شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 27
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 27

تعداد درگاه خروجی: 2 عدد

نوع درگاره خروجی: درگاه خروجی USB، دارای کابل microUSB

سازگار با: انواع دستگاه های دیجیتال مانند موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر قابل حمل

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 27

اگر از آن دسته افرادی هستید که به دلیل شرایط کاری خود مدت زمان زیادی از طول روز را داخل خودرو و در حین رانندگی می گذرانید، به همراه داشتن شارژر فندکی یک امر ضروری برای شما محسوب می شود! تصور کنید که در حین رانندگی و در شرایطی که به برق شهری دسترسی ندارید، شارژ  باتری گوشی موبایل شما تمام شود. به خصوص اگر از گوشی و نرم افزارهای نصب شده بر روی آن برای مسیریابی استفاده می کنید، این شرایط دردسرهای زیادی را برای شما ایجاد می کند.

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 27

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 27 یکی از با کیفیت ترین محصولات شرکت تسکو است که با قرار گرفتن در درگاه فندک خودرو، انرژی برق تولید شده توسط باتری ماشین با ولتاژ 12 تا 24 ولت را به جریان برق مناسب برای شارژ دستگاه های دیجیتال با ولتاژ 5 ولت تبدیل می کند و خیال شما را بابت تمام نشدن شارژ گوشی در تمام طول رانندگی راحت می نماید. توصیه می کنیم که از شارژر فندکی تسکو مدل TSCO TCG 27 هنگامی که ماشین روشن است، استفاده کنید.

  • دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی تان در حین رانندگی نباشید

بر روی بدنه شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 27 دو پورت خروجی USB با شدت جریان حداکثر 2.4 آمپر تعبیه شده است. این پورت ها امکان شارژ انواع دستگاه های دیجیتال مانند موبایل، تبلت، موزیک پلیر، پاوربانک، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و اکثر دستگاه های دارای پورت USB را به شما می دهد. از جمله مشخصات شارژر فندکی تسکو TCG 27 می توان به سرعت شارژدهی مطلوب آن به خصوص در هنگام شارژ گوشی اشاره کرد. بنابراین نیازی به منتظر ماندن به مدت طولانی برای تکمیل شدن شارژ گوشی نخواهید داشت. همچنین از آنجا که شارژر فندکی خودرو تسکو TCG 27 دارای دو پورت خروجی است، امکان شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف با آن وجود دارد.

دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی تان در حین رانندگی نباشید

  • ارائه کابل MicroUSB مرغوب همراه با شارژر فندکی

همراه با شارژر فندکی دو پورت تسکو TCG 27 یک کابل MicroUSB با طول یک متر نیز ارائه می شود که شما را از صرف هزینه اضافی بابت خرید کابل بی نیاز می کند. این کابل از کیفیت ساخت بسیار مناسبی برخوردار بوده و به آسانی دچار مشکلاتی مانند گره خوردن و در هم پیچیدن نمی شود. همچنین کابل همراه شارژر فندکی TSCO TCG 27 در برابر کشیدگی، پارگی و قطعی مقاومت قابل قبولی دارد.

ارائه کابل MicroUSB مرغوب همراه با شارژر فندکی

از کابل ارائه شده همراه با شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 27 برای شارژ تمام دستگاه های دارای پورت MicroUSB مانند گوشی ها و تبلت های اندرویدی می توان استفاده کرد. ضمن اینکه این شارژر فندکی قادر به شارژ گوشی های آیفون و محصولات اپل از طریق کابل مبدل USB به لایتنینگ نیز می باشد.

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 27

  • خوش ساخت، با دوام و مقاوم

شارژر فندکی تسکو TCG 27 دارای ابعاد جمع و جور و وزن تنها 17 گرم است؛ با این وجود این وسیله کوچک و سبک از مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، خراشیدگی، رها شدن از دست و افتادن به زمین و وارد آمدن فشار دارد. شرکت تسکو در ساخت شارژر فندکی ضد ضربه تسکو TCG 27 از پلاستیک مرغوب ABS استفاده کرده و به همین دلیل این دستگاه را می توان  محصولی خوش ساخت، با دوام و دارای طول عمر بسیار بالا دانست.

خوش ساخت، با دوام و مقاوم

 جمع بندی

اگر می خواهید تا با صرف هزینه ای بسیار اندک خیال خود را بابت تمام نشدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان در ماشین راحت کنید، شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 27 را مد نظر داشته باشید. این شارژر فندکی با ویژگی هایی مانند کیفیت و سرعت مناسب در شارژدهی، قابلیت شارژ کردن دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان و کیفیت ساخت عالی به یکی از محصولات پرفروش در بازار تبدیل شده است.

اگر شما هم قصد خرید شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 27 را دارید، از طریق مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید شارژر فندکی گوشی برای خودرو را کسب نمایید. همچنین از طریق ثبت سؤالات خود در قسمت «نظرات» سایت ایده برتر درباره این محصول، می توانید در سریع ترین زمان ممکن با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 27





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 24 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی