پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Flow MFP M528z
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اچ پی M528z

چاپ: سیاه و سفید

تکنولوژی چاپ: لیزری

سرعت چاپ سیاه و سفید: 45 برگ یک رو و 36 تصویر در دقیقه دو رو

رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi

حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری اچ پی Flow MFP M528z

این روزها وجود یک پرینتر با کیفیت در تمام ادارات و شرکت ها یک امر ضروری است که به بالا رفتن بازده کاری کارمندان کمک زیادی می کند. پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Flow MFP M528z یکی از انواع پرینترهای لیزری موجود در بازار می باشد که برای استفاده در محیط های اداری و سازمانی و کسب و کارهایی با حجم کاری کم و متوسط ارائه شده است. این پرینتر از قابلیت های پرینت و کپی سیاه و سفید به هر دو صورت یک رو و دو رو، اسکن رنگی و ارسال و دریافت فکس مجهز است و تمام نیازهای شما را به خوبی برآورده می کند.

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری اچ پی Flow MFP M528z

چهار کاره بودن چاپگر چهار کاره لیزری اچ پی HP M528z باعث صرفه جویی در هزینه های شما شده و این امکان را برایتان ایجاد می کند تا با صرف هزینه برای خرید یک دستگاه، از قابلیت های چهار دستگاه مجزا به صورت یکجا بهره مند شوید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی Flow MFP M528z

  • چاپ سریع و در عین حال باکیفیت

پرینتر چهار کاره اچ پی Flow MFP M528z قابلیت انجام 150 هزار پرینت را در طول ماه دارد و همان طور که اشاره شد برای مصارف سبک و نیمه سنگین مناسب است. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که از جانب شرکت HP توصیه شده تا از این پرینتر لیزری برای انجام 2000 تا 7500 پرینت در ماه استفاده شود تا طول عمر آن افزایش یابد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی Flow MFP M528z

اگر به دنبال یک پرینتر سریع و در عین حال دارای کیفیت چاپ عالی هستید، چاپگر چند کاره اچ پی HP M528z انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود! این چاپگر اولین پرینت خروجی را در عرض 6 ثانیه به شما ارائه می دهد و سپس سرعت چاپ ها و کپی های متوالی آن به 45 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 36 تصویر در دقیقه در حالت دو رو می رسد! از این جهت می توانید بر روی این پرینتر لیزری اچ پی hp برای چاپ های فوری حساب باز کنید.

چاپ سریع و در عین حال باکیفیت

رزولوشن پرینتر چند کاره لیزری اچ پی HP M528z در حالت چاپ با کیفیت معمولی برابر با 600 * 600 dpi و در حالت چاپ با بهترین کیفیت برابر با 1200 * 1200 dpi است. در واقع این پرینتر حتی کوچکترین جزئیات موجود در فایل ورودی را با وضوحی عالی به روی کاغذ منتقل می کند و تصاویر و به خصوص متون سیاه و سفید را با کیفیت و میزان خوانایی بالایی به شما ارائه می دهد.

  • امکانات متعدد قابلیت کپی

از جمله ویژگی های چاپگر لیزری همه کاره اچ پی MFP M528z در هنگام کپی باید به امکان انجام حداکثر 9999 کپی به صورت متوالی، امکان اعمال تنظیمات بر روی تصویر (شامل تنظیم میزان روشنایی، کنتراست، پاک کردن خط و خطوط از پس زمینه و شارپ کردن تصویر)، کپی کارت شناسایی و کتاب، کپی چند برگ بر روی برگه و تنظیم حاشیه های محتوا اشاره کنیم.

امکانات متعدد قابلیت کپی

  • امکان اسکن سیاه و سفید و رنگی

در صورت نیاز به تهیه اسکن از اسناد نیز می توانید از پرینتر همه کاره اچ پی HP M528z استفاده نمایید. این پرینتر به یک اسکنر تخت دارای ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 100 برگ مجهز است و امکان تهیه اسکن سیاه و سفید و رنگی را به صورت یک رو یا دو رو برای شما ایجاد می کند. از جمله قابلیت های پرینتر لیزری اچ پی HP M528z در هنگام اسکن می توان به ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های JPG، PDF، TIFF و فایل های متنی قابل ویرایش اشاره کرد. همچنین این اسکنر قادر به ارسال فایل های خروجی به ایمیل، فولدر موجود در شبکه و حافظه های USB می باشد. رزولوشن اسکنر تعبیه شده در پرینتر اچ پی HP Flow MFP M528z برابر با 600 * 600 dpi است و از این جهت می توانید از کیفیت فایل های اسکن شده اطمینان داشته باشید. در حالت کلی بهتر است تا مطابق با توصیه شرکت HP از این پرینتر برای 8000 تا 14000 اسکن در ماه بهره ببرید.

امکان اسکن سیاه و سفید و رنگی

  • یک دستگاه فکس حرفه ای داشته باشید

پرینتر HP M528z قابلیت ارسال و دریافت فکس را نیز دارد که از جمله ویژگی های آن در این زمینه می توان به امکان شماره گیری مجدد به صورت خودکار، ذخیره 500 فکس دریافتی یا ارسالی در حافظه و ارسال فکس با سرعت 3 ثانیه به ازای هر برگ اشاره کرد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Flow MFP M528z

  • پشتیبانی از تونر کارتریج های باکیفیت

در پرینتر لیزری HP Flow MFP M528z یک تونر کارتریج مشکی قابل استفاده است. این پرینتر با تونر کارتریج های HP 89A (با ظرفیت چاپ 5000 برگ)، HP 89X (با ظرفیت 10000 برگ) و HP 89Y (با ظرفیت 20000 برگ) سازگار می باشد. این تونر کارتریج های اچ پی HP کیفیت چاپ عالی را به شما ارائه می دهند و تا آخرین قطره از کیفیت عملکرد آنها کاسته نمی شود. چنانچه قصد خرید تونر پرینترهای اچ پی را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Flow MFP M528z

  • چاپ بر روی انواع کاغذ های معمولی

در حالت استاندارد پرینتر لیزری رنگی اچ پی HP MFP M528z دارای یک سینی کاغذ 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی است و شما می توانید از انواع کاغذهای معمولی در سایز حداکثر A4، کاغذهای رنگی، سربرگ دار، از پیش چاپ شده، بازیافتی، پانچ شده، پاکت نامه، لیبل، مقوای نازک و کاغذها و مدیاهای شفاف در آنها استفاده نمایید. چاپگر لیزری چهار کاره اچ پی مدل HP Flow MFP M528z از سه سینی 550 برگی دیگر نیز پشتیبانی می کند که در صورت نیاز به تعداد کاغذ، می توانید با تهیه آنها گنجایش کلی کاغذ خود را به 2300 برگ ارتقا دهید.

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Flow MFP M528z

  • در محل کار به صورت گروهی استفاده کنید

برای اتصال پرینتر چهار کاره لیزری اچ پی HP M528z به دستگاه های دیگر راه های زیادی در اختیار شماست و می توانید هم به صورت باسیم و هم به صورت بی سیم این کار را انجام دهید. پرینتر بی سیم اچ پی MFP M528z به پورت های USB 2.0 مجهز است و از طریق یک کابل پرینتر به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل می شود. همچنین این پورت ها امکان اتصال فلش مموری به پرینتر و چاپ فایل های موجود بر روی آن را به صورت مستقیم برای شما ایجاد می کنند.

در محل کار به صورت گروهی استفاده کنید

در صورتی که نیاز به استفاده از چاپگر لیزری اچ پی HP M528z به صورت گروهی و تیمی دارد، این امکان نیز برای شما مهیاست و به آسانی می توان این پرینتر hp را از طریق پورت اترنت تعبیه شده بر روی آن به شبکه های پرسرعت کابلی متصل کرد. توجه داشته باشید که پرینتر تحت شبکه اچ پی HP M528z به جدیدترین متدهای امنیتی مجهز است و به طور کامل از اطلاعات شما در هنگام استفاده گروهی محافظت می کند.

  • راحتی و سرعت در صدور فرمان چاپ

مجهز بودن به وای فای یکی دیگر از مشخصه های کاربردی پرینتر وایرلس اچ پی HP M528z است که به شما اجازه می دهد انواع گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ و تمامی دستگاه های دارای وای فای را به صورت بی سیم به آن متصل نمایید. این ویژگی باعث می شود تا عمل اتصال و چاپ با سرعت بسیار بالا و به راحتی انجام شود. همچنین اگر امکان استفاده از وای فای برایتان مهیا نبود، می توانید گوشی یا تبلت خود را از طریق بلوتوث به پرینتر لیزری همه کاره اچ پی Flow MFP M528z اتصال دهید.

راحتی و سرعت در صدور فرمان چاپ

پرینتر چند کاره رنگی اچ پی HP M528z از سرویس های Apple AirPrint، Google Cloud Print، HP ePrint و Mopria نیز پشتیبانی می کند. با ثبت پرینتر خود در این سرویس ها قادر خواهید بود تا در هر موقعیت جغرافیایی که حضور دارید، فایل های مورد نظرتان را از طریق اینترنت به پرینتر ارسال کرده و آنها را چاپ نمایید!

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Flow MFP M528z از قابلیت ها و امکانات متعددی برخوردار است و شاید در نگاه اول کار با آن کمی سخت به نظر برسد. اما از آنجایی که این پرینتر به یک صفحه نمایش 8 اینچی رنگی و تمام لمسی و یک صفحه کلید کامل مجهز است، در کار با آن مشکل خاصی نخواهید داشت و به آسانی قادر به اعمال تنظیمات دلخواهتان خواهید بود.

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Flow MFP M528z

پرینتر رنگی لیزری اچ پی HP Flow MFP M528z یکی از بهترین پرینترهای لیزری موجود در بازار است که شما می توانید آن را با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید پرینتر چندکاره لیزری به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید.

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Flow MFP M528z





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 22 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی