ترازو آشپزخانه اورانوس Uranus UKS-210-2
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ترازو آشپزخانه اورانوس UKS-210-2

دقت وزن گیری: 200 گرم 

ظرفیت: 5 کیلوگرم 

قابلیت تبدیل واحد: ندارد

قابلیت تنظیم صفر: ندارد

قابلیت و مشخصات ترازو خانگی آشپزخانه اورانوس UKS-210-2

یکی از لوازم آشپزخانه است که نقش زیادی در کیفیت آشپزی شما دارد، ترازو آشپزخانه است. یک ترازوی آشپزخانه دقیق و با کیفیت می تواند خیال شما را بابت وزن دقیق مواد غذایی مورد استفاده راحت کرده و آشپزی را لذت بخش ترکند. انواع ترازو با کاربری های مختلفی در بازار موجود است که از جمله آنها می توان به ترازو آشپزخانه اورانوس Uranus UKS-210-2 اشاره کرد. این ترازو در دسته ترازوهای آشپزخانه آنالوگ جای دارد و برای مصارف معمولی در آشپزخانه های خانگی انتخاب ایده آلی به شمار می آید.

قابلیت و مشخصات ترازو خانگی آشپزخانه اورانوس UKS-210-2

  • طراحی ظاهری زیبا

یکی از مهم ترین مشخصه های ترازو خانگی آشپزخانه اورانوس UKS-210-2 طراحی ظاهری زیبا و متفاوت آن است. به طوری که استفاده از این ترازو جلوه ای خاص و جذاب به محیط آشپزخانه شما خواهد بخشید. لازم به ذکر است که ترازو آشپزخانه اورانوس UKS-210-2 دارای ابعاد 205*90*245 میلی متر و وزن 615 گرم است و فضای زیادی از میز کار شما در آشپزخانه را اشغال نمی کند.

طراحی ظاهری زیبا

  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

بدنه ترازو آشپزخانه اورانوس UKS-210-2 از فلز و کاسه آن از پلاستیک مرغوب شده است. از آنجا که در ساخت این محصول از مواد اولیه مرغوب استفاده شده، دوام و طول عمر بالای آن تضمین شده می باشد. بنابراین آسیب های احتمالی در محیط آشپزخانه مانند دما و رطوبت زیاد، ضربه، فشار، خراشیدگی یا سقوط از ارتفاع کم به آسانی به ترازو آشپزخانه خانگی اورانوس UKS-210-2 صدمه نمی زند و با خیالی راحت می توانید از آن در آشپزخانه منزل خود استفاده کنید.

ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

  • قابلیت اندازه گیری حداکثر 5 کیلوگرم

از ترازو خانگی اورانوس UKS-210-2 برای اندازه گیری مواد غذایی با وزن حداکثر 5 کیلوگرم می توان استفاده کرد. این میزان ظرفیت برای یک ترازوی آشپزخانه خانگی کاملاً مناسب بوده و امکان وزن کردن انواع مواد غذایی با واحدهای گرم و کیلوگرم را در اختیار شما قرار می دهد. باید به این نکته اشاره کنیم که میزان دقت ترازو 5 کیلویی اورانوس UKS-210-2 برابر با 200 گرم است که با توجه به آنالوگ بودن آن قابل قبول به نظر می رسد. اگر به میزان دقت بیشتری در توزین نیاز دارید، پیشنهاد می کنیم تا مدل های ترازوهای آشپزخانه دیجیتال موجود بر روی سایت ایده برتر را مشاهده فرمایید.

قابلیت اندازه گیری حداکثر 5 کیلوگرم

ترازو آشپزخانه عقربه ای اورانوس Uranus UKS-210-2

  • مجهز به کاسه بزرگ، مناسب برای وزن کردن انواع مواد غذایی

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، ابعاد مناسب کاسه ترازو آشپزخانه آنالوگ اورانوس UKS-210-2 است که امکان قرار دادن انواع مواد غذایی درون آن را فراهم می آورد. همچنین شما می توانید مواد غذایی را به همراه ظرف درون کاسه این ترازو که دارای قطر 22.5 سانتی متر و ارتفاع 5.5 سانتی متر است، قرار دهید. توجه داشته باشید که ترازوی آشپزخانه اورانوس UKS-210-2 فاقد قابلیت تنظیم صفر است و برای بهره بردن از این امکان باید به صورت دستی اقدام نمایید. (قابلیت تنظیم صفر به معنای اندازه گیری وزن خالص مواد غذایی بدون در نظر گرفتن وزن ظرف آن است).

ترازو آشپزخانه عقربه ای اورانوس Uranus UKS-210-2

جمع بندی

ترازو آشپزخانه اورانوس Uranus UKS-210-2 با صفحه نمایش عقربه ای بزرگ، ظرفیت و دقت مناسب برای مصارف خانگی و طراحی ظاهری زیبا یک انتخاب ایده آل برای استفاده در آشپزخانه منازل شماست. این ترازو برای کاربرانی عرضه شده که علاوه بر ویژگی های فنی، به دنبال محصولی جذاب و خاص هستند و طراحی ظاهری ترازو برایشان اهمیت زیادی دارد.

چنانچه قصد خرید ترازو آشپزخانه عقربه ای اورانوس UKS-210-2 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان راهنمایی های لازم در زمینه قیمت انواع ترازوی آشپزخانه را به شما ارائه دهند. همچنین اگر در انتخاب ترازوی آشپزخانه مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، سؤالات خود در این زمینه را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.





:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 2 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی