دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X501
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما X501

عمر لامپ:  در حالت معمولی 2500 ساعت، در حالت اکو 3000 ساعت، در حالت اکو+ 4000 ساعت

وضوح تصویر: 1920*1080
شدت روشنایی: 4500 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
15000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما X501

شاید برایتان پیش آمده که برای برگزاری یک رویداد فرهنگی تفریحی، نیاز به نمایش تصاویر بر روی پرده نمایش داشته اید و به دلیل ضعف ویدئو پروژکتور، تصاویر وضوح خود را از دست داده اند. برای چنین شرایطی استفاده از یک ویدئو پروژکتور حرفه ای می تواند به کار شما بیاید! برای این منظور ما به شما توصیه می کنیم تا از دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X501 استفاده کنید.

این ویدئو پروژکتور از شدت روشنایی بسیار مطلوبی برخوردار است و کاملا برای نمایش تصاویر در محیط های نیمه روشن مناسب است. از این جهت می توانید از ویدئو پروژکتور اپتما مدل X501 در رویدادهای تفریحی یا مذهبی در سالن های نیمه روشن به راحتی استفاده کرده و از تصاویری با شفافیت و درخشندگی عالی بهره مند شوید.

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما X501

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور OPTOMA X501

  • نمایش تصاویری با کیفیت فول اچ دی

اگر به دنبال کیفیت نمایش مطلوب تصاویر هستید، ویدئو پروژکتور اپتما مدل OPTOMA X501 می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این ویدئو پروژکتور دارای رزولوشن 1080P پیکسل است و تصاویری با کیفیت FULL HD به شما ارائه می دهد. ضمن اینکه نسبت کنتراست دیتا پروژکتور اپتما OPTOMA X501 برابر با 15000:1 است و نواحی مشکی موجود در تصویر با وضوح و کیفیتی مطلوب به نمایش در می آید. نمایش دادن رنگ مشکی با عمق زیاد، باعث طبیعی تر شدن سایر رنگ ها می شود و بدین ترتیب تصاویر با کیفیت بهتری به نمایش در می آیند.

  • تصاویری شفاف و درخشان در اتاق های نیمه روشن

اما یکی از ویژگی های ویدئو دیتا پروژکتور اپتما X501 که استفاده از آن را در اتاق های نیمه روشن امکانپذیر کرده، میزان روشنایی 4500 انسی لومنی این دیتا ویدئو پروژکتور است. این میزان روشنایی باعث می شود تا حتی در اتاق های نیمه روشن در طول روز نیز بتوانید از تصاویری شفاف و درخشان بدون نگرانی بابت افت وضوح و کیفیت بهره مند شوید.

همچنین ویدئو پروژکتور اپتما X501 توانایی نمایش تصاویر در ابعاد 23.4 اینچ تا 300 اینچ را داراست و از این جهت می توان از آن در سالن های بزرگ همایش، کنفرانس و مراکز آموزشی و تجاری استفاده کرد.

تصاویری شفاف و درخشان در اتاق های نیمه روشن

  • لنز را با توجه به شرایط انتخاب کنید

دیتا پروژکتور OPTOMA X501 از لنز های مختلف اپتما پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد تا متناسب با شرایط محیط محل استفاده از ویدئو پروژکتور، لنز مناسب را انتخاب کنید. بنابراین پارامترهایی مانند زوم، میزان درجه تصحیح زاویه تصویر و فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش، همه به لنز مورد استفاده شما بستگی خواهد داشت.

  • قابلیت نمایش تصاویر 3 بعدی

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X501 با قابلیت نمایش تصاویر 3 بعدی یا 3D از منابع پخش این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از عینک سه بعدی DLP LINK لذت تماشای تصاویر و فیلم های 3 بعدی و نزدیک به واقعیت را تجربه کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X501

  • پورت های اتصالی کاربردی و متنوع

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X501 از لحاظ پورت های ارتباطی در شرایط مطلوبی قرار دارد و به پورت های کاربردی HDMI،VGA،S-VIDEO، USB و کامپوزیت مجهز می باشد. بنابراین اتصال این ویدئو پروژکتور به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور ، تلویزیون و شبکه از طریق کابل به آسانی انجام می شود.

پورت های اتصالی کاربردی و متنوع

  • قابلیت خاموشی خودکار و صرفه جویی در هزینه ها

مورد دیگری که باید درباره ی قابلیت های ویدئو پروژکتور اپتما X501 اشاره کنیم خاموش شدن خودکار در این دیتا پروژکتور است، بدین صورت که اگر این ویدئو پروژکتور اپتما Optoma برای مدتی بدون استفاده قرار بگیرد به طور خودکار خاموش می شود. این ویژگی در بهبود هزینه ها و صرفه جویی در مصرف انرژی اهمیت بسزایی دارد.

از دیگر ویژگی های ویدئو پروژکتور اپتما X501 عمر لامپ می باشد که بسته به شرایط محیطی و حالت های مختلف استفاده می تواند متفاوت باشد و همچنین به میزان مصرف شما از پروژکتور نیز بستگی دارد. عمر لامپ پروژکتور در حالت معمولی برابر با 2500ساعت و در حالت اکو(اقتصادی) برابر با 3000 ساعت و در حالت اکو+ برابر با 4000 ساعت می باشد. از این جهت می توانید تا مدتی از پروژکتور استفاده کنید و از صرف هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

  • توقف صوتی و تصویری در زمان دلخواه

از دیگر ویژگی های کاربردی ویدئو پروژکتور OPTOMA X501 مجهز بودن به قابلیت AV MUTE می باشد، به این معنا که اگر در میان ارائه مطلبی به زمانی برای سخنرانی نیاز داشتید می توانید تصویری که به نمایش گذاشته اید را متوقف کنید تا هم توجه مخاطبان را به خود جلب کنید و هم در مصرف انرژی تا 70%صرفه جویی کنید.

توقف صوتی و تصویری در زمان دلخواه

جمع بندی

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور با رزولوشن مناسب را دارد و به دنبال یک دیتا ویدئو پروژکتور قدرتمند و با داوام هستید، ما به شما دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X501 را توصیه می کنیم. این ویدئو پروژکتور برای استفاده در مراکز آموزشی، فرهنگی و اتاق های کنفرانس بسیار مناسب می باشد و با قابلیت های نصب و راه اندازی آسان تجربه ای لذت بخش را برای شما رقم می زند.

جهت دریافت قیمت و همچنین خرید ویدئو پروژکتور اپتما X501 و ارتباط با کارشناسان ما در شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 021-73027 تماس حاصل فرمایید. همچنین اگر در رابطه با نحوه استفاده از این ویدئو پروژکتور به راهنمایی بیشتری احتیاج دارید، می توانید با ثبت سوالات خود در قسمت نظرات با ما در ارتباط باشید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X501





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی