پاوربانک سامسونگ Samsung EB-U1200 با ظرفیت 10000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک سامسونگ EB-U1200

وزن: 234 گرم

ظرفیت باتری: 10000میلی آمپر ساعت

سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، دستگاه های دارای استاندارد Qi (قابلیت شارژ بی سیم)

تعداد پورت: یک عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه سامسونگ Samsung EB-U1200

این روزها اغلب گوشی های پرچم دار از قابلیت شارژ شدن به صورت وایرلس برخوردارند و برای شارژ کردن آنها می توانید از پاوربانک های بدون سیم استفاده کنید. پاوربانک سامسونگ Samsung EB-U1200 با ظرفیت 10000 میلی آمپر یکی از با کیفیت ترین پاوربانک های موجود در بازار است که با دارای استاندارد Qi بوده و از قابلیت شارژ وایرلس پشتیبانی می کند. بنابراین اگر می خواهید تا از مشکلات ناشی از استفاده از کابل مانند قطع و وصل شدن یا پاره شدن آنها به مرور زمان خود را نجات دهید، با تهیه پاوربانک سامسونگ مدل Samsung EB-U1200 به صورت بدون سیم گوشی موبایل خود را شارژ نمایید!

مشخصات و امکانات شارژر همراه سامسونگ Samsung EB-U1200

  • بالاترین کیفیت در شارژ باتری گوشی های سامسونگ

پاور بانک وایرلس سامسونگ EB-U1200 برای شارژ انواع گوشی های موبایل، تبلت و به صورت کلی دستگاه های دارای قابلیت شارژ وایرلس قابل استفاده می باشد. البته از جانب شرکت سامسونگ اعلام شده که این پاوربانک در شارژ گوشی های گلکسی S10e، S10، S10+ و ساعت های هوشمند سامسونگ (Galaxy Watch Active) بالاترین کیفیت در عملکرد را ارائه می دهد.

بالاترین کیفیت در شارژ باتری گوشی های سامسونگ

  • شارژ همزمان دو دستگاه به روش مختلف

در پاور بانک بی سیم سامسونگ EB-U1200 از باتری لیتیوم یونی استفاده شده که ظرفیتی معادل با 10000 میلی آمپر ساعت را به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که این پاوربانک علاوه بر قابلیت شارژ وایرلس، به یک پورت USB نیز مجهز بوده و از طریق کابل هم قادر به شارژدهی می باشد. بنابراین شما می توانید از پاوربانک 10000 سامسونگ EB-U1200 برای شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان (یک دستگاه به صورت وایرلس و یک دستگاه از طریق کابل) استفاده کنید.

شارژ همزمان دو دستگاه به روش مختلف

  • قابلیت شارژ سریع در حالت بی سیم و با سیم

قابلیت دیگری که باعث شده تا پاور بانک 10000 میلی آمپری سامسونگ EB-U1200 به یکی از کامل ترین پاوربانک های موجود تبدیل شود، امکان شارژ سریع یا همان فست شارژ است. ولتاژ و شدت جریان خروجی این پاوربانک در حالت شارژ معمولی برابر با 5 ولت و 2 آمپر است. پاور بانک فست شارژ سامسونگ EB-U1200 قادر به شارژ سریع با دو ولتاژ 9 و 12 ولتی می باشد که شدت جریان خروجی در هر یک از این حالت ها به ترتیب 1.67 و 1.25 آمپر است. توجه داشته باشید که قابلیت شارژ سریع شارژر همراه سامسونگ EB-U1200 در هر دو حالت شارژ وایرلس و شارژ از طریق کابل امکان پذیر است.

قابلیت شارژ سریع در حالت بی سیم و با سیم

پاوربانک سامسونگ Samsung EB-U1200 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • یک همراه سبک و با دوام

از لحاظ طراحی و ویژگی های ظاهری نیز پاور بانک شارژ سریع سامسونگ EB-U1200 در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد. این پاوربانک در دو رنگ نقره ای و صورتی عرضه شده و دارای وزن 234 گرم و ضخامت 15 میلی متر می باشد. این وزن سبک و ضخامت کم باعث می شود تا بتوانید پاوربانک 10000 میلی آمپری سامسونگ EB-U1200 را در طی فعالیت های روزمره خود همیشه به همراه داشته و به آسانی آن را با خود به مکان های مختلف حمل کنید. ضمن اینکه بدنه این پاوربانک دارای کیفیت ساختی عالی می باشد و به آسانی در برابر آسیب هایی مانند ضربه یا سقوط از ارتفاع آسیب نمی بیند.

یک همراه سبک و با دوام

  • استفاده از جدیدترین نسل USB

پاوربانک جیبی سامسونگ EB-U1200 به یک پورت USB Type-C نیز مجهز است که برای شارژ کردن باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرد. این پورت که از جدیدترین نسل های USB به حساب می آید، بهترین کیفیت و سرعت در شارژ را به شما ارائه می دهد. همچنین همراه با پاوربانک تایپ سی سامسونگ EB-U1200 یک کابل USB Type-C نیز ارائه می شود.

استفاده از جدیدترین نسل USB

جمع بندی

پاوربانک سامسونگ Samsung EB-U1200 با ظرفیت 10000 میلی آمپر با ویژگی هایی مانند شارژ وایرلس، فست شارژ، قابلیت شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان و سازگاری با جدیدترین نسل گوشی ها و ساعت های هوشمند سامسونگ یکی از کامل ترین پاوربانک ها محسوب می شود که تمام نیازهای شما در شارژ دستگاه های دیجیتال همراهتان را برطرف می کند.

چنانچه قصد خرید پاور بانک وایرلس فست شارژ سامسونگ را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پاور بانک 10000 سامسونگ مدل Samsung EB-U1200 را به شما ارائه دهند. همچنین می توانید مزایا و معایب این پاوربانک از نگاه خودتان را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید و به این ترتیب به کاربران دیگر در انتخاب پاوربانک مورد نظرشان کمک نمایید.

پاوربانک سامسونگ Samsung EB-U1200 با ظرفیت 10000 میلی آمپر





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 22 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی