ماشین حساب دلی Deli DL-1109
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب دلی DL-1109

تعداد ارقام: 12 رقم

منبع تغذیه: نور و باتری

حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده دلی DL-1109

ماشین حساب دلی Deli DL-1109 یکی از ماشین حساب های جیبی و ساده شرکت دلی می باشد که برای مصارف دانش آموزی و انجام محاسبات روزمره انتخاب بسیار مناسبی است. با استفاده از اینماشین حساب قادر خواهید بود تا در هر لحظه محاسبات ریاضی مورد نیاز خود در طول روز را انجام دهید و از انجام سریع تر کارهای خود لذت ببرید. پس اگر در جستجوی یک ماشین حساب جمع و جور، سبک و خوش ساخت هستید، ماشین حساب ساده دلی DL-1109 را مد نظر داشته باشید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده دلی DL-1109

  • رنگ بندی متنوع و جذاب، قابلیت حمل آسان

ماشین حساب دلی مدل Deli DL-1109 دارای درب محافظ می باشد و صفحه نمایش و پنل نوری آن در قسمت داخلی درب تعبیه شده است. این ماشین حساب دارای ابعاد 90 * 56 * 13 میلی متر در حالت بسته و ابعاد 90 * 113 * 8 میلی متر در حالت باز می باشد و امکان قرار دادن آن در جیب به راحتی وجود دارد. همچنین از آنجایی که ماشین حساب جیبی دلی DL-1109 دارای وزن فقط 61 گرم است، حمل و جابجایی آن به آسانی هر چه تمام تر صورت می گیرد.

رنگ بندی متنوع و جذاب، قابلیت حمل آسان

یکی از ویژگی های ماشین حساب ساده کوچک دلی DL-1109 ارائه آن در رنگ های متنوع و شاد است که به شما اجازه می دهد تا مطابق با سلیقه خود یا فرزندانتان، رنگ دلخواهتان را از میان آنها انتخاب نمایید.

  • کیفیت ساخت مطلوب، دوام و طول عمر بالا

از آنجایی که در ساخت ماشین حساب تاشو دلی DL-1109 از مواد اولیه مرغوب استفاده شده، خیالتان بابت دوام بالای آن در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، سقوط از ارتفاع یا خراشیدگی راحت خواهد بود! همچنین دکمه های این ماشین حساب از پلاستیک مرغوب ساخته شده و به مرور زمان از کیفیت ساخت آنها کاسته نمی شود. به طوری که در هنگام وارد کردن ارقام و کار با ماشین این حساب ضد ضربه، حس خوبی به شما دست خواهد داد.

کیفیت ساخت مطلوب، دوام و طول عمر بالا

  • صفحه نمایش 12 رقمی و بزرگ

با توجه به اینکه معمولاً ماشین حساب های جیبی دارای نمایشگرهای 8 رقمی هستند، می توان مجهز بودن ماشین حساب دلی DL-1109 به صفحه نمایش بزرگ و 12 رقمی را یکی از ویژگی های مهم آن دانست! به این ترتیب می توان بر روی این ماشین حساب برای کار با اعداد نسبتاً بزرگ حساب باز کرد.

صفحه نمایش 12 رقمی و بزرگ

ماشین حساب دلی Deli DL-1109

  • امکان انجام محاسبات روزمره

از جمله قابلیت هایی که ماشین حساب 12 رقمی دلی DL-1109 در اختیار شما قرار می دهد می توان به انجام محاسبات ریاضی از طریق چهار عمل اصلی، محاسبه درصد و جذرگیری از اعداد اشاره کرد. همچنین این ماشین حساب دارای دکمه GT نیز هست که اگر آن را فشار دهید، حاصل جمع نتایج محاسبات انجام شده بر روی نمایشگر به نمایش درخواهد آمد.

امکان انجام محاسبات روزمره

ماشین حساب ساده دلی DL-1109 دارای دکمه های M+، M- و MRC نیز می باشد و به شما اجازه کار با حافظه دستگاه را نیز می دهد. پس شما می توانید اعداد و ارقام مورد نظر خود را در حافظه ماشین حساب ذخیره کرده و از آنها در محاسبات بعدی تان بهره ببرید. این ویژگی به سریع تر انجام شدن محاسبه ها کمک زیادی می کند.

  • بی نیاز به باتری در محیط های روشن

در طراحی و ساخت ماشین حساب Deli DL-1109 تمام نکات لازم برای دوام بالای شارژ باتری در نظر گرفته شده است. این ماشین حساب به پنل نوری مجهز می باشد و اگر نور مکان مورد استفاده از آن کافی باشد، به صورت مستقل از باتری عمل می کند. همچنین اگر برای مدتی از ماشین حساب دانش آموزی دلی DL-1109 استفاده نکنید، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود. این قابلیت ها در کنار هم باعث می شوند تا برای مدتی طولانی به تعویض باتری و صرف هزینه های اضافی احتیاجی پیدا نکنید.

بی نیاز به باتری در محیط های روشن

جمع بندی

ماشین حساب دلی Deli DL-1109 یک ماشین حساب تاشو، دارای رنگ بندی زیبا و مهیج و توانا در انجام محاسبات عادی ریاضی است و برای استفاده های شخصی و دانش آموزی انتخابی ایده آل به شمار می آید. شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 بهترین قیمت ماشین حساب و اطلاعات لازم در رابطه با نحوه  خرید ماشین حساب را دریافت نمایید.

ماشین حساب دلی Deli DL-1109





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 22 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی