ست تونر کارتریج کونیکا مینولتا اورجینال Konica Minolta C8000
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ست تونر کارتریج کونیکا مینولتا اورجینال C8000

رنگ: مشکی، آبی، زرد، قرمز
نوع تکنولوژی: لیزری
دستگاه های سازگار: دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C8000

معرفی ست تونر کارتریج کونیکا مینولتا اورجینال Konica Minolta C8000

یکی از تجهیزات مهم به کار رفته در دستگاه های کپی، تونر کارتریج است که کیفیت چاپ و عملکرد دستگاه تا حد زیادی به میزان مرغوبیت و کیفیت آن بستگی دارد. شاید برایتان پیش آمده تا در هنگام تهیه کپی با مشکلاتی مانند کم رنگ بودن یا ناخوانا بودن متن کپی شده مواجه شده باشید و یا به دلیل ظرفیت پایین تونر کارتریج به طور مداوم ناچار به تعویض آن شده باشید! به همین دلیل باید در هنگام تهیه تونر کارتریج به اصل بودن و مرغوب بودن آن توجه زیادی داشته باشید.
شرکت های بزرگ تولید کننده دستگاه کپی مانند شرکت کونیکا مینولتا اغلب برای دستگاه های کپی که به بازار ارائه می دهند، تونر کارتریج مخصوص آن را نیز تولید می کنند. به همین دلیل باید از تونر کارتریج های مخصوص هر دستگاه کپی در آن استفاده کنید تا به بالاترین کیفیت عملکرد دست یابید. یکی از دستگاه کپی های مرغوب موجود در بازار، دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C8000 می باشد که از یک تونر کارتریج مشکی و سه تونر کارتریج رنگی در آن استفاده شده است. شما می توانید این تونر کارتریج ها را در قالب «ست تونر کارتریج کونیکا مینولتا اورجینال Konica Minolta C8000» به صورت یکجا از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. در ادامه برای آشنایی با مشخصات این تونر کارتریج ها با ما همراه باشید.

معرفی ست تونر کارتریج کونیکا مینولتا اورجینال Konica Minolta C8000

ست تونر کارتریج کونیکا مینولتا اورجینال Konica Minolta C8000

  • بالاترین کیفیت در چاپ را تجربه کنید!

در ست 4 رنگ تونر کارتریج کونیکا مینولتا C8000 تونر کارتریج هایی در رنگ مشکی از مدل TN615K، قرمز از مدل TN615M، زرد از مدل TN615Y و آبی از مدل TN615C موجود است. این تونر کارتریج ها بالاترین کیفیت چاپ لیزری را به شما ارائه می دهند و به طور کامل خیالتان را بابت میزان وضوح و خوانایی موارد چاپ شده با دستگاه کپی راحت می کنند. همچنین در طول استفاده از آنها با مشکلاتی مانند افت کیفیت به مرور زمان یا خشک شدن مواجه نخواهید شد.

بالاترین کیفیت در چاپ را تجربه کنید!

  • تا مدتی طولانی از خرید تونر کارتریج بی نیاز شوید!

ظرفیت چاپ تونر کارتریج مشکی موجود در پک 4 رنگ تونر کارتریج کونیکا مینولتا مدل Konica Minolta C8000 برابر با 91000 برگ و ظرفیت چاپ تونر کارتریج های رنگی آن 75000 برگ است. از این جهت می توان گفت که این محصول برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود و در صورت تهیه آن دیگر نیازی به صرف هزینه های اضافی برای خرید مجدد تونر کارتریج نخواهید داشت.

تا مدتی طولانی از خرید تونر کارتریج بی نیاز شوید!

جمع بندی

اگر خواهان دستیابی به بالاترین کیفیت چاپ با دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C8000 هستید، می توانید ست تونر کارتریج کونیکا مینولتا اورجینال Konica Minolta C8000 را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای دریافت قیمت تونر دستگاه کپی کونیکا و همچنین کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ست تونر کارتریج دستگاه کپی، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید. کاربران می توانند برای آشنایی بیشتر به مقاله «تونر کارتریج چیست؟» مراجعه نمایند.

ست تونر کارتریج کونیکا مینولتا اورجینال Konica Minolta C8000





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 28 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی