شارژ باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرد. این پاوربانک در زمان شارژگیری نیز سرعت مناسبی دارد و شما می توانید از طریق نشانگرهای LED تعبیه شده بر روی بدنه آن، از میزان شارژ باتری پاوربانک مطلع شوید.

سرعت مناسب در شارژگیری

  • دارای ظاهر زیبا و کاملاً ارگونومیک

از لحاظ طراحی ظاهری نیز شرکت انکر تا حد ممکن اصول ارگونومی را در طراحی پاوربانک 10400 انکر A1214 PowerCore لحاظ کرده است. گوشه های این پاوربانک به صورت گرد طراحی شده اند و به همین دلیل در دست گرفتن و استفاده از پاوربانک برای شما آسان تر خواهند بود. همچنین این پاوربانک از دوام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و از تست های دما، شوک و ضربه سربلند بیرون آمده است! از این جهت با خیالی راحت بابت طول عمر بالای پاور بانک ضد ضربه انکر A1214 PowerCore، می توانید از آن در موقعیت ها و مکان های مختلف استفاده نمایید.

دارای ظاهر زیبا و کاملاً ارگونومیک

جمع بندی

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که پاوربانک انکر Anker A1214 PowerCore با ظرفیت 10400 میلی آمپر با وزن 240 گرمی و ابعاد جمع و جور خود به آسانی قابل حمل است. در مجموع اگر قصد خرید پاوربانک را دارید و به دنبال دستگاهی سبک، زیبا و سریع در شارژدهی هستید، این پاوربانک جیبی انکر پاسخگوی تمام نیازهای شما خواهد بود.

پاوربانک انکر Anker A1214 PowerCore با ظرفیت 10400 میلی آمپر

برای دریافت قیمت انواع پاور بانک و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پاور بانک 10400 انکر A1214 PowerCore به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب پاوربانک مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت ایده برتر بهره مند شوید.

پاوربانک انکر Anker A1214 PowerCore با ظرفیت 10400 میلی آمپر





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 22 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی