سی پی یو اینتل Intel Core i3-6100
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 سی پی یو اینتل Core i3-6100

تعداد هسته: 2 هسته ای

مقدار حافظه cach : سه مگابایت

نوع سوکت : LGA 1151 

معرفی سی پی یو اینتل Core i3-6100

پردازنده مرکزی یا CPU در واقع مغز کامپیوتر است که وظیفه انجام پردازش ها و اجرای دستور العمل های برنامه های کامپیوتری از طریق محاسبات منطقی و پایه ای را بر عهده دارد. مسلماً هر چه سی پی یوی مورد استفاده شما قوی تر باشد، سرعت اجرای برنامه ها افزایش می یابد و می توانید با نرم افزارهای تخصصی تر و سنگین تری کار کنید.

معرفی سی پی یو اینتل Core i3-6100

شرکت اینتل یکی از شناخته شده ترین شرکت ها در زمینه تولید سی پی یو به حساب می آید که حتماً تا به حال اسم آن را شنیده اید! این شرکت در سال 2015 از نسل ششم پردازنده های خود رونمایی کرد که در این بخش به معرفی و بررسی سی پی یو اینتل Intel Core i3-6100 خواهیم پرداخت.

طراحی و ساختCPU  Intel Core i3-6100

  • مصرف انرژی بهینه و بازده بالا

پردازنده اینتل Core i3-6100 با استفاده از معماری Skylake و فناوری ساخت 14 نانومتری تولید شده است. این CPU اینتل به گونه ای طراحی شده تا مصرف انرژی پایینی داشته باشد و بتواند بالاترین بازده را با مدیریت مصرف انرژی به شما ارائه دهد. برای استفاده از سی پی یو اینتل Core i3-6100 در کامپیوتر، به یک مادربرد احتیاج دارید که به سوکت پردازنده اینتل LGA 1151 مجهز باشد.

طراحی و ساختCPU  Intel Core i3-6100

  • مناسب برای انجام کارهای معمولی

به طور کلی این سی پی یو سوکت 1151 برای استفاده در کامپیوترهای خانگی و اداری و انجام کارهای روزمره مانند مرور صفحات وب، تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی، کار با نرم افزارهای معمولی مانند آفیس، کار با فایل های PDF و کارهایی از این قبیل مناسب می باشد. بنابراین اگر قصد اجرای نرم افزارهای حرفه ای و تخصصی را ندارید و اهل انجام بازی های گرافیکی روز نیستید، سی پی یو کور ای 3 اینتل 6100 برای شما گزینه مطلوبی خواهد بود و بهترین عملکرد را در انجام کارهای روزمره با کامپیوتر به شما ارائه می دهد.

مناسب برای انجام کارهای معمولی

سی پی یو  Intel Core i3-6100

  • سرعت مطلوب در اجرای پردازش های نه چندان سنگین

سی پی یو اینتل Core i3-6100 از نوع 64 بیتی است و دارای 2 هسته و 4 رشته (Thread) می باشد. از این جهت می توان بر روی این سی پی یو برای اجرای چند برنامه نه چندان سنگین در کنار هم بدون نگرانی بابت افت سرعت عملکرد سیستم حساب باز کرد. همچنین سی پی یو دو هسته ای اینتل Core i3-6100 قادر به اجرای پردازش ها و محاسبات به صورت موازی نیز هست و عملکرد روان و بدون وقفه را به شما ارائه می دهد.

سرعت مطلوب در اجرای پردازش های نه چندان سنگین

فرکانس مرجع پردازنده کور ای 3 اینتل 6100 برابر با 3.7 گیگاهرتز و حافظه کش آن 3 مگابایت است که باعث بهبود سرعت عملکرد آن می شود. این سی پی یو از فناوری Smart Cache نیز پشتیبانی می کند و قادر به تخصیص حافظه به صورت هوشمند به پردازش های در صف انتظار می باشد. این ویژگی باعث سریع تر انجام شدن پردازش ها و محاسبات می شود.

  • سازگاری با حافظه های رم به روز و دارای ظرفیت بالا

از دیگر ویژگی های سی پی یو اینتل Core i3-6100 باید به سازگاری آن با حافظه های رم DDR4 و DDR3L با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت اشاره کنیم. همچنین این سی پی یو دارای پردازنده گرافیکی Intel HD Graphics 530 نیز هست و از رابط های گرافیکی به روز پشتیبانی می کند.

سازگاری با حافظه های رم به روز و دارای ظرفیت بالا

جمع بندی

همین طور که مشاهده می کنید، سی پی یو اینتل مدل Intel Core i3-6100 تمام ویژگی های لازم برای ارائه یک عملکرد سریع و روان در کامپیوترهای خانگی و اداری را داراست و به خوبی از عهده پردازش های معمولی بر می آید. پس اگر قصد اسمبل کردن یک کامپیوتر رومیزی به منظور کاربری های عادی و مالتی مدیا را دارید، سی پی یو اینتل Intel Core i3-6100 را مد نظر داشته باشید!

سی پی یو  Intel Core i3-6100

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید سی پی یو اینتل Core i3-6100 از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید. چنانچه در رابطه با ویژگی های این محصول نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن به آنها رسیدگی کنند.

سی پی یو  Intel Core i3-6100





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 22 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی