ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا Konica Minolta C451
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا C451

رنگ: مشکی، آبی، زرد، قرمز

نوع تکنولوژی: لیزری

دستگاه های سازگار: دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C451

معرفی ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا C451

برای اینکه به بالاترین کیفیت عملکرد دستگاه کپی مورد استفاده خود دست یابید، باید از کارتریج های تونر اصل و سازگار با آن دستگاه کپی استفاده نمایید. شرکت های بزرگ تولید کننده دستگاه کپی، معمولاً مواد مصرفی سازگار با آنها را نیز به بازار عرضه می کنند. از جمله این شرکت ها باید به شرکت کونیکا مینولتا اشاره کنیم که دستگاه های کپی تولید آن از جمله قدرتمند ترین و با کیفیت ترین دستگاه های موجود در بازار محسوب می شوند.

یکی از محصولات این شرکت، دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C451 است که با کارتریج تونر هایی در رنگ های مشکی (مدل TN411K)، آبی (مدل TN611C)، قرمز (مدل TN611M) و زرد (TN611Y) سازگار می باشد. شرکت ایده برتر پارسیان این چهار کارتریج تونر را در قالب محصول «ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا Konica Minolta C451» با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می دهد. برای آشنایی با این کارتریج تونر با ما در ادامه متن همراه باشید.

معرفی ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا C451

ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا Konica Minolta C451

  • صرفه جویی در هزینه ها با ظرفیت چاپی مطلوب

همان طور که اشاره شد ست 4 رنگ کارتریج تونر کونیکا مینولتا C451 شامل یک کارتریج تونر مشکی و سه کارتریج تونر رنگی است. کارتریج تونر مشکی این مجموعه دارای ظرفیت چاپی برابر با 45000 برگ و کارتریج تونر های رنگی آن دارای ظرفیت چاپ 27000 برگ هستند. این میزان ظرفیت برای حجم کاری متوسط و زیاد مناسب است و تا مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. بنابراین نیازی به صرف هزینه های اضافی بابت تعویض یا سرویس این کارتریج تونر ها نخواهید داشت.

صرفه جویی در هزینه ها با ظرفیت چاپی مطلوب

  • تصاویر و متونی واضح، با کیفیت و کاملاً خوانا

به طور کلی کیفیت چاپ یک دستگاه کپی تا حد بسیار زیادی به کارتریج تونر مورد استفاده در آن بستگی دارد. اگر خواهان بالاترین کیفیت چاپ دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C451 هستید، با استفاده از پک 4 رنگ کارتریج تونر کونیکا مینولتا C451 به این منظور دست خواهید یافت! تصاویر و متون سیاه و سفید و رنگی چاپ شده از طریق این کارتریج تونر ها کاملاً واضح و خوانا هستند و انتظارات شما را به بهترین شکل برآورده خواهند کرد! کارتریج تونر های به کار رفته در پک کارتریج تونر کونیکا مینولتا C451 از دوام بالایی نیز برخوردار می باشند و در طول مدت استفاده از آنها با مشکلاتی مانند افت کیفیت چاپ یا خشک شدن مواجه نخواهید شد.

با استفاده از ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا C451 در دستگاه کپی Bizhub C451 هم به کیفیتی عالی در چاپ دست خواهید یافت و هم به افزایش طول عمر دستگاه کپی خود کمک می کنید.

تصاویر و متونی واضح، با کیفیت و کاملاً خوانا

جمع بندی

شما می توانید با تهیه ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا Konica Minolta C451 به جای تهیه این کارتریج تونر ها به صورت تکی و جدا از هم، تا حد بسیار زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت کارتریج و نحوه خرید انواع کارتریج را به شما ارائه دهند. همچنین در صورتی که در رابطه با نحوه استفاده از این کارتریج تونر ها ی دستکاه کپی پس از خرید محصول به راهنمایی نیاز داشتید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به شما کمک کنند.

ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا Konica Minolta C451





:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 29 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی