برد هوشمند پاناسونیک Panasonic
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت پاناسونیک panasonic یک شرکت الکترونیکی چندملیتی ژاپنی است که با نام پیشین ماتسوشیتا هم نامیده می شود. دفتر مرکزی شرکت پاناسونیک در کادوما، اوساکا قرار دارد. شرکت پاناسونیک Panasonic در سال 1918 توسط کونوسوکه ماتسوشیتا به نام ماتسوشیتا تاسیس شد. شرکت پاناسونیک در زمینه تولید محصولات و تجهیزات الکترونیکی از جمله: تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی، وسایل برقی خانگی، دستگاه های فتوکپی و فکس، پرینترها و ....... فعالیت می کند.

برد هوشمند پاناسونیک Panasonic

برد هوشمند پاناسونیک Panasonic

برد هوشمند پاناسونیک Panasonic وسیله ای است که توسطویدئو پروژکتور و از طریق کامپیوتر تصاویر و اطلاعات را بر روی برد هوشمند نمایش می دهد. بردهای هوشمند پاناسونیک از فناوری های مختلفی از جملهبرد هوشمند با تکنولوژي اینفرارد یا آی آر (infera red or ir برد هوشمند با تکنولوژي الکترومغناطیس، برد هوشمند با تکنولوژي آلترا سونیک یا فراصوت (Ultra Sonic) طراحی و ساخته شده اند که هر کدام کارایی و کاربرد خاص خود را دارد.

برد هوشمند IR پاناسونیک : در چهار طرف این برد قسمتی برای ساطع کردن امواج مادون قرمز طراحی شده است. توسط کامپیوتر مختصات برخورد این امواج بر روی برد با یکدیگر شناسایی می شود و باعث ایجاد نشان دادن تصویر می شود. بردهای هوشمند آی آر پاناسونیک در واقع در داخل قابی ساخته شده است که از اطراف این قاب امواج اینفرارد یا مادون قرمز ساطع می شود. برای کار کردن با بردهای هوشمند با استفاده از انگشتان دست یا قلم یا هر چیز دیگری به راحتی می توانید کار کنید. این نوع بردها در کلاس های آموزشی و کنفرانس ها بسیار مناسب هستند.

برد هوشمند الکترومغناطیس پاناسونیک : این نوع برد دارای صفحه ای از مدارهای الکترونیکی ساخته شده است که از طریق تماس قلم مخصوص با صفحه برد اطلاعات را شناسایی می کند و متون و تصاویر را به نمایش می گذارد. برد هوشمند الکترومغناطیسی حتما با استفاده از قلم مخصوص خود کار می کند و نمی توانید با قلم های دیگر یا انگشتان دست با آنها در تعامل باشید.

برد هوشمند آلترا سونیک یا فراصوت پاناسونیک: در این نوع برد یک کیت آلتراسونیک در کنار صفحه برد طراحی شده است که این کیت امواج صوتی را بر روی سطح برد ساطع می کند و با اتصال قلم مخصوص بر روی سطح برد باعث تشکیل تصویر می شود.

 

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

 





:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 4 بهمن 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی