پاور بانک ریمکس Remax Proda Jane با ظرفیت 20000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک ریمکس Proda Jane

وزن: 285 گرم

ظرفیت باتری: 20000 میلی آمپر ساعت

سازگار با: موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، اسپیکر و هدفون بلوتوثی، موزیک پلیر و...

تعداد پورت: دو عددش

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Proda Jane

پاور بانک یا شارژر همراه این روزها به یکی از لوازم جانبی پر کاربرد در میان کاربران گوشی های موبایل تبدیل شده است. اگر شما هم می خواهید نگرانی خود بابت تمام شدن شارژ باتری گوشی در طول روز را برطرف کنید، می توانید از پاور بانک ریمکس Remax Proda Jane با ظرفیت 20000 میلی آمپر استفاده نمایید! این پاور بانک با ویژگی هایی مانند ظرفیت بالا، کیفیت ساخت عالی و مجهز بودن به چراغ قوه یکی از پاوربانک های مناسب برای استفاده در فعالیت های روزمره محسوب می شود.

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکسProda Jane

  • بدون نگرانی از اتمام شارژ باتری دستگاه های دیجیتال

اولین نکته ای که در هنگام خرید پاوربانک باید به آن توجه داشته باشید، میزان ظرفیت پاور بانک است. اگر جزء آن دسته کاربرانی هستید که زیاد با گوشی موبایل کار می کنید و مدام با تمام شدن شارژ باتری آن روبرو می شوید، باید از پاوربانک های دارای ظرفیت بالا استفاده کنید. شارژر همراه ریمکسProda Jane  با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت برای این منظور کاملاً مناسب است و می تواند در طول روز گوشی شما را بدون نگرانی چند بار شارژ کند. لازم به ذکر است که پاور بانک ریمکس Proda Jane Power Box علاوه بر شارژ گوشی، برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه هایی مانند این کاربرد دارد.

بدون نگرانی از اتمام شارژ باتری دستگاه های دیجیتال

  • هم زمان دو دستگاه را شارژ کنید

پاوربانک بیست هزار ریمکسProda Jane  دارای دو پورت خروجی است و شما می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با آن شارژ کنید. یکی از این پورت ها دارای شدت جریان 1.0 آمپر می باشد و بهتر است تا از آن برای شارژ موبایل و دستگاه های کم مصرف استفاده کنید. شدت جریان پورت دیگر این پاور بانک برابر با 2.0 امپر است و امکان شارژ تبلت، دوربین دیجیتال و... را به شما می دهد. در صورتی که نیاز به شارژ سریع تر گوشی خود نسبت به حالت عادی داشتید، می توانید از پورت 2.0 آمپری بهره ببرید.

هم زمان دو دستگاه را شارژ کنید

  • زمان زیادی شما را منتظر کامل شدن شارژ خواهد گذاشت

باتری به کار رفته در پاور بانک 20000 میلی آمپری ریمکس Proda Jane Power Box از نوع لیتیوم پلیمری است و از طریق پورت micro USB موجود بر روی بدنه شارژ می شود. شدت جریان ورودی این پورت برابر با 1.0 آمپر می باشد و با توجه به میزان ظرفیت بالای پاور بانک، احتمالاً ساعات زیادی را برای کامل شدن شارژ آن باید منتظر بمانید! بر روی بدنه پاور بانک ریمکس مدل Remax Proda Jane Power Box یک نمایشگر LCD نیز تعبیه شده که میزان شارژ باقی مانده باتری را به درصد نشان می دهد. این نمایشگر می تواند نقش مهمی در برنامه ریزی شما برای استفاده از پاوربانک در ادامه روز ایفا کند.

زمان زیادی شما را منتظر کامل شدن شارژ خواهد گذاشت

پاور بانک ریمکس Remax Proda Jane با ظرفیت 20000 میلی آمپر

  • طراحی ظاهری زیبا در رنگ های متنوع

پاور بانک 20000 ریمکس Proda Jane Power Box در ابعاد 139 * 65 * 22 میلی متر و وزن 285 گرم روانه بازار شده و با توجه به ظرفیتی که دارد، قابلیت حمل و جابجایی آن بسیار آسان است. این پاوربانک در رنگ های سفید، آبی و قرمز موجود می باشد و گوشه های آن به صورت گرد و دارای انحنا طراحی شده است. به طور کلی پاور بانک جیبی ریمکس Proda Jane Power Box از طراحی ظاهری زیبایی بهره می برد و دارای دوام و طول عمر قابل توجهی است.

طراحی ظاهری زیبا در رنگ های متنوع

  • تجربه شارژی ایمن

از دیگر قابلیت های پاور بانک ریمکسProda Jane  با امکان شارژ ایمن آن اشاره کنیم که باعث محافظت از دستگاه های متصل به پاور بانک در حین شارژدهی می شود. به این ترتیب اگر در زمان شارژدهی اختلالاتی مانند گرم شدن، تخلیه باتری، اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد یا نوسان ولتاژ و شدت جریان رخ دهد، به دستگاه های متصل به پاوربانک آسیبی وارد نخواهد شد.

تجربه شارژی ایمن

جمع بندی

علاوه بر این اینکه پاور بانک ریمکس Remax Proda Jane با ظرفیت 20000 میلی آمپر  یک پاوربانک با ظرفیت بالا و سرعت شارژدهی مناسب است می تواند به عنوان یک چراغ قوه نیز مورد استفاده قرار گیرد.

پاوربانک ریمکس Remax Proda Jane با ظرفیت 20000 میلی آمپر

برای دریافت بهترین قیمت پاور بانک 20000 ریمکسProda Jane  به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر از این پاور بانک استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره این محصول در بخش کامنت های سایت ایده برتر، کاربران دیگر را در انتخاب پاوربانک مورد نظرشان راهنمایی کنید.

پاوربانک ریمکس Remax Proda Jane با ظرفیت 20000 میلی آمپر





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی