دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VMW60
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور پاناسونیک VMW60

عمر لامپ: 20 هزار ساعت

وضوح تصویر: WXGA 1280*800

شدت روشنایی: 6000 لومن

نسبت کنتراست تصویر: 3,000,000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMW60

استفاده از ویدئو پروژکتور این روزها به یکی از روش های پرکاربرد به منظور ارائه اطلاعات به مخاطبان تبدیل شده است. یک ویدئو پروژکتور با کیفیت و مرغوب می تواند نقش مهمی در برگزار شدن با کیفیت یک کلاس آموزشی یا یک جلسه اداری داشته باشد و توجه مخاطبان شما را به طور کامل به مطالب در حال ارائه جلب نماید.

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMW60

یکی از ویدئو پروژکتورهایی که برای همین منظور عرضه شده، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VMW60 است که تصاویری فوق العاده درخشان و شفاف را برای شما به ارمغان می آورد. پس اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور مرغوب و خوش ساخت برای کلاس درس یا استفاده های شرکتی را دارید، برای آشنایی با ویژگی های ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMW60 با ما همراه باشید.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-VMW60

  • تصاویری شفاف و درخشان حتی در محیط های کاملاً روشن

شاید بتوان یکی از مهم ترین ویژگی های ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-VMW60 را میزان روشنایی عالی و 6000 لومنی آن دانست. این میزان روشنایی سبب می شود تا بتوانید از این ویدئو پروژکتور در محیط های کاملاً روشن و پُر نور و حتی فضاهای باز بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر استفاده کنید و از تصاویری شفاف و درخشان بهره مند شوید.

تصاویری شفاف و درخشان حتی در محیط های کاملاً روشن

  • بالاترین کیفیت در نمایش رنگ مشکی و سایه روشن ها

از دیگر قابلیت های دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-VMW60 باید به نسبت کنتراست فوق العاده آن اشاره کنیم که برابر با 3000000:1 است و بالاترین کیفیت در نمایش سایه روشن ها و نواحی دارای رنگ مشکی تصاویر را برای شما به ارمغان می آورد. به طوری که حتی کوچکترین جزئیات موجود در نواحی تاریک تصویر، با وضوح و کیفیتی بسیار مطلوب بر روی پرده به نمایش در خواهد آمد. همچنین این ویژگی در هنگام نمایش فایل های متنی و اسلایدهای پاورپوینت در کلاس درس یا جلسه کاری کارایی بالایی خواهد داشت. چرا که باعث می شود تا رنگ مشکی با عمق زیاد و رنگ های روشن و سفید با شفافیت بیشتری به نمایش درآیند.

بالاترین کیفیت در نمایش رنگ مشکی و سایه روشن ها

  • توانایی بالا در نمایش رنگ های طبیعی و زنده

ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-VMW60 از نوع لیزری است و در آن سه پنل LCD برای نمایش تصاویر به کار رفته است. این ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به شکلی طبیعی و شاداب دارد و تجربه ای لذت بخش از برگزاری یک کلاس درسی یا جلسه اداری را برای شما رقم می زند. همچنین از آنجا که رزولوشن ویدئو دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-VMW60 برابر با 1280 * 800 پیکسل است، کیفیت و وضوح تصاویر به نمایش درآمده با آن قابل قبول خواهد بود. ضمن اینکه این ویدئو پروجکشن از سیگنال های ورودی 4K نیز پشتیبانی می کند.

توانایی بالا در نمایش رنگ های طبیعی و زنده

  • کم خرج، با دوام و دارای عمری طولانی

منبع پخش لیزری به کار رفته در ویدئو پروژکتور 4K پاناسونیک PT-VMW60 دارای طول عمری معادل با 20 هزار ساعت است و از این جهت برای ماه ها و حتی برای چند سال نیازی به صرف هزینه بابت تعمیر یا تعویض آن نخواهید داشت. بنابراین می توان دیتا پروژکتور Panasonic PT-VMW60 را یک دستگاه کم خرج و با دوام دانست که برای مدتی طولانی بدون هیچ مشکل خاصی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

کم خرج، با دوام و دارای عمری طولانی

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VMW60

  • مجهز به امکانات متعدد برای نصب آسان

در ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMW60 تمام امکانات لازم برای نصب و تنظیم تصویر آسان بر روی پرده نمایش در نظر گرفته شده است. از جمله این امکانات می توان به قابلیت زوم دستی تا 1.6 برابر به صورت دستی، جابجایی لنز دستی تا 44 درصد به صورت عمودی و 20 درصد به صورت افقی، قابلیت نصب 360 درجه ای و امکان تصحیح زاویه تصویر تا 35 درجه به صورت عمودی و افقی اشاره کرد. با توجه به این ویژگی ها دیگر نگران محدودیت فضای نصب نخواهید بود و به آسانی می توانید بهترین زاویه را برای قرار دادن ویدئو پروژکتور نسبت به پرده نمایش انتخاب کنید.

مجهز به امکانات متعدد برای نصب آسان

  • قابلیت نمایش تصاویر از فاصله ای کم نسبت به پرده نمایش

یکی از ویژگی های ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMW60 که به خصوص در اتاق های کوچک و دارای فضای محدود کاربرد دارد، قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد 30 اینچی از فاصله تنها 76 سانتی متری نسبت به پرده نمایش است. این ویدئو پروژکتور برای استفاده در محیط های نسبتاً بزرگ نیز مناسب بوده و قادر به نمایش تصاویر در ابعاد حداکثر 300 اینچی می باشد. برای این منظور فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش باید حدود 7.62 متر باشد.

قابلیت نمایش تصاویر از فاصله ای کم نسبت به پرده نمایش

  • پورت های ارتباطی به روز، اتصال آسان به دستگاه های دیگر

بر روی بدنه ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-VMW60 دو پورت HDMI، ورودی و خروجی کامپیوتر و ویدئو، سریال و USB تعبیه شده و به آسانی می توانید آن را به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه های پخش ویدئو، تلویزیون، مانیتور و... متصل کنید. همچنین این ویدئو پروژکتور توانایی پخش فایل های تصویری به صورت مستقیم از روی فلش مموری را دارد. برای این منظور باید فلش مموری خود را به پورت USB دستگاه اتصال دهید.

پورت های ارتباطی به روز، اتصال آسان به دستگاه های دیگر

یکی از ویژگی های کاربردی دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-VMW60 پشتیبانی آن از فناوری DIGITAL LINK است. این فناوری به شما اجازه می دهد تا بتوانید با استفاده از یک کابل شبکه ساده، صدا و تصویر را به صورت هم زمان از دستگاه منبع پخش به ویدئو پروژکتور انتقال دهید. پس دیگر نیازی به صرف هزینه های اضافی برای تهیه کابل های مخصوص نخواهید داشت. ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMW60 قابلیت استفاده در شبکه را نیز دارد و می توان از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به آن دسترسی داشت.

جمع بندی

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VMW60 را می توان یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای استفاده در کلاس های درسی و جلسات اداری و شرکتی دانست که هر آنچه را که از یک ویدئو پروژکتور با کیفیت انتظار دارید، برایتان فراهم می آورد. اگر خواهان بالاترین روشنایی تصاویر و کیفیتی عالی در نمایش رنگ ها هستید، این ویدئو پروژکتور را مد نظر داشته باشید.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VMW60

شما می توانید از طریق تماس با شماره 73027-021 و یا مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMW60 را دریافت کنید. همچنین با ثبت نظرات خود درباره این دیتا ویدئو پروژکتور در بخش «نظرات» سایت ایده برتر، به کاربران دیگر در انتخاب ویدئو پروژکتور مورد نظرشان کمک کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VMW60





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 2 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی