اسپیکر بلوتوث قابل حمل هویت Havit HV-SK569BT
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسپیکر بلوتوث وایرلس هویت HV-SK569BT

رنگ: آبی، سفید، طوسی، قرمز، مشکی
رابط اتصال: بلوتوث
طول عمر باتری : 3 ساعت
نوع اتصال: بی سیم و با سیم 

طراحی اسپیکر بلوتوث هویت HV-SK569BT

اگر در حین انجام فعالیت های روزمره خود به موسیقی گوش می دهید، حتماً تا به حال از اسپیکرهای قابل حمل استفاده کرده اید. یک اسپیکر خوب و با کیفیت می تواند لذت گوش دادن به موسیقی در حین پیاده روی یا ورزش را به شما ببخشد و انجام کارهای روزانه را برایتان لذت بخش تر کند. اسپیکر بلوتوث قابل حمل هویت Havit HV-SK569BT یکی از اسپیکرهای قابل حمل خوش ساخت موجود در بازار است که با توجه به قیمت بسیار مناسبی که دارد، صدایی با قدرت مطلوبی به شما ارائه می دهد.

طراحی اسپیکر بلوتوث هویت HV-SK569BT

  • طراحی استوانه ای در رنگ بندی متنوع

اسپیکر هویت مدل Havit HV-SK569BT دارای طراحی فوق العاده جمع و جور و وزن سبکی است و کاملاً برای حمل و استفاده در مکان های مختلف مناسب می باشد. این اسپیکر قابل حمل که به صورت استوانه ای طراحی شده دارای ابعاد 55*50*50 میلی متر و وزن 229 گرم است و به راحتی هر چه تمام تر قابل حمل و جابجایی می باشد.

طراحی استوانه ای در رنگ بندی متنوع

اسپیکر استوانه ای هویت HV-SK569BT دارای رنگ بندی متنوع و جذابی می باشد و در رنگ های آبی، سفید، طوسی، قرمز و مشکی روانه بازار شده است. این اسپیکر هم به صورت بی سیم و هم به صورت با سیم قابل اتصال به دستگاه های دیگر است که در ادامه بیشتر به بررسی آن خواهیم پرداخت.

طراحی استوانه ای در رنگ بندی متنوع

قابلیت و کارایی های اسپیکر هویت HV-SK569BT

  • اتصال به سایر دستگاه های دیجیتال

برای اتصال بی سیم اسپیکر قابل حمل هویت HV-SK569BT به دستگاه های دیگر، باید از بلوتوث استفاده نمایید. این اسپیکر به بلوتوث داخلی نسخه 3.0 مجهز است و به انواع  گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث قابل اتصال می باشد. در هنگام اتصال بلوتوثی، به سازگاری ورژن بلوتوث اسپیکر و دستگاه مورد نظر خود توجه داشته باشید.

اتصال به سایر دستگاه های دیجیتال

بر روی بدنه اسپیکر پرتابل هویت HV-SK569BT پورت 3.5 میلی متری صدا نیز تعبیه شده و از طریق یک کابل AUX به آسانی آن را می توانید به تمام دستگاه های دیجیتال دارای پورت 3.5 میلی متری صدا متصل نمایید. همچنین اسپیکر هویت HV-SK569BT دارای پورت USB و شیار کارت حافظه نیز هست و امکان پخش فایل های صوتی ذخیره شده بر روی فلش مموری یا کارت حافظه microSD را برای شما فراهم می آورد.

  • پخش صدا در اتاق های کوچک

حداکثر توان خروجی اسپیکر بلوتوثی هویت HV-SK569BT برابر با 3 وات است که در نظر گرفتن ابعاد بسیار کوچک آن، مقدار قابل قبولی به نظر می رسد. البته بهتر است تا از این اسپیکر هویت در اتاق های کوچک و محیط های کم سر و صدا استفاده کنید تا بتوانید به بالاترین کیفیت و قدرت صدای آن دست یابید.

پخش صدا در اتاق های کوچک

اسپیکر بلوتوث قابل حمل هویت Havit HV-SK569BT

  • پاسخ به مکالمات تلفنی در حین پخش موسیقی

مجهز بودن به میکروفون یکی دیگر از ویژگی های اسپیکر بلوتوثی پرتابل هویت HV-SK569BT است که به شما اجازه می دهد تا در هنگام اتصال بلوتوثی اسپیکر به موبایل، در صورت دریافت تماس تلفنی آن را پاسخ داده و بتوانید به مکالمه بپردازید. در هنگام اتصال بلوتوثی اسپیکر قابل حمل هویت HV-SK569BT به دستگاه های دیگر توجه داشته باشید که فاصله دو دستگاه از 10 متر نباید بیشتر شود. در غیر این صورت ارتباط دو دستگاه قطع خواهد شد.

پاسخ به مکالمات تلفنی در حین پخش موسیقی

  • نشانگر LED جهت اطلاع از میزان شارژ باتری

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با اسپیکر پرتابل بلوتوث هویت HV-SK569BT باتری به کار رفته در آن است که دارای ظرفیت 300 میلی آمپر ساعت می باشد و انرژی مورد نیاز برای 3 ساعت پخش مداوم موسیقی را تأمین می کند. این میزان ظرفیت برای استفاده های عادی رضایت بخش است اما اگر قصد بُردن اسپیکر به خارج از منزل و پخش موسیقی در فضای باز را دارید، بهتر است تا یک پاوربانک را نیز با خود به همراه ببرید.

نشانگر LED جهت اطلاع از میزان شارژ باتری

لازم به ذکر است که باتری اسپیکر قابل حمل بی سیم هویت HV-SK569BT از سرعت شارژ شدن خوبی برخوردار بوده و در عرض 3 ساعت به طور کامل شارژ می شود. همچنین بر روی بدنه این اسپیکر نشانگرهای LED قرار دارد که شما را از میزان شارژ باتری آن آگاه می کنند.

نشانگر LED جهت اطلاع از میزان شارژ باتری

جمع بندی

اگر به دنبال یک اسپیکر سبک، دارای طراحی زیبا و دارای قیمت مناسب برای استفاده های عادی هستید، اسپیکر بلوتوث بی سیم هویت HV-SK569BT گزینه ای ایده آل برای انتخاب شماست! برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید اسپیکر بلوتوث قابل حمل هویت Havit HV-SK569BT به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر در انتخاب اسپیکر مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل هویت Havit HV-SK569BT





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 28 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی