شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 31
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 31

تعداد درگاه خروجی: 2 عدد

نوع درگاره خروجی: USB، دارای کابل MicroUSB

سازگار با: انواع دستگاه های دیجیتال مانند موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر قابل حمل

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 31

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 31 یکی از محصولات خوش ساخت شرکت ایرانی تسکو می باشد که برای تأمین شارژ مورد نیاز گوشی موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های دیجیتال از برق ماشین طراحی و عرضه شده است. شرایطی را تصور کنید که منتظر یک تماس تلفنی مهم هستید و در حین رانندگی متوجه تمام شدن شارژ باتری گوشی خود می شوید. در این شرایط که دسترسی به برق شهری برای شما مقدور نیست، به آسانی می توانید از طریق شارژر فندکی تسکو مدل TSCO TCG 31 گوشی خود را شارژ کنید.

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 31

  • مناسب برای شارژ انواع گوشی های موبایل

شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 31 از طریق اتصال به درگاه فندک خودرو، جریان برق تولید شده توسط باتری ماشین با ولتاژ 12 تا 24 ولت را به جریان دارای ولتاژ 5 ولتی تبدیل می کند و به این صورت برای شارژ دستگاه های دیجیتال می توان از آن استفاده کرد. این شارژر فندکی دارای دو پورت خروجی USB است. شدت جریان یکی از این پورت ها برابر با 1.0 آمپر و شدت جریان پورت دیگر 2.1 آمپر می باشد. پیشنهاد می کنیم برای دستیابی به بهترین کیفیت و سرعت شارژدهی، از پورت 1.0آمپری برای شارژ گوشی، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف و از پورت 2.1 آمپری برای شارژ تبلت، پاوربانک، اسپیکر، دوربین دیجیتال و... استفاده نمایید. البته در صورت نیاز به شارژ سریع تر گوشی می توانید از پورت 2.1 آمپری برای این منظور بهره ببرید.

مناسب برای شارژ انواع گوشی های موبایل

  • شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان

همان طور که اشاره شد، شارژر فندکی خودرو تسکو TCG 31 دارای دو پورت خروجی است و امکان شارژ کردن دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان را به شما می دهد. به این ترتیب می توانید گوشی خود و یکی از سرنشینان خودرو را در کنار هم با این شارژر فندکی شارژ نمایید.

شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان

یک کابل MicroUSB هم همراه با شارژر فندکی دو پورت تسکو TCG 31 ارائه می شود. این کابل دارای طول یک متر است و برای شارژ انواع دستگاه های دارای پورت میکرو USB مانند گوشی ها و تبلت های اندرویدی قابل استفاده می باشد. همچنین شما می توانید با استفاده از کابل تبدیل USB به لایتنینگ، گوشی آیفون و دیگر محصولات دارای سیستم عامل iOS را با شارژر فندکی تسکو TCG 31 شارژ کنید.

شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 31

  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

شرکت تسکو در ساخت شارژر فندکی گوشی تسکو TCG 31 از مواد اولیه مرغوب شامل پلاستیک ABS و پلی کربنات (PC) استفاده کرده است. پس اگر به دنبال محصولی مقاوم در برابر آسیب هایی مانند ضربه، فشار، سقوط از ارتفاع کم و خراشیدگی هستید، شارژر فندکی ضد ضربه تسکو TCG 31 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند.

ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

شارژر فندکی خودرو تسکو TCG 31 دارای نشانگر LED نیز هست که پس از اتصال شارژر به درگاه فندک خودرو روشن می شود و شما را از وضعیت عملکرد دستگاه آگاه می کند.

 جمع بندی

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 31 با ویژگی هایی مانند امکان شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف، سرعت مطلوب در شارژدهی، کیفیت ساخت عالی و قیمت مناسب یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال درون خودرو می باشد. اگر قصد خرید شارژر فندکی تسکو TCG 31 را دارید، از طریق مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 می توانید اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید شارژر فندکی ماشین را دریافت نمایید.

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 31





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 24 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی