پاوربانک ریمکس Remax Shell RPL-18 با ظرفیت 2500 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک ریمکس Shell RPL-18

وزن: 57 گرم

ظرفیت باتری: 2500 میلی آمپر ساعت

سازگار با: موبایل، موبایل، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف

تعداد پورت: یک عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Shell RPL-18

اگر به دنبال یک پاوربانک فوق العاده سبک، دارای ابعاد جمع و جور و دارای ظاهری فانتزی هستید، شارژر همراه ریمکس Shell RPL-18 به طور کامل انتظارات شما را برآورده خواهد کرد! این پاوربانک برای مصارف عادی و روزمره ارائه شده و با طراحی ظاهری زیبای خود، یک گزینه ایده آل برای هدیه دادن به شمار می آید.

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Shell RPL-18

  • شارژ دستگاه های کم مصرف

پاور بانک ریمکس مدل Remax Shell RPL-18 دارای ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعت است و برای شارژ دستگاه های کم مصرف مانند گوشی های موبایل و موزیک پلیر کارایی دارد. به طور کلی این پاوربانک در مواقعی که شارژ باتری گوشی تمام شده و برای انجام یک کار ضروری به شارژ فوری نیاز دارید، کمک زیادی به شما خواهد کرد و از آن نباید انتظار شارژ گوشی های پرچم دار یا تبلت را داشته باشید. به عنوان مثال پاوربانک ریمکس Remax Shell RPL-18 با ظرفیت 2500 میلی آمپر قادر به 0.5 بار شارژ کردن گوشی شیائومی mi5، 1 بار شارژ کردن آیفون 6S و 0.4 بار شارژ کردن آیپد پرو می باشد.

شارژ دستگاه های کم مصرف

  • بسیار سبک و قابل حمل

مهم ترین مشخصه پاور بانک 2500 میلی آمپری ریمکس RPL-18 طراحی ظاهری جذاب و زیبای آن است. این پاوربانک به شکل فشنگ تفنگ های شکاری طراحی شده و تنها دارای وزن 57 گرم می باشد! از این جهت به راحتی هر چه تمام تر می توانید این پاوربانک را در جیب خود بگذارید و در تمام طول روز آن را به همراه داشته باشید. پاور بانک جیبی ریمکس RPL-18 در رنگ های مشکی، سفید، سبز و قرمز موجود است و یکی از جذاب ترین پاوربانک های موجود در بازار به شمار می آید.

بدنه پاور بانک ضد ضربه ریمکس RPL-18 از پلاستیک سخت ABS و پلی کربناتِ ضد آتش ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر خط و خش، ضربه، رها شدن از دست و افتادن به زمین و وارد آمدن فشار بیش از حد دارد. از این جهت با خیالی راحت بابت دوام بالای این پاوربانک، می توانید از آن در موقعیت ها و مکان های مختلف استفاده کنید.

بسیار سبک و قابل حمل

پاوربانک ریمکس Remax Shell RPL-18 با ظرفیت 2500 میلی آمپر

  • سرعت استاندارد در شارژ گوشی

در قسمت پایینی بدنه پاوربانک ریمکس RPL-18 پورت خروجی USB تعبیه شده است که از این پورت USB برای شارژ دستگاه مورد نظرتان می توانید استفاده کنید. شدت جریان خروجی این پورت برابر با 1.0 آمپر است و سرعتی استاندارد در شارژ گوشی را به شما ارائه می دهد.

برای شارژ باتری لیتیومی به کار رفته در پاوربانک ریمکس RPL-18 باید از پورت micro USB بهره ببرید. این پورت دارای شدت جریان ورودی 1.0 آمپر است و در مدت زمان نسبتاً کوتاهی شارژ مورد نیاز باتری پاوربانک را تأمین می نماید. پاوربانک ریمکس RPL-18 به نشانگر LED نیز مجهز است که شما را از شارژ کافی داشتن یا نداشتن پاوربانک مطلع می کند.

سرعت استاندارد در شارژ گوشی

جمع بندی

در مجموع پاوربانک ریمکس Remax Shell RPL-18 با ظرفیت 2500 میلی آمپر برای مصارف معمولی و روزمره انتخاب بسیار مناسبی است و یکی از سبک ترین و جمع و جورترین پاوربانک های موجود محسوب می شود. پس اگر وزن پاوربانک و آسان بودن حمل و جابجایی آن برایتان اهمیت زیادی دارد، این شارژر همراه برای شما مناسب است.

پاوربانک ریمکس Remax Shell RPL-18 با ظرفیت 2500 میلی آمپر

برای خرید پاوربانک با بهترین قیمت بازار از طریق شماره 73027-021 با واحد فروش شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید. چنانچه در رابطه با قیمت پاوربانک ریمکس 2500 میلی آمپری به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن به آنها رسیدگی کنند.

پاوربانک ریمکس Remax Shell RPL-18 با ظرفیت 2500 میلی آمپر





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 24 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی