دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH319UST
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اپتما EH319UST

عمر لامپ: در حال روشن 3000ساعت،در حالت  اکو 5000ساعت ،در حالت داینامیک 5000ساعت،در حالت اکو+ 6500ساعت

وضوح تصویر: 1920*1080
شدت روشنایی: 3500 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
18000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما EH319UST

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH319UST یکی از مناسب ترین مدل های شرکت معتبر اپتما می باشد و به منظور استفاده در کلاس درس، اتاق جلسات، سالن های همایش نسبتا کوچک و اتاق کنفرانس طراحی شده است. همچنین به دلیل نسبت پرتاب فوق العاده کوتاه می توانید ویدئو پروژکتور را در فاصله ی کمی از دیوار قرار بدهید و به آسانی آن را تنظیم و راه اندازی کنید.

ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH319UST مجهز به پنلDLP  می باشد و بالاترین سرعت پاسخدهی دستگاه را به شما ارائه می دهد. لازم به ذکر است که نسبت کنتراست در این ویدئو پروژکتور سایه روشن ها و قسمت های مشکی موجود در تصاویر را با کیفیتی قابل قبول به نمایش در می آورد.

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما EH319UST

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور OPTOMA EH319UST

  • پخش تصاویر شفاف حتی در نور

ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH319UST با روشنایی 3500 لومن تصاویر را با درخشندگی قابل قبولی به نمایش می گذارد. این میزان روشنایی باعث می شود در اتاق های نیمه روشن در طول روز بتوانید از تصاویری شفاف و درخشان بدون نگرانی بابت افت وضوح آنها بهره مند شوید. بنابراین دیتا پروژکتور اپتما EH319UST برای نمایش تصاویر در مراکز آموزشی و کلاس های درس کاملا مناسب است.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور OPTOMA EH319UST

  • وضوح نمایش عالی را تجربه کنید

میزان رزولوشن ویدیو پروژکتور اپتما EH319UST برابر با 1080×1920 پیکسل می باشد. از این جهت شما می توانید با استفاده از این ویدئو پروژکتور اپتما Optoma از تصاویری با کیفیت FULL HD بهره مند شوید. با توجه به این مشخصات می توان گفت که جزئیات تصاویر نیز با وضوح و کیفیتی مطلوب بر روی پرده نمایش اجرا می شود و مخاطبان شما کاملا تحت تاثیر تصاویر قرار خواهند گرفت.

وضوح نمایش عالی را تجربه کنید

 

  • نمایش تصاویر در محدود ترین فضا

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما EH319UST با داشتن نسبت پرتاب فوق العاده کوتاه تصویر، می تواند تصاویر با وضوح عالی را در فاصله کم از پرده نمایش دهد. این دیتا پروژکتور در فاصله 55 سانتی متری قادر به نمایش تصاویری در ابعاد 100 اینچ می باشد. با این ویژگی ویدئو پروژکتور می تواند خیلی نزدیک به پرده نمایش نصب گردد و سایه های مزاحم حاصل قرار گیری فرد ارائه دهنده در مقابل ویدئو پروژکتور را حذف کرد.

به حداقل رساندن فاصله پرده و ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH319UST این دستگاه را برای استفاده در اتاق های کوچک که برای نصب ویدئو پروژکتور دارای محدودیت فضا هستند، کاملا ایده آل می کند.

نمایش تصاویر در محدود ترین فضا

  • صرفه جویی در مصرف انرژی

در ویدئو دیتا پروژکتور اپتما OPTOMA EH319UST از لامپ 260 وات استفاده شده است که عمر این لامپ برابر با 10000 ساعت می باشد اما در حالت های مختلف استفاده عمر لامپ ویدئو پروژکتور متفاوت خواهد بود در حالت استفاده با روشنایی بالا برابر با 3000 ساعت، در حالت اکو 5000 ساعت و در حالت اکو + برابر با 6000 ساعت می باشد.

با بهره مندی ویدیو پروژکتور OPTOMA EH319UST از تکنولوژی Eco+، تصاویری با کنتراست بالا را در کنار بهبود طول عمر لامپ و همچنین ذخیره انرژی به نمایش می گذارد.

صرفه جویی در مصرف انرژی

  • تصاویری نزدیک به واقعیت

از دیگر ویژگی ها، قابلیت نمایش تصاویر 3 بعدی ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH319UST  از یک منبع پخش می باشد که می توان با عینک های DLP LINK از تماشای تصاویر با کیفیت 3 بعدی و نزدیک به واقعیت بهره مند گردید.

همچنین بلندگوی داخلی 16 وات دیتا پروژکتور کیفیت صدای قابل قبولی را در اتاق های کوچک و نسبتا بزرگ به همراه دارد و شما را از خرید بلندگوی خارجی بی نیاز می کند.

تصاویری نزدیک به واقعیت

دیتا ویدئو پروژکتور OPTOMA EH319UST

  • امکان اتصال به دستگا های دیجیتال

از آنجا که دیتا ویدئو پروژکتور اپتما مدل OPTOMA EH319UST دارای 2 پورت HDMI است، می توان ویدئو پروژکتور را همزمان از طریق کابل به دو دستگاه دیجیتال متصل نمود. همچنین از دیگر ورودی های این دستگاه می توان پورت های VGA،AUDIO و کامپوزیت را نام برد که امکان اتصال به دستگاه های دیجیتال مانند کامپیوتر، مانیتور، لپ تاپ و ... را فراهم می کند.

امکان اتصال به دستگا های دیجیتال

  • قابلیت کنترل از راه دور

مورد قابل ذکر در رابطه با دیتا پروژکتور OPTOMA EH319UST این است که دستگاه با فناوری ROOMVIEW سازگار می باشد و به شما اجازه می دهد تا دیتاپروژکتور را از راه  دور کنترل کنید و بتوانید 250 دیتا پروژکتور را همزمان روشن، خاموش، نظارت و کنترل کنید.

قابلیت کنترل از راه دور

جمع بندی

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH319UST یکی از ایده آل ترین ویدئو پروژکتورها برای استفاده در کلاس های درس، اتاق های کنفرانس و به طور کلی مراکز آموزشی می باشد و با کیفیت رزولوشن بسیار عالی تصاویر را با وضوح مناسب  به نمایش می گذارد. بدین جهت امکان نمایش جزئیات با کیفیت مطلوب برای شما فراهم می گردد.

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور را دارید، کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان آماده ارائه راهنمایی های لازم در رابطه با قیمت دیتا ویدئو پرژکتور اپتما EH319UST که برای ارتباط با آنها می توانید با شماره 021-73027 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

دیتا ویدئو پروژکتور OPTOMA EH319UST





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی