شارژر فندکی ریمکس Remax RCC 211
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC 211

تعداد درگاه خروجی: 2 عدد

نوع درگاره خروجی: درگاه خروجی بر روی بدنه USB، کابل متصل به بدنه مناسب برای شارژ دستگاه های اندرویدی و iOS

سازگار با: انواع دستگاه های دیجیتال مانند موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر قابل حمل

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC 211

شرکت ریمکس یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده انواع لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر است. این شرکت در زمینه تولید شارژرهای فندکی خودرو نیز فعالیت دارد که از جمله محصولات آن در این زمینه می توان از شارژر فندکی ریمکس Remax RCC 211 نام برد. این شارژر فندکی دارای قابلیت هایی مانند سرعت عالی در شارژدهی و مجهز بودن به کابل متصل به بدنه می باشد که در ادامه به بررسی های آنها خواهیم پرداخت.

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC 211

  • دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی تان در ماشین نباشید

با اتصال شارژر فندکی ریمکس مدل Remax RCC 211 به درگاه فندک ماشین، می توانید از آن برای شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان استفاده کنید. این شارژر فندکی جریان برق تولید شده توسط باتری (با ولتاژ 12 تا 24 ولت) را به جریان برق 5 ولتی و مناسب برای شارژ دستگاه های دیجیتال تبدیل می کند و یکی از لوازم ضروریِ داخل خودرو به حساب می آید. بنابراین اگر قصد مسافرت با ماشین دارید و یا به اقتضای شرایط شغلی تان مدت زمان زیادی از روز را در حال رانندگی می گذرانید، شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC 211 کاملاً به کار شما خواهد آمد. از شارژر فندکی ریمکس RCC 211 برای شارژ باتری گوشی موبایل، تبلت ، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، پاوربانک و دیگر دستگاه ها می توان بهره برد.

دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی تان در ماشین نباشید

  • مجهز بودن به کابل همه کاره متصل به بدنه

بر روی بدنه شارژر فندکی ریمکس RCC 211 یک پورت خروجی USB تعبیه شده که برای شارژ دستگاه های مورد نظر شما مورد استفاده قرار می گیرد. اما ویژگی منحصر به فرد شارژر فندکی موبایل ریمکس RCC 211 مجهز بودن آن به یک کابل متصل به بدنه می باشد که هم برای شارژ گوشی های اندرویدی و هم برای شارژ گوشی های آیفون قابل استفاده می باشد. در واقع شما با تهیه این شارژر فندکی دیگر نیازی به خرید کابل های شارژ MicroUSB و لایتنینگ نخواهید بود و از همان کابل متصل به بدنه شارژر فندکی می توانید استفاده کنید. کابل شارژر فندکی گوشی ریمکس RCC 211 از نوع فنری است و در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند گره خوردن یا در هم پیچیدن به هیچ عنوان مواجه نخواهید شد.

مجهز بودن به کابل همه کاره متصل به بدنه

در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که از طریق پورت USB موجود بر روی بدنه شارژر فندکی ریمکس RCC 211 و کابل متصل به آن، قادر به شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان خواهید بود.

  • سرعتی بسیار مطلوب در شارژدهی

شدت جریان خروجی شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC 211 حداکثر برابر با 2.1 آمپر است. با توجه به این میزان شدت جریان می توان گفت که این شارژر فندکی در شارژدهی به دستگاه های مختلف و به خصوص گوشی موبایل، سرعت بسیار مطلوبی خواهد داشت و دیگر نیازی به منتظر ماندن برای تکمیل شدن شارژ دستگاه های متصل به آن نخواهید داشت.

سرعتی بسیار مطلوب در شارژدهی

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC 211

  • طراحی ظاهری زیبا و فانتزی

علاوه بر قابلیت های متعدد فنی، شارژر فندکی ریمکس RCC 211 از طراحی ظاهری فانتزی و زیبایی نیز به شکل کاراکترهای کارتونی بهره می برد. این شارژر فندکی در رنگ های مختلفی مانند رنگ های زرد، مشکی و آبی عرضه شده و استفاده از آن جلوه ای جذاب به فضای داخلی خودروی شما خواهد بخشید.

طراحی ظاهری زیبا و فانتزی

شارژر فندکی سریع ریمکس RCC 211 از پلاستیک مرغوب ABS و PC (پلی کربنات) ساخته شده و از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی بهره می برد. به طوری که در صورت استفاده صحیح، برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

 جمع بندی

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC 211 برای کاربرانی طراحی و عرضه شده که هم به دنبال سرعت و کیفیت شارژدهی مطلوب هستند و هم ویژگی ها و جلوه های ظاهری دستگاه برایشان اهمیت دارد. این شارژر فندکی با مجهز بودن به کابل همه کاره متصل به بدنه، هر آنچه که را که در شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال در داخل خودرو به آنها نیازمندید، برایتان فراهم می آورد.

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC 211

شرکت ایده برتر پارسیان شارژر فندکی ریمکس RCC 211 را با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می دهد. چنانچه قصد خرید شارژر فندکی ماشین را دارید، برای اطلاع از قیمت انواع شارژر فندکی از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین می توانید نظرات خود درباره این شارژر فندکی را از طریق ثبت در بخش کامنت های سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC 211





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی