پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP C842DN
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر ریکو SP C842DN

چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری

سرعت چاپ: 60 برگ در دقیقه

رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi 

حداکثر سایز کاغذ: A3

معرفی چاپگر تک کاره لیزری ریکو SP C842DN

اگر به دنبال چاپ حرفه ای رنگی هستید، پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP C842DN تمام انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این پرینتر رومیزی برای استفاده در منازل، شرکت ها و ادارات کوچک و مشاغلی با حجم کاری کم ارائه شده و از قابلیت پرینت سیاه و سفید و رنگی در هر دو حالت یک رو و دو رو اتوماتیک برخوردار است. همچنین از چاپگر تک کاره لیزری ریکو SP C842DN برای چاپ در ابعاد بزرگ (حداکثر ابعاد کاغذ A3) نیز می توان بهره برد که در ادامه به بررسی این ویژگی و سایر مشخصات این پرینتر تک کاره لیزری رنگی خواهیم پرداخت.

معرفی چاپگر تک کاره لیزری ریکو SP C842DN

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره ریکو SP C842DN

  • چاپ هر برگ تنها در یک ثانیه!

یکی از مشخصات مهم پرینتر تک کاره ریکو SP C842DN سرعت آن هم در هنگام راه اندازی و هم در هنگام انجام چاپ های متوالی است. این پرینتر برای گرم شدن به کمتر از 20 ثانیه زمان لازم دارد و پس از آن اولین پرینت سیاه و سفید را در عرض 3.1 ثانیه و اولین پرینت تمام رنگی را در عرض 4.6 ثانیه به شما ارائه می دهد. همچنین پرینتر تک کاره لیزری ریکو SP C842DN قادر به چاپ 60 برگ در دقیقه می باشد. به عبارتی این پرینتر در هر ثانیه یک برگه چاپ شده به شما ارائه می دهد. این میزان سرعت به خصوص در چاپ رنگی بسیار قابل توجه است و به شما اجازه می دهد تا بر روی پرینتر ریکو Ricoh SP C842DN برای چاپ های متوالی در تعداد زیاد بتوانید حساب ویژه ای باز کنید!

در حالت کلی چاپگر تک کاره ریکو SP C842DN قادر به انجام 10000 پرینت در طول ماه می باشد و بهتر است تا از آن برای مصارف سنگین استفاده نشود.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره ریکو SP C842DN

  • چاپ کوچکترین جزئیات با بالاترین میزان وضوح

پرینتر ریکو مدل Ricoh SP C842DN در کنار سرعت بسیار مطلوب، کیفیت چاپی عالی را نیز به شما ارائه می دهد. رزولوشن این پرینتر برابر با 1200 x 1200 dpi است و متون سیاه و سفید و به خصوص تصاویر رنگی را با وضوحی عالی چاپ می کند. به طوری که حتی کوچکترین جزئیات موجود در فایل های ورودی نیز توسط پرینتر رنگی ریکو SP C842DN با بالاترین میزان وضوح و کیفیت به روی کاغذ منتقل می شود.

چاپ کوچکترین جزئیات با بالاترین میزان وضوح

  • صفحه نمایش لمسی و تمام رنگی

از آنجا که چاپگر لیزری رنگی ریکو SP C842DN به یک صفحه نمایش 10.1 اینچی لمسی و تمام رنگی مجهز است، کار با پرینتر و اعمال تنظیمات بر روی آن برای شما بسیار آسان خواهد بود. این صفحه نمایش از چنان عملکرد مناسبی برخوردار است که در هنگام کار با آن حس استفاده از یک تبلت به شما دست خواهد داد!

بر روی بدنه نمایشگر پرینتر لیزری ریکو SP C842DN یک پورت USB 2.0 و درگاه کارت حافظه تعبیه شده که با اتصال فلش مموری و کارت حافظه SD خود، می توانید فایل های موجود بر روی آنها را پرینت بگیرید. در این حالت نیازی به اتصال پرینتر به کامپیوتر نیست و عمل چاپ به صورت مستقیم از روی فلش مموری یا کارت حافظه انجام می گیرد.

صفحه نمایش لمسی و تمام رنگی

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Ricoh SP C842DN

  • چاپ ماندگار با تونر کارتریج هایی با کیفیت

در پرینتر لیزری تک کاره ریکو SP C842DN یک تونر کارتریج مشکی و سه تونر کارتریج رنگی از مدل SP C840A قابل استفاده می باشد. این تونر کارتریج ها از کیفیتی عالی برخوردار بوده و نقش بسیار مهمی در وضوح و شفافیت موارد چاپ شده با پرینتر دارند. همچنین تصاویر رنگی چاپ شده با این تونرکارتریج ها از ماندگاری بسیار بالایی برخوردارند و تا مدت ها کیفیت اولیه خود را حفظ می کنند. لازم به ذکر است که ظرفیت چاپ تونر کارتریج مشکی مدل ذکر شده 43000 برگ و ظرفیت تونر کارتریج های رنگی آن برابر با 34000 برگ می باشد و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Ricoh SP C842DN

  • گنجایش بالای ذخیره کاغذ

در حالت استاندارد پرینتر تک کاره رنگی ریکو SP C842DN دارای دو سینی 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی است و متناسب با نیاز خود می توانید از کاغذهای معمولی در ابعاد A3، A4 و کوچکتر، کاغذهای بازیافتی، رنگی، سربرگ دار، نازک، از پیش چاپ شده و کاغذ گلاسه برای چاپ بروشور در این سینی ها استفاده کنید.

چاپگر رنگی A3 ریکو SP C842DN از سینی های اختیاری بزرگِ 1500 برگی و 2000 برگی نیز پشتیبانی می کند که با تهیه و استفاده از آنها می توانید گنجایش کلی کاغذ دستگاه خود را به 4700 برگ برسانید. در این حالت دیگر نیازی به قرار دادن چند باره کاغذ در پرینتر به خصوص در هنگام چاپ های متوالی ندارید و با سرعت بیشتری می توانید کارهای خود را انجام دهید. همچنین متناسب با نیاز خود، می توانید از دو سینی 550 برگی دیگر به صورت اختیاری در پرینتر لیزری Ricoh SP C842DN استفاده کنید. توجه داشته باشید که حداکثر ظرفیت کاغذ این پرینتر 4700 برگ است.

گنجایش بالای ذخیره کاغذ

پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP C842DN

  • عملکردی سریع، روان و نرم

در چاپگر رنگی تک کاره ریکو SP C842DN از سخت افزاری قدرتمند شامل پردازنده مرکزی 1.75 گیگاهرتزی ساخت اینتل، حافظه رم 2 گیگابایتی و هارد دیسک 320 گیگابایتی استفاده شده است. این مجموعه سخت افزاری هم فضای مناسب برای ذخیره فایل های مورد نظر جهت چاپ را برای شما فراهم می آورد و هم باعث عملکرد سریع، روان و نرم دستگاه می شود. به طوری که در هنگام کار با آن به ندرت با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن سیستم مواجه خواهید شد.

عملکردی سریع، روان و نرم

  • قابل استفاده در شبکه های کابلی پرسرعت

اتصال پرینتر تک کاره ریکو SP C842DN با دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر از طریق کابل و پورت های USB تعبیه شده بر روی بدنه آن انجام می گیرد. همچنین این پرینتر لیزری به پورت اترنت نیز مجهز است که از طریق آن می توانید از پرینتر در شبکه های کابلی پرسرعت استفاده کنید. بنابراین اگر قصد کار با پرینتر تحت شبکه ریکو SP C842DN به صورت گروهی و تیمی را دارید، این امکان به آسانی برای شما مهیا است.

از دیگر امکانات ارتباطی پرینتر وایرلس ریکو SP C842DN باید به پشتیبانی آن از فناوری NFC اشاره کنیم که امکان پرینت فایل های ذخیره شده بر روی گوشی یا تبلت را به صورت وایرلس به شما می دهد. برای این منظور تنها کافی است تا موبایل یا تبلت خود را به بدنه پرینتر نزدیک کنید تا اتصال میان آنها برقرار شود. توجه داشته باشید که گوشی یا تبلت شما نیز باید از فناوری NFC برخوردار باشد تا بتوان آن را به پرینتر لیزری ریکو SP C842DN متصل کرد.

قابل استفاده در شبکه های کابلی پرسرعت

جمع بندی

پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP C842DN یک پرینتر لیزری خوش ساخت و با کیفیت است که برای کاربران عرضه شده که به دنبال بهترین چاپ رنگی لیزری هستند. از جمله مشخصات مهم این پرینتر می توان به سرعت چاپ بسیار مناسب، کاربری فوق العاده آسان از طریق نمایشگر رنگیِ لمسی و قابلیت چاپ در ابعاد بزرگ (A3) اشاره کرد.

شرکت ایده برتر پارسیان پرینتر رنگی A3 ریکو SP C842DN را با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با بهترین قیمت پرینتر لیزری و نحوه خرید پرینتر لیزری تک‌ کاره از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید و یا به سایت شرکت مراجعه فرمایید. همچنین اگر در انتخاب پرینتر لیزری خود به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما به شما در این زمینه کمک کنند.

پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP C842DN





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 24 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی