پاوربانک ریمکس Remax RPL-19 Youth با ظرفیت 10000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاور بانک ریمکس RPL-19 Youth

وزن: 234 گرم

ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت

سازگار با: موبایل، موزیک پلیر، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و...

تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Remax RPL-19 Youth

پاور بانک ریمکس مدل Remax RPL-19 Youth از سری پاوربانک های دارای طراحی ظاهری جوان پسند شرکت ریمکس است که به خوبی از عهده شارژ دستگاه های دیجیتال همراه شما بر می آید. با به همراه داشتن این پاور بانک در طول روز، دیگر نگران تمام شدن شارژ باتری گوشی خود نخواهید بود و با خیالی آسوده می توانید به فعالیت های روزمره تان و کار با گوشی موبایل بپردازید!

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Remax RPL-19 Youth

  • چندین بار شارژ یک گوشی هوشمند

معمولاً اولین نکته ای که در مواجهه با یک پاوربانک مورد توجه قرار می گیرد، ظرفیت آن است. اگر جزء آن دسته از کاربرانی هستید که به طور معمول از گوشی خود در طی روز استفاده می کنید، شارژر همراه ریمکس RPL-19 Youth برای شما مناسب خواهد بود. این پاوربانک دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و قادر به دو تا سه بار شارژ یک گوشی هوشمند، متناسب با ظرفیت باتری گوشی، می باشد.

چندین بار شارژ یک گوشی هوشمند

  • مجهز به دو پورت شارژدهی

یکی از ویژگی های کاربردی پاوربانک ریمکس Remax RPL-19 Youth با ظرفیت 10000 میلی آمپر مجهز بودن آن به دو پورت خروجی USB است. بدین ترتیب امکان شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان با آن وجود دارد. شدت جریان یکی از این پورت ها 1.0 آمپر و شدت جریان پورت دیگر 2.1 آمپر می باشد. بهتر است تا برای دستیابی به بهترین کیفیت و سرعت شارژدهی این پاوربانک، از پورت 1.0 آمپری آن برای شارژ دستگاه های کم مصرف مانند موبایل و موزیک پلیر و از پورت 2.1 آمپری آن برای شارژ دستگاه هایی مانند تبلت یا اسپیکر بلوتوثی استفاده کنید. همچنین در صورتی که نیاز به شارژ سریع تر گوشی خود نسبت به حالت عادی داشتید، می توانید از پورت 2.1 آمپری برای شارژ آن بهره ببرید.

مجهز به دو پورت شارژدهی

پاور بانک دو پورت ریمکس RPL-19 Youth دارای کیفیت ساخت بسیار مطلوبی است و در صورت رخ دادن اتفاقاتی مانند رها شدن از دست و افتادن به روی زمین، وارد آمدن فشار بیش از حد یا خراشیدگی به آسانی صدمه نمی بیند. این پاور بانک ضد ضربه که به صورت دورنگ و در رنگ های مشکی/زرد، سفید/صورتی و سفید/آبی عرضه شده، دارای وزن 234 گرم است و از قابلیت حمل و جابجایی راحتی برخوردار می باشد.

مجهز به دو پورت شارژدهی

پاوربانک ریمکس Remax RPL-19 Youth

  • اطلاع از میزان شارژ باقی مانده

در پاور بانک 10000 میلی آمپری ریمکس RPL-19 Youth از باتری لیتیوم پلیمری استفاده شده و شما برای شارژ آن باید از پورت micro USB موجود بر روی کناره بدنه پاوربانک استفاده کنید. شدت جریان ورودی این پورت 2.0 آمپر است و با استفاده از آن در عرض 6 تا 7 ساعت قادر به شارژ کردن کامل پاوربانک خواهید بود.

اطلاع از میزان شارژ باقی مانده

برای اطلاع از میزان شارژ باتری پاوربانک 10000 ریمکس RPL-19 Youth می توانید از نشانگرهای LED موجود بر روی بدنه آن کمک بگیرید. این نشانگرها برخلاف اکثر پاوربانک های موجود در بازار، بر روی کناره بدنه و در کنار پورت micro USB قرار گرفته اند.

اطلاع از میزان شارژ باقی مانده

جمع بندی

پاوربانک ریمکس Remax RPL-19 Youth با ظرفیت 10000 میلی آمپر سرعت و کیفیت مناسبی در شارژدهی را به شما ارائه می دهد و برای استفاده های روزمره و شارژ انواع گوشی های موبایل کاملاً می توانید بر روی آن حساب باز کنید! چنانچه قصد خرید پاوربانک را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت انواع پاور بانک را به شما ارائه دهند. همچنین با ذکر مزایا و معایب این پاوربانک از دیدگاه خود در بخش نظرات سایت ایده برتر، به کاربران دیگر در انتخاب پاوربانک مورد نظرشان کمک کنید

پاوربانک ریمکس Remax RPL-19 Youth





:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 24 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی