شارژر فندکی ریمکس Remax RCC102
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC102

تعداد درگاه خروجی: یک عدد

نوع درگاره خروجی: درگاه خروجی روی بدنه USB، دارای کابل شارژ MicroUSB و لایتنینگ

سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و...

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC102

اگر در هنگام رانندگی زیاد از اپلیکیشن های مسیریابی موبایل استفاده می کنید، احتمال تمام شدن شارژ گوشی شما در هر لحظه وجود خواهد داشت. برای اینکه خیالتان بابت این موضوع راحت باشد، می توانید شارژر فندکی ریمکس Remax RCC102 را با خود در ماشین به همراه داشته باشید و با متصل کردن این شارژر فندکی به درگاه فندک خودرو، گوشی موبایل یا دستگاه های دیجیتال مورد نظرتان را در حین رانندگی شارژ کنید.

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC102

  • مجهز به کابل دوگانه MicroUSB و لایتنینگ

یکی از مشخصات مهم شارژر فندکی ریمکس مدل Remax RCC102 متصل بودن یک کابل شارژ دوگانه به بدنه آن است که هم برای شارژ دستگاه های اندرویدی و هم برای شارژ آیفون و دستگاه های iOS قابل استفاده می باشد. این کابل دارای طول یک متر بوده و به صورت تخت طراحی شده است. به همین دلیل در هنگام استفاده از آن به ندرت با مشکلاتی مانند گره خوردن یا در هم پیچیدن مواجه می شوید. با توجه به این ویژگی، با تهیه شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC102 دیگر نیازی به تهیه کابل های شارژ مجزا برای شارژ آیفون یا گوشی اندرویدی خود ندارید و می توانید از همین کابل متصل به بدنه شارژر بهره ببرید.

بر روی بدنه شارژر فندکی خودرو ریمکس RCC102 یک پورت خروجی USB نیز وجود دارد که امکان شارژ یک دستگاه دیگر را نیز به شما می دهد. در واقع شارژر فندکی ریمکس RCC102 قابلیت شارژدهی به دو دستگاه به صورت هم زمان را دارد که در مواقع فوری کارایی بالایی خواهد داشت.

مجهز به کابل دوگانه MicroUSB و لایتنینگ

  • سرعتی عالی در شارژدهی را تجربه کنید

شدت جریان خروجی شارژر فندکی گوشی ریمکس RCC102 حداکثر برابر با 3.4 آمپر است. این میزان شدت جریان باعث می شود تا دستگاه های متصل به این شارژر فندکی با سرعتی عالی شارژ شوند و دیگر نیازی به منتظر ماندن برای مدت های طولانی برای تکمیل شارژ دستگاه هایتان نخواهید داشت.

لازم به ذکر است که شارژر فندکی ریمکس RCC102 برای تأمین شارژ انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، اسپیکر و هدست بلوتوثی، پاوربانک و به طور کلی تمامی دستگاه های دارای پورت های MicroUSB، USB و همچنین پورت لایتنینگ کاربرد دارد.

سرعتی عالی در شارژدهی را تجربه کنید

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC102

  • وزن سبک، کیفیت ساخت بسیار مطلوب

شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC102 دارای وزن 40.8 گرم بوده و از ابعاد کوچک و جمع و جوری بهره می برد. به طوری که کوچکترین مزاحمتی برای شما در حین رانندگی ایجاد نخواهد کرد. نکته قابل ذکر در رابطه با این شارژر فندکی کیفیت ساخت بسیار مطلوب آن است. بدنه شارژر فندکی ریمکس RCC102 از پلاستیک مرغوب ABS ساخته شده و به آسانی در برابر آسیب هایی مانند سقوط از ارتفاع کم، ضربه یا فشار صدمه نخواهد دید. بنابراین برای ماه ها و حتی سال ها بر روی این شارژر فندکی می توان برای استفاده در خودرو حساب باز کرد.

بر روی بدنه شارژر فندکی ریمکس RCC102 یک نشانگر LED نیز تعبیه شده که در هنگام اتصال شارژر به درگاه فندک ماشین روشن می شود و شما را از جریان یافتن برق درون آن آگاه می کند.

وزن سبک، کیفیت ساخت بسیار مطلوب

 جمع بندی

با استفاده از شارژر فندکی ریمکس Remax RCC102 قادر به شارژ تمامی دستگاه های دیجیتال از انواع مختلف در ماشین خواهید بود و می توانید با آسودگی خیال به رانندگی و انجام فعالیت های روزمره خود بپردازید. این شارژر فندکی با مجهز به کابل شارژ دوگانه متصل به بدنه، شما را از خرید کابل لایتنینگ و MicroUSB به صورت جداگانه بی نیاز می کند.

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC102

چنانچه قصد خرید شارژر فندکی ریمکس RCC102 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت انواع شارژر فندکی ماشین را به شما ارائه دهند. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر می توانید از مزایای خرید اینترنتی شارژر فندکی بهره مند شوید.

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC102





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی