پاوربانک هوکو Hoco B29 با ظرفیت 10000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک هوکو B29

وزن: 173 گرم

ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت

سازگار با: موبایل، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و...

تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco B29

پاوربانک هوکو Hoco B29 با ظرفیت 10000 میلی آمپر یکی از محصولات شرکت معتبر هوکو می باشد که برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال قابل حمل کارایی بالایی دارد. با به همراه داشتن این پاوربانک در طول روز، دیگر نگران تمام شدن شارژ باتری گوشی موبایل خود نباشید و با خیالی آسوده به انجام فعالیت های روزمره خود بپردازید!

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco B29

  • انواع دستگاه های دیجیتال خود را شارژ کنید

اولین نکته ای که در هنگام خرید یک پاوربانک باید به آن توجه داشته باشید، ظرفیت پاوربانک است. شارژر همراه هوکو B29 دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت می باشد و برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند می توان بر روی آن حساب کرد. البته توجه داشته باشید که این تعداد دفعات ذکر شده به صورت تقریبی است و به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد. علاوه بر موبایل، پاوربانک هوکو مدل Hoco B29 قابلیت شارژ تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این دست را نیز دارد.

انواع دستگاه های دیجیتال خود را شارژ کنید

  • امکان شارژ دو دستگاه هم زمان

از آنجا که پاور بانک هوکو B29 به دو پورت USB خروجی مجهز است، می توانید از آن برای شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان استفاده کنید. یکی از این پورت ها دارای شدت جریان خروجی 1.0 آمپر می باشد و بهتر است تا از آن برای شارژ موبایل، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف استفاده کنید. شدت جریان پورت دیگر پاور بانک دو پورت هوکو B29 نیز برابر با 2.0 آمپر است و برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال و دستگاه های دیگر مناسب می باشد. البته در صورت نیاز به شارژ سریع تر گوشی نسبت به حالت عادی، می توانید از پورت 2.0 آمپری این پاوربانک بهره ببرید.

امکان شارژ دو دستگاه هم زمان

  • سرعت مناسب در شارژ گیری باتری

باتری به کار رفته در پاوربانک 10000 میلی آمپری هوکو B29 از نوع لیتیوم یونی است و برای شارژ آن باید از پورت micro USB تعبیه شده در کناره بدنه استفاده کنید. شدت جریان ورودی این پورت برابر با 2.0 آمپر است و سرعتی مناسب در شارژ شدن دستگاه را برای شما به ارمغان می آورد.

سرعت مناسب در شارژ گیری باتری

پاوربانک هوکو Hoco B29 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • طراحی ظاهری جذاب و زیبا

یکی از مشخصه های پاوربانک ده هزار هوکو B29 طراحی ظاهری متفاوت آن است که باعث می شود تا در هنگام استفاده از آن حس خوشایندی به شما دست دهد. قسمت بالایی بدنه این پاوربانک یک نمایشگر LCD بزرگ قرار دارد که میزان شارژ باقی مانده باتری پاوربانک را به درصد به شما نشان می دهد. این نمایشگر هم به جذابیت های ظاهری پاوربانک اضافه کرده و هم این امکان را به شما می دهد تا برای استفاده از پاوربانک در ادامه روز برنامه ریزی کنید.

طراحی ظاهری جذاب و زیبا

ابعاد و وزن پاوربانک 10000 هوکو B29 به ترتیب برابر با 65 * 100* 20 میلی متر و 173 گرم است و از این جهت به راحتی می توانید آن را در کیف دستی، کوله پشتی یا ساک ورزشی خود گذاشته و به مکان های مختلف حملش کنید. پاوربانک هوکو B29 دارای چراغ قوه نیز هست و در گردش ها و سفرها کمک زیادی به شما می کند.

جمع بندی

پاوربانک هوکو Hoco B29 با ظرفیت 10000 میلی آمپر برای آن دسته از کاربرانی طراحی شده که علاوه بر مشخصات فنی و ظرفیت شارژدهی، ویژگی های ظاهری پاوربانک نیز برایشان اهمیت دارد و به دنبال یک محصول زیبا و خوش ساخت هستند. این پاوربانک با قابلیت شارژ هم زمان دو دستگاه با سرعت مناسب، برای مصارف روزمره و عادی انتخاب ایده آلی است و انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند.

پاوربانک هوکو Hoco B29 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

چنانچه قصد خرید پاوربانک را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پاور بانک هوکو 10000 را به شما ارائه دهند. همچنین با بازدید از دیگر صفحات سایت ایده برتر، می توانید با مشخصات و قیمت انواع پاوربانک های موجود در بازار آشنا شده و نسبت به خرید آنها اقدام نمایید.

پاوربانک هوکو Hoco B29 با ظرفیت 10000 میلی آمپر





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 29 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی