پاور بانک انکر Anker A1263 PowerCore با ظرفیت 10000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک انکر A1263 PowerCore

وزن: 180 گرم

ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت

سازگار با: موبایل، تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و...

تعداد پورت: یک عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه انکر A1263 PowerCore

این روزها دیگر استفاده از گوشی موبایل بخشی از زندگی روزمره اکثر کاربران شده است و بسیاری از شما اوقات زیادی از طول روز خود را به کار با گوشی می گذرانید. به همین دلیل تمام شدن شارژ گوشی ممکن است مشکلات زیادی را در انجام کارهای روزمره برای شما ایجاد کند. برای اینکه خود را از دغدغه تمام شدن شارژ باتری گوشی نجات دهید، پاور بانک انکر Anker A1263 PowerCore با ظرفیت 10000 میلی آمپر را در طول روز با خود به همراه داشته باشید!

مشخصات و امکانات شارژر همراه انکر A1263 PowerCore

پاور بانک جیبی انکر مدل Anker A1263 PowerCore دارای ابعاد 90 * 60 * 20 میلی متر و وزن فقط 180 گرم است و حمل و جابجایی آن به آسانی هر چه تمام تر صورت می گیرد! به طوری که در هنگام قرار دادن آن در کیف، اصلاً متوجه وزن این پاوربانک نخواهید شد!

  • ظرفیت شارژ مناسب فعالیت های روزمره

مهم ترین معیار در انتخاب یک پاوربانک ظرفیت آن است. اگر به دنبال پاوربانکی هستید تا شارژ باتری گوشی موبایل یا دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان در طول فعالیت های معمولی روزمره را برطرف کند، میزان ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتیِ شارژر همراه انکر A1263 PowerCore برایتان کافی خواهد بود! با این پاوربانک می توانید بین 2 تا 4 بار گوشی هوشمندتان را متناسب با میزان ظرفیت باتری گوشی شارژ کنید. به عنوان مثال ظرفیت کامل باتری پاوربانک انکر A1263 PowerCore برای 2.4 بار شارژ کردن آیفون X، 3.6 بار شارژ کردن آیفون 8 و 2.2 بار شارژ کردن سامسونگ گلکسی S9 کفایت می کند.

ظرفیت شارژ مناسب فعالیت های روزمره

  • بهترین سرعت شارژ متناسب با نوع دستگاه متصل

از پاور بانک ده هزار انکر A1263 PowerCore علاوه بر شارژ گوشی برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این دست می توانید استفاده کنید. این پاوربانک دارای یک پورت USB است و در شارژدهی از فناوری PowerIQ و VoltageBoost بهره می برد. این دو فناوری در کنار هم بهترین سرعت و کیفیت در شارژ دستگاه های مختلف را به ارمغان می آورند. به این صورت که با تشخیص مقاومت کابل شارژ و همچنین ولتاژ دستگاه متصل به پاوربانک، شدت جریان خروجی را به صورت هوشمند (تا حداکثر 2.4 آمپر) تنظیم می کنند تا دستگاه با بالاترین سرعت شارژ شود. توجه نمایید که این پاوربانک در دسته پاوربانک های دارای قابلیت فست شارژ قرار ندارد و تنها بهترین سرعت متناسب با ویژگی های دستگاه متصل به آن را ارائه می دهد.

بهترین سرعت شارژ متناسب با نوع دستگاه متصل

پاور بانک انکر Anker A1263 PowerCore با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • نشانگرهایی که شما را از میزان شارژ باقی مانده آگاه می کند!

باتری به کار رفته در پاور بانک انکر مدل Anker A1263 PowerCore از نوع لیتیوم یونی است و برای شارژ آن می توانید از پورت micro USB پاوربانک استفاده کنید. این شارژر همراه در هنگام شارژ شدن نیز سرعت قابل قبولی دارد و با شدت جریان ورودی 2.0 آمپر شارژ می شود. لازم به ذکر است که نشانگرهای LED تعبیه شده بر روی پاوربانک شما را از میزان شارژ باقی مانده باتری آن آگاه می کنند.

نشانگرهایی که شما را از میزان شارژ باقی مانده آگاه می کند!

  • قابلیت شارژ ایمن

از دیگر ویژگی های پاوربانک 10000 میلی آمپر انکر A1263 PowerCore باید به قابلیت شارژ ایمن (MultiProtect) آن اشاره کنیم. این قابلیت باعث می شود تا امنیت دستگاه متصل به پاوربانک در حین شارژ شدن به طور کامل تضمین شود! به طور کلی پاوربانک انکر A1263 PowerCore در مقابل اختلالاتی مانند گرم شدن، اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد، تخلیه باتری و نوسان ولتاژ و شدت جریان مقاوم است.

قابلیت شارژ ایمن

جمع بندی

پاوربانک انکر Anker A1263 PowerCore با ظرفیت 10000 میلی آمپر بهترین انتخاب برای کسانی است که برای شارژ دستگاه های دیجیتال خود به دنبال سرعت و امنیت در شارژدهی هستند.شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پاوربانک انکر و نحوه  خرید پاوربانک را کسب نمایید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این پاوربانک به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن به شما در این زمینه کمک کنند.

پاور بانک انکر Anker A1263 PowerCore با ظرفیت 10000 میلی آمپر





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 2 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی