دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VMW50
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-VMW50

عمر لامپ: لیزری، 20 هزار ساعت

وضوح تصویر: 800*1280 پیکسل
شدت روشنایی: 5000 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
3000000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMW50

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور برای استفاده در کلاس های آموزشی و جلسات اداری و شرکتی را دارید و در جستجوی یک ویدئو پروژکتور خوش ساخت و با کیفیت هستید، ما دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VMW50 را به شما پیشنهاد می کنیم. این ویدئو پروژکتور که در دسته ویدئو پروژکتورهای لیزری جای دارد، با ویژگی هایی مانند ارائه رنگ های شاداب و طبیعی، تصاویر درخشان و شفاف، نسبت کنتراست بی نظیر و قابلیت نصب و راه اندازی آسان توانسته به محبوب بالایی در میان کاربران دست یابد.

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMW50

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-VMW50

  • نمایش سایه روشن ها و رنگ مشکی با کیفیتی عالی

ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-VMW50 دارای نسبت کنتراست فوق العاده 3000000:1 است که کیفیتی عالی در نمایش سایه روشن ها و نواحی تاریک موجود در تصاویر را برای شما به ارمغان می آورد. این ویژگی باعث می شود تا رنگ سفید و رنگ های روشن با شفافیت زیاد و رنگ مشکی با عمق زیاد به نمایش درآید و به این ترتیب کیفیت تصاویر بهبود یابد. بنابراین برای نمایش فایل های متنی و اسلایدهای پاورپوینت به طور کامل می توانید بر روی دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-VMW50 حساب باز کنید!

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-VMW50

  • یک ویدئو پروژکتور لیزری با طول عمر بالا

همان طور که اشاره شد، ویدئو دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-VMW50 از نوع لیزری است. طول عمر منبع پخش لیزری به کار رفته در این ویدئو پروژکتور پاناسونیک برابر با 20 هزار ساعت می باشد و به همین دلیل بدون نیاز به صرف هزینه های اضافی برای تعویض یا تعمیر لامپ ویدئو پروژکتور، می توانید به مدتی طولانی از ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMW50 استفاده نمایید.

لیزری بودن ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-VMW50 در کنار استفاده از فناوری 3LCD برای نمایش تصاویر، باعث بهبود کیفیت نمایش نیز می شود و تجربه ای دلچسب به خصوص در نمایش رنگ ها به صورت طبیعی و شاداب را برایتان رقم می زند. رزولوشن دیتا پروژکتور Panasonic PT-VMW50 برابر با 1280*800 پیکسل است و می توان از کیفیت و وضوح تصاویر به نمایش درآمده با آن اطمینان داشت. ضمن اینکه این ویدئو پروژکتور از سیگنال های ورودی 4K پشتیبانی می کند.

یک ویدئو پروژکتور لیزری با طول عمر بالا

  • میزان روشنایی بسیار عالی

یکی دیگر از ویژگی های مهم ویدئو پروژکتور 4K پاناسونیک PT-VMW50 شدت روشنایی 5000 لومنی آن است که منجر به ارائه تصاویری شفاف و درخشان حتی در محیط های روشن می شود. به این ترتیب نیازی به تاریک کردن اتاق با خاموش کردن چراغ ها یا کشیدن پرده ها ندارید و بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر، می توانید از ویدئو پروژکتور در محیط های پُر نور استفاده کنید.

میزان روشنایی بسیار عالی

  • قابلیت استفاده هم در محیط های کوچک و هم در اتاق های نسبتاً بزرگ

به طور کلی ویدئو دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-VMW50 توانایی نمایش تصاویر در ابعاد 30 تا 300 اینچی را دارد که برای این منظور فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش باید بین 0.76 تا 7.62 متر باشد. از این جهت از این ویدئو پروژکتور به آسانی هم در فضاهای محدود و هم در اتاق های نسبتاً بزرگ می توان استفاده کرد.

از آنجایی که ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMW50 به امکاناتی مانند زوم دستی تا 1.6 برابر، قابلیت نصب 360 درجه ای، امکان تصحیح زاویه تصویر (35 درجه عمودی و افقی) و جابجایی دستی لنز (44 درصد عمودی و 20 درصد افقی) مجهز است، برای نصب و راه اندازی آن در محیط های مختلف کار آسانی پیش رو خواهید داشت! به این ترتیب زاویه قرارگیری ویدئو پروجکشن نسبت به پرده نمایش را متناسب با محدودیت فضای محل نصب، می توانید به دلخواه انتخاب نمایید.

قابلیت استفاده هم در محیط های کوچک و هم در اتاق های نسبتاً بزرگ

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VMW50

  • قابلیت اتصال آسان به دستگاه های دیگر

با توجه به اینکه ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-VMW50 به پورت های HDMI (دو پورت)، سریال، USB، ورودی و خروجی کامپیوتر و ویدئو مجهز است، اتصال آن به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، مانیتور، دستگاه های پخش ویدئو، فلش مموری و... به آسانی از طریق کابل انجام می شود. این ویدئو پروژکتور قادر به پخش تصاویر از روی فلش مموری به صورت مستقیم می باشد و در این حالت نیازی به اتصال ویدئو پروژکتور به کامپیوتر نیست. از دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-VMW50 در شبکه های کابلی و به صورت متصل به چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان از طریق شبکه نیز می توانید استفاده کنید.

قابلیت اتصال آسان به دستگاه های دیگر

  • سازگار با فناوری DIGITAL LINK

بر روی بدنه ویدئو پروژکتور Panasonic PT-VMW50 یک پورت نیز تعبیه شده که برای استفاده از فناوری DIGITAL LINK مورد استفاده قرار می گیرد. از طریق این پورت و یک کابل شبکه ساده می توانید صدا و تصویر را به صورت هم زمان از دستگاه منبع پخش به ویدئو پروژکتور منتقل کنید. طول این کابل به 150 متر نیز می تواند برسد و به همین دلیل نیازی به کنار هم قرار داشتن ویدئو پروژکتور و دستگاه منبع پخش نخواهید داشت. این ویژگی به نصب راحت تر ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMW50 در فضاهای محدود کمک زیادی می کند و باعث صرفه جویی در هزینه های شما برای خرید کابل رابط نیز می شود.

سازگار با فناوری DIGITAL LINK

جمع بندی

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VMW50 یک دستگاه خوش ساخت و با دوام است که کیفیتی عالی در نمایش تصاویر را به شما ارائه می دهد. این ویدئو پروژکتور برای کاربرانی عرضه شده که به دنبال بهترین کیفیت در نمایش تصاویر در کاربردهای آموزشی و اداری هستند.

چنانچه قصد خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMW50 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید ویدئو پروژکتور را به شما ارائه دهند. چنانچه در رابطه با ویژگی ها و نحوه خرید این ویدئو پروژکتور به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن به آنها رسیدگی کنند.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VMW50





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 2 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی