پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-X3280NR
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر لیزری سامسونگ SL-X3280NR

چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری

سرعت چاپ: 28 برگ بر دقیقه

رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi

حداکثر سایز کاغذ: A3

معرفی چاپگر سه کاره لیزری سامسونگ SL-X3280NR

اگر قصد خرید پرینتر لیزری دارید و در جستجوی یک پرینتر خوش ساخت، با دوام و دارای کیفیت چاپ عالی هستید، پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-X3280NR را مد نظر داشته باشید! این پرینتر برای استفاده در شرکت ها، ادارات، سازمان ها و دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیر گزینه ایده آلی است و به خوبی از عهده حجم کاری متوسط برمی آید.

معرفی چاپگر سه کاره لیزری سامسونگ SL-X3280NR

چاپگر سه کاره لیزری سامسونگ SL-X3280NR از جمله پرینترهای سه کاره موجود در بازار است و از قابلیت های پرینت و کپی (به صورت یک رو و دو رو اتوماتیک) و اسکن سیاه و سفید و رنگی برخوردار می باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره سامسونگ SL-X3280NR

  • مناسب برای حجم کاری نیمه سنگین

از پرینتر سه کاره سامسونگ SL-X3280NR برای انجام 80 هزار چاپ در ماه می توان استفاده کرد. به همین دلیل این پرینتر لیزری برای استفاده در کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط کاملاً مناسب است. البته به این نکته توجه داشته باشید که از جانب شرکت سامسونگ توصیه شده تا از پرینتر لیزری سامسونگ مدل Samsung MultiXpress SL-X3280NR برای انجام 5000 تا 10000 چاپ در ماه استفاده شود. پس اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه خود و جلوگیری از افت کیفیت عملکرد آن به مرور زمان هستید، بهتر است تا به این توصیه عمل کنید!

مناسب برای حجم کاری نیمه سنگین

  • بهترین کیفیت در چاپ سیاه و سفید و رنگی

یکی از مشخصه های مهم چاپگر سه کاره سامسونگ SL-X3280NR کیفیت چاپ عالی آن است. این پرینتر لیزری دارای رزولوشن حداکثر 1200 * 1200 dpi می باشد و تصاویر رنگی و به خصوص متون سیاه و سفید را با وضوحی عالی چاپ می کند. به طوری که جزئیات موجود در فایل های ورودی نیز به شکلی با کیفیت و خوانا به روی کاغذ منتقل خواهند شد. توجه نمایید که در صورت چاپ با بالاترین رزولوشن، سرعت پرینت کمتر از مقادیر ذکر شده خواهد بود.

  • سرعت مناسب در حین انجام چاپ های متوالی

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، سرعت چاپ پرینتر چند کاره سامسونگ SL-X3280NR است. این پرینتر لیزری سامسونگ برای ارائه اولین پرینت به 9.3 ثانیه زمان نیاز دارد و پس از آن قادر خواهد بود تا 28 برگ در دقیقه را پرینت نماید. این میزان سرعت برای انجام چاپ های متوالی در تعداد کم و متوسط مناسب می باشد و خیال شما را بابت چاپ های روزمره راحت می کند.

سرعت مناسب در حین انجام چاپ های متوالی

  • از اسناد خود با کیفیتی مناسب اسکن تهیه نمایید

از دیگر امکانات پرینتر سه کاره لیرزی سامسونگ SL-X3280NR باید به قابلیت آن در تهیه اسکن سیاه و سفید و رنگی از اسناد اشاره کرد. اسکنر به کار رفته در این پرینتر از نوع تخت و مجهز به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 100 برگ است و با رزولوشن 600 dpi از اسناد مورد نظر شما اسکن تهیه می کند. از جمله قابلیت های این اسکنر می توان به امکان ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های PDF معمولی، قابل جستجو و رمزگذاری شده، JPG، TIFF و XPS و ارسال آنها به ایمیل، سرور FTP و حافظه های USB اشاره کرد.

  • توانایی بالا در انجام کپی

در صورت نیاز به تهیه کپی از اسناد خود نیز می توانید بر روی چاپگر چند کاره سامسونگ SL-X3280NR حساب کنید. این پرینتر قادر به انجام کپی با رزولوشن 600 * 600 dpi است و از قابلیت هایی مانند بزرگ نمایی و کوچک نمایی از 25 تا 400 درصد و انجام حداکثر 9999 کپی بهره می برد.

توانایی بالا در انجام کپی

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung MultiXpress SL-X3280NR

  • قابلیت چاپ بر روی انواع کاغذ

در حالت استاندارد پرینتر لیرزی سامسونگ SL-X3280NR دارای دو سینی 520 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی است و گنجایش 1140 برگی را برای شما به ارمغان می آورد. این پرینتر توانایی چاپ بر روی برگه های کاغذ معمولی در سایزهای A3، A4 و کوچکتر، کاغذهای دارای ضخامت معمولی و زیاد، کاغذهای پانچ شده، از پیش چاپ شده، بازیافتی، براق، نخی، لیبل و پاکت نامه را دارد. در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر، می توانید با تهیه دو سینی 520 برگی به صورت اختیاری، ظرفیت دستگاه خود را به 2180 برگ افزایش دهید.

  • سازگار با تونر کارتریج های مرغوب سامسونگ

در پرینتر لیزری رنگی A3 سامسونگ SL-X3280NR یک تونر کارتریج مشکی مدل CLT-K804S با ظرفیت چاپ 20000 برگ و سه تونر کارتریج رنگی از مدل های CLT-C804S، CLT-Y804S و CLT-M804S با ظرفیت چاپ 15000 برگ به کار رفته است. این تونر کارتریج ها از جمله محصولات مرغوب شرکت سامسونگ هستند و بالاترین کیفیت در چاپ را به شما ارائه می دهند. توجه داشته باشید که استفاده از تونر کارتریج های غیر اصل و ناسازگار با پرینتر سامسونگ SL-X3280NR، ممکن است به کیفیت عملکرد آن آسیب هایی جدی وارد کند. برای فروش کارتریج سامسونگ samsung با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

سازگار با تونر کارتریج های مرغوب سامسونگ

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-X3280NR

  • قابلیت اتصال آسان به دستگاه های مختلف

بر روی بدنه چاپگر لیزری سامسونگ SL-X3280NR پورت های USB 2.0، USB host و اترنت تعبیه شده است. از پورت USB 2.0 برای اتصال پرینتر به کامپیوتر از طریق کابل، از پورت USB host برای اتصال فلش مموری به پرینتر و چاپ مستقیم فایل های موجود بر روی آن و از پورت اترنت برای استفاده از پرینتر در شبکه های کابلی می توانید استفاده کنید.

پرینتر چند کاره رنگی سامسونگ SL-X3280NR با سرویس هایی مانند Apple AirPrint، Mopria، Samsung Cloud Print و Google Cloud Print سازگار است و به شما اجازه می دهد تا از راه دور با پرینتر کار کنید. برای این منظور ابتدا باید پرینتر خود را در این سرویس ها ثبت کنید و پس از آن می توانید فایل های مورد نظرتان جهت چاپ را از طریق اینترنت به دستگاه ارسال کنید. در این حالت نیازی به حضور فیزیکی در کنار دستگاه برای انجام پرینت نخواهید داشت.

قابلیت اتصال آسان به دستگاه های مختلف

  • بدون هنگی و کند شدن سیستم، کارهای خود را به پیش ببرید!

در چاپگر لیزری چند کاره سامسونگ SL-X3280NR از سخت افزار مناسبی بهره برده شده و به همین دلیل در حین استفاده از آن با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن سیستم مواجه نخواهید شد. این پرینتر مجهز به پردازنده مرکزی 1000 مگاهرتزی، حافظه رم 2 گیگابایتی و هارد دیسک 320 گیگابایتی است و عملکردی سریع، روان و نرم را به شما ارائه می دهد. از دیگر امکانات سخت افزاری پرینتر سامسونگ Samsung MultiXpress SL-X3280NR باید به نمایشگر 7 اینچی رنگی و تمام لمسی آن اشاره کنیم که کار با دستگاه و اعمال تنظیمات را برای شما بسیار آسان می کند.

جمع بندی

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-X3280NR هر آنچه را که از یک پرینتر لیزری مرغوب انتظار دارید، برای شما فراهم می آورد. کیفیت چاپ عالی و سرعت مناسب، عملکرد روان، کیفیت ساخت مطلوب، مجهز بودن به اسکنر و امکان چاپ در ابعاد بزرگ (حداکثر A3) تنها بخشی از ویژگی های پرینتر سامسونگ SL-X3280NR هستند که باعث محبوبیت آن در میان کاربران شده اند!

شرکت ایده برتر پارسیان پرینتر لیزری رنگی سامسونگ SL-X3280NR را با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می دهد. برای دریافت قیمت انواع پرینتر لیزری و اطلاع از نحوه خرید پرینتر چند کاره سامسونگ Samsung SL-X3280NR از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید. همچنین چنانچه در رابطه با ویژگی های این محصول سؤالی دارید، با ثبت نظرات خود در بخش کامنت های سایت ایده برتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-X3280NR





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 29 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی