شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 26
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 26

تعداد درگاه خروجی: 3 عدد

نوع درگاره خروجی: دو پورت USB 2.0، کابل میکرو USB متصل به بدنه

سازگار با: انواع دستگاه های دیجیتال مانند موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر قابل حمل

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 26

اگر قصد مسافرت با ماشین را دارید، به همراه داشتن شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 26 در خودرو کمک زیادی به شما خواهد کرد. با قرار دادن این شارژر فندکی در قسمت درگاه فندک ماشین، می توانید  گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر و تمام دستگاه های دیجیتال دارای پورت USB همراه با خود را شارژ کنید و دیگر نگران تمام شدن شارژ آنها در طول سفر خود نباشید. همچنین شارژر فندکی تسکو مدل TSCO TCG 26 برای رانندگان درون شهری نیز کاربرد بالایی دارد و شارژ گوشی شما را در حین رانندگی تأمین می کند.

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 26

  • سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید!

بر روی بدنه شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 26 دو پورت خروجی USB 2.0 تعبیه شده است. این پورت ها دارای ولتاژ 5 ولت و شدت جریان حداکثر 2.4 آمپر هستند و سرعت و کیفیت مناسبی در شارژدهی را به شما ارائه می دهند. شدت جریان خروجی پورت های شارژر فندکی دو پورت تسکو  TCG 26 برای شارژ اغلب دستگاه های دیجیتال مانند گوشی موبایل، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، پاوربانک، دوربین دیجیتال و... کفایت می کند.

سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید!

یکی از ویژگی های کاربردی شارژر فندکی خودرو تسکو  TCG 26 متصل بودن یک کابل microUSB به بدنه آن است. بنابراین نیازی به حمل کابل رابط به صورت مجزا نخواهید داشت و از طریق همین کابل می توانید گوشی و تبلت اندرویدی خود را شارژ کنید. البته با استفاده از کابل مبدل USB به لایتنینگ، از شارژر فندکی تسکو  TCG 26 برای شارژ آیفون و دیگر محصولات اپل دارای پورت لایتنینگ نیز می توانید بهره ببرید.

با در نظر گرفتن دو پورت موجود بر روی بدنه و کابل شارژر فندکی گوشی تسکو  TCG 26 می توان گفت که این شارژر فندکی امکان شارژ سه دستگاه مختلف به صورت هم زمان را به شما می دهد.

  • کابل فنری، مقاوم در مقابل گره خوردن

کابل متصل به بدنه شارژر فندکی TSCO TCG 26 از نوع فنری است و به طور کامل در برابر مشکلاتی مانند گره خوردن و در هم پیچیدن مقاوم می باشد. همچنین این کابل دارای طول 50 سانتی متر در حالت بسته می باشد و از پلاستیک مرغوب شده و به آسانی در برابر کشیدگی دچار قطعی و پاره شدن نخواهد شد. از این جهت با خیالی راحت می توانید از آن در خودروی خود برای شارژ دستگاه های مورد نظرتان بهره ببرید.

کابل فنری، مقاوم در مقابل گره خوردن

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 26

  • پاسخگوی نیازهای شما برای مدتی طولانی

شارژر فندکی موبایل تسکو  TCG 26 دارای وزن 45 گرم بوده و از ابعاد کاملاً جمع و جور و مناسبی برای استفاده در خودرو برخوردار است. این شارژر فندکی از پلاستیک ABS ساخته شده و از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی بهره می برد. به طوری که در صورت استفاده صحیح، برای ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. به این ترتیب بدون نگرانی بابت صدماتی مانند وارد آمدن فشار بیش از حد، خراشیدگی، ضربه یا رها شدن از دست و برخورد با زمین، از شارژر فندکی تسکو  TCG 26 در خودروی خود استفاده نمایید.

پاسخگوی نیازهای شما برای مدتی طولانی

 جمع بندی

شارژر فندکی تسکو  TSCO TCG 26 یک وسیله کوچک اما بسیار کاربردی است که خیال شما را بابت تمام نشدن شارژ گوشی، تبلت و دیگر دستگاه های دیجیتال همراه در خودرو راحت می کند. این محصول همراه با یک کابل متصل به بدنه عرضه می شود و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. بنابراین شما می توانید با صرف هزینه ای بسیار اندک، این شارژر فندکی را تهیه کرده و از مزایایی مانند شارژ سه دستگاه مختلف به صورت هم زمان بهره مند شوید.

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 26

برای دریافت بهترین قیمت شارژر فندکی تسکو  TCG 26 و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید شارژر فندکی به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید.

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 26





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 24 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی