ماشین حساب دلی Deli W39217
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب دلی W39217

تعداد ارقام: 8 رقم

منبع تغذیه: باتری 

حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده دلی W39217

اگر در طول انجام فعالیت های روزمره خود به انجام محاسبات ریاضی معمولی نیاز دارید، ماشین حساب دلی Deli W39217 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این ماشین حساب از نوع جیبی است و به آسانی می توانید آن را در تمام طول روز با خود به همراه داشته و در هر لحظه که به انجام محاسبات نیاز داشتید، از آن استفاده کنید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده دلی W39217

  • ابعاد جمع و جور، وزن سبک، قابلیت حمل فوق العاده آسان

ماشین حساب ساده دلی W39217 در ابعاد 100 * 60 * 10 میلی متر و وزن فقط 50 گرم روانه بازار شده و از قابلیت حمل و جابجایی بسیار آسانی برخوردار است. این ماشین حساب جیبی دارای درپوش محافظ نیز هست که لولای آن در قسمت بالایی بدنه تعبیه شده است. این درپوش از ماشین حساب جیبی دلی W39217 در برابر آسیب های محیطی مانند گرد و غبار یا نفوذ مایعات محافظت می کند و این امکان را به شما می دهد تا با خیالی آسوده از آن به صورت قابل حمل در مکان ها و موقعیت های مختلف استفاده نمایید.

ابعاد جمع و جور، وزن سبک، قابلیت حمل فوق العاده آسان

  • بدنه ای مقاوم، کیفیت ساخت مطلوب

از آنجا که ماشین حساب دلی W39217 از نوع جیبی است و به صورت قابل حمل مورد استفاده قرار می گیرد، خطراتی مانند رها شدن از دست و افتادن به زمین، وارد آمدن فشار بیش از حد یا ضربه ناگهانی آن را تهدید می کند. اما با توجه به اینکه شرکت دلی در ساخت ماشین حساب ضد ضربه دلی W39217 از مواد اولیه مرغوب استفاده کرده، می توان گفت که این ماشین حساب در برابر آسیب های ذکر شده کاملاً مقاوم است و در صورت استفاده صحیح برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

بدنه ای مقاوم، کیفیت ساخت مطلوب

  • دکمه های نرم و دارای عملکرد روان

یکی دیگر از مزیت های ماشین حساب دلی مدل Deli W39217 مجهز بودن آن به دکمه های نرم و روان است که باعث راحت تر شدن کار شما در هنگام وارد کردن ارقام می شود. البته با توجه به ابعاد کلی ماشین حساب، دکمه های آن نیز چندان بزرگ و با فاصله نیستند و در هنگام کار با آنها باید دقت بالایی داشته باشید.

دکمه های نرم و دارای عملکرد روان

ماشین حساب دلی Deli W39217

  • قابلیت انجام محاسبات پایه ای ریاضی

از جمله امکاناتی که ماشین حساب ساده جیبی دلی W39217 در اختیار شما می گذارد، می توان به امکان انجام محاسبات پایه ای ریاضی از طریق چهار عمل اصلی، محاسبه درصد و جذر گرفتن از اعداد اشاره کرد. صفحه نمایش این ماشین حساب قابلیت نمایش حداکثر 8 رقم را دارد که برای انجام محاسبات معمولی مناسب به نظر می رسد. توجه داشته باشید که ماشین حساب دلی W39217 برای انجام سریع محاسبات و کاربری عادی طراحی شده است.

قابلیت انجام محاسبات پایه ای ریاضی

  • خاموش شدن به صورت اتوماتیک

انرژی مورد نیاز ماشین حساب ساده کوچک دلی W39217 از باتری داخلی آن تأمین می شود. یکی از ویژگی های این ماشین حساب که سبب افزایش شارژ باتری و دوام بیشتر آن می شود، قابلیت خاموش شدن خودکار آن است. به این صورت که اگر ماشین حساب دلی W39217 برای مدتی بدون استفاده باقی بماند، به صورت اتوماتیک خاموش می شود و از اتلاف شارژ باتری دستگاه جلوگیری می کند.

خاموش شدن به صورت اتوماتیک

جمع بندی

ماشین حساب دلی Deli W39217 با ویژگی هایی مانند طراحی بدنه به صورت دورنگ، کیفیت ساخت عالی، مجهز بودن به درپوش محافظ و امکان انجام محاسبات ریاضی روزمره یک انتخاب ایده آل برای کاربرانی است که به دنبال یک ماشین حساب جیبی با کیفیت هستند. اگر شما هم قصد خرید ماشین حساب دلی W39217 را دارید، برای دریافت قیمت ماشین حساب و اطلاع از نحوه خرید ماشین حساب با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان، می توانید از ویژگی های انواع ماشین حساب جیبی مطلع شده و در صورت تمایل نسبت به خرید اینترنتی آنها اقدام نمایید.

ماشین حساب دلی Deli W39217





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 24 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی