شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 13
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شارژر فندکی تسکو TCG 13

تعداد درگاه خروجی: دو عدد

نوع درگاره خروجی: USB، دارای کابل MicroUSB

سازگار با: گوشی موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، وسایل بلوتوثی مانند اسپیکر و هدفون، پاوربانک و...

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 13

با استفاده از شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 13 دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی یا دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان درون خودرو نباشید. این شارژر فندکی برای رانندگان تاکسی و آژانس یک انتخاب ایده آل است و با متصل شدن به درگاه فندک ماشین، قادر به تأمین شارژ مورد نیاز دستگاه های شما خواهد بود. در هنگام استفاده از شارژر فندکی تسکو TCG 13 توجه داشته باشید که خودرو در حالت روشن قرار داشته باشد؛ در غیر این صورت احتمال تخلیه باتری خودروی شما وجود دارد.

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 13

  • دارای قابلیت شارژ سریع

اگر سرعت شارژ شدن گوشی برایتان اهمیت زیادی دارد، شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 13 برای شما طراحی شده است! این شارژر فندکی از فناوری کوالکوم 3.0 (QC 3.0) یا همان شارژ سریع پشتیبانی می کند و بالاترین سرعت در شارژدهی را به شما ارائه می دهد. لازم به ذکر است که برای استفاده از این قابلیت، گوشی یا دیگر دستگاه های متصل به شارژر فندکی فست شارژ تسکو TCG 13 نیز باید از امکان شارژ سریع برخوردار باشند.

دارای قابلیت شارژ سریع

  • دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید

شارژر فندکی خودرو تسکو TCG 13 دارای دو پورت خروجی USB است و شما می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با آن شارژ کنید. پورت های این شارژر فندکی دارای ولتاژ خروجی 3.6 تا 6 ولت (با شدت جریان 3.0 آمپر)، 6 تا 9 ولت (با شدت جریان 2.0 آمپر) و 9 تا 12 ولت (با شدت جریان 1.5 آمپر) هستند و علاوه بر شارژ گوشی موبایل، می توان از آنها برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، وسایل بلوتوثی مانند اسپیکر و هدفون، پاوربانک و دستگاه هایی از این دست بهره برد.

لازم به ذکر است که شارژر فندکی دو پورت تسکو TCG 13 قادر به تشخیص ولتاژ مورد نیاز دستگاه های متصل به آن به صورت هوشمند می باشد و بالاترین کیفیت در شارژدهی را به شما ارائه می دهد.

دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید

  • کیفیت ساخت فوق العاده عالی

شرکت تسکو در ساخت بدنه شارژر فندکی TCG 13 از فلز مرغوب استفاده کرده است. به همین دلیل این محصول در برابر آسیب هایی مانند سقوط از ارتفاع کم، ضربه، فشار بیش از حد و خراشیدگی مقاومت بالایی دارد و برای استفاده درون ماشین کاملاً مناسب می باشد. بنابراین شارژر فندکی برای ماشین تسکو TCG 13 برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

کیفیت ساخت فوق العاده عالی

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 13

  • قابلیت شارژ هم گوشی های اندرویدی و هم آیفون

همراه با شارژر فندکی تسکو مدل TCG 13 یک کابل شارژ MicroUSB نیز ارائه می شود که برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی و دیگر دستگاه های دارای پورت MicroUSB قابل استفاده می باشد. این کابل دارای کیفیت ساخت بسیار مطلوبی است و در هنگام استفاده از آن به ندرت با مشکلاتی مانند گره خوردگی و در هم پیچیدن مواجه می شوید. ضمن اینکه با استفاده از یک کابل مبدل USB به لایتنینگ از شارژر فندکی تسکو TCG 13 برای شارژ آیفون و دیگر دستگاه های iOS می توانید استفاده کنید.

قابلیت شارژ هم گوشی های اندرویدی و هم آیفون

 جمع بندی

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 13 با ویژگی هایی مانند مجهز بودن به فناوری شارژ سریع، امکان شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان، کیفیت ساخت عالی و دوام و طول عمر بالا یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای استفاده درون خودرو شماست.

شما می توانید شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 13 را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید شارژر فندکی را به شما ارائه دهند.

شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 13





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 2 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی