اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi Mi Compact 2
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسپیکر بلوتوث وایرلس شیائومی Mi Compact 2

رنگ: سفید

رابط اتصال: بلوتوث

طول عمر باتری : 6 ساعت

نوع اتصال: بی سیم 

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم شیائومی Mi Compact 2

اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi Mi Compact 2 یکی از کوچکترین و سبک ترین اسپیکرهای قابل حمل و بلوتوثی موجود در بازار است که به شما اجازه می دهد به هرکجا که می روید آن را با خود به همراه داشته باشید! با اسپیکر قابل حمل شیائومی Mi Compact 2 در هنگام سفر، گردش در طبیعت، دوچرخه سواری، کوه نوردی، پیاده روی و به طور کلی در تمام لحظات روز قادر به پخش موسیقی های مورد علاقه تان خواهید بود!

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم شیائومی Mi Compact 2

  • کوچکترین و سبکترین اسپیکر قابل حمل

ابعاد اسپیکر شیائومی Mi Compact 2 برابر با 48 * 48 * 29 میلی متر و وزن فقط 52 گرم است و به راحتی در جیب هم می توان آن را قرار داد! ابعاد این اسپیکر قابل حمل به اندازه ای است که حتی کف دست شما را هم به طور کامل در بر نمی گیرد! به همین دلیل حمل و جابجایی آن به آسانی هرچه تمام تر صورت می گیرد. بر روی بدنه اسپیکر کوچک جیبی شیائومی Mi Compact 2 مکانی برای آویزان کردن بند نیز در نظر گرفته شده و شما می توانید از این طریق، اسپیکر خود را به بند کوله پشتی، دسته دوچرخه یا بند کمربند خود متصل کنید.

کوچکترین و سبکترین اسپیکر قابل حمل

  • ظرافت و زیبایی در طراحی

قسمت بالایی اسپیکر پرتابل شیائومی Mi Compact 2 دارای سوراخ هایی هست که صدا از آنها به بیرون پخش می شود. شرکت شیائومی برای طراحی این سوراخ ها دست به ابتکار جالبی زده و ظرافت و جلوه ای زیبا به این محصول خود بخشیده است! پس اگر ویژگی های ظاهری اسپیکر نیز در کنار قدرت پخش موسیقی آن برایتان اهمیت دارد، اسپیکر شیائومی مدل Xiaomi Mi Compact 2 برای شما ساخته شده است!

ظرافت و زیبایی در طراحی

قابلیت و کارایی های اسپیکر شیائومی Mi Compact 2

  • پخش صدایی واضح و رسا

علی رغم ابعاد فوق العاده کوچک، اسپیکر قابل حمل شیائومی Mi Compact 2 دارای قدرت پخشی عالی است و موسیقی های مورد نظر شما را به شکلی رسا و واضح پخش می کند! توان خروجی این اسپیکر برابر با 2 وات است که برای مصارف شخصی کاملاً مناسب می باشد. همچنین اسپیکر پرقدرت شیائومی Mi Compact 2 برای پخش در اتاق های کوچک در منازل نیز کارایی دارد و انتظارات شما را از نظر حجم و قدرت صدا به خوبی برآورده می کند.

قابلیت و کارایی های اسپیکر شیائومی Mi Compact 2

  • اتصال بلوتوثی با بهترین کیفیت صدا

اسپیکر جیبی شیائومی Mi Compact 2 به بلوتوث نسخه 4.2 مجهز است و با سرعت بالایی به انواع گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ یا دیگر دستگاه های دارای بلوتوث متصل می شود. نکته قابل توجه در این رابطه حداکثر بُرد این اسپیکر است که برابر با 10 متر می باشد و برای اینکه اتصال میان آن و دستگاه مورد نظر دچار اختلال نشود، فاصله میان آنها نباید از این مقدار بیشتر شود. اسپیکر بلوتوثی شیائومی Mi Compact 2 بهترین کیفیت صدا در اتصال بلوتوثی را به شما ارائه می دهد و موسیقی در حال پخش با آن دچار قطعی و وصلی نخواهد شد و کاملاً شفاف و واضح خواهد بود.

اتصال بلوتوثی با بهترین کیفیت صدا

  • امکان پاسخ گویی به تماس ها

قابلیت دیگری که اسپیکر بلوتوثی پرتابل شیائومی Mi Compact 2 در اختیار شما می گذارد، امکان پاسخگوی به تماس های دریافتی بر روی گوشی است. این اسپیکر دارای میکروفون داخلی می باشد و در هنگامی که به صورت بلوتوثی به موبایل متصل است، اگر گوشی شما زنگ بخورد می توانید از طریق اسپیکر به آن پاسخ دهید. این ویژگی به خصوص در هنگام رانندگی یا پخش موسیقی در حرکت کارایی بالایی دارد. همچنین در قسمتی که میکروفون بر روی بدنه قرار دارد، یک نشانگر LED رنگی نیز تعبیه شده که برای آگاهی از وضعیت روشن یا خاموش بودن اسپیکر قابل استفاده می باشد.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi Mi Compact 2

اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi Mi Compact 2

  • باتری با ظرفیت و با دوام

انرژی مورد نیاز اسپیکر بلوتوث دار شیائومی Mi Compact 2 از باتری لیتیومی آن تأمین می شود که دارای ظرفیت 480 میلی آمپر ساعت است. شارژ کامل این باتری دوام مناسبی دارد و به شما اجازه پخش موسیقی به مدت 6 ساعت را می دهد. لازم به ذکر است که برای شارژ کردن باتری اسپیکر پرتابل بلوتوث شیائومی Mi Compact 2 باید از پورت micro USB تعبیه شده در قسمت پایینی بدنه آن بهره ببرید.

باتری با ظرفیت و با دوام

جمع بندی

اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi Mi Compact 2 هر آنچه را که از یک اسپیکر قابل حمل انتظار دارید، برایتان فراهم می آورد و گوش دادن به موسیقی های محبوب تان را در هر لحظه از روز که خواستید برایتان امکان پذیر می کند! پس اگر قصد خرید یک اسپیکر سبک، زیبا، خوش ساخت و قوی در پخش موسیقی را دارید، این اسپیکر شیائومی را مد نظر داشته باشید! برای دریافت قیمت اسپیکر قابل حمل بی سیم شیائومی Mi Compact 2 و همچنین اطلاع از نحوه خرید اسپیکر بلوتوثی با شماره 73027-021 تماس بگیرید. با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان می توانید نظرات خود درباره این اسپیکر را با ثبت در بخش کامنت های سایت، با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi Mi Compact 2





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 25 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی