شارژر فندکی ریمکس Remax RCC218
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شارژر فندکی ریمکس RCC218

تعداد درگاه خروجی: دو عدد

نوع درگاره خروجی: دو درگاه USB، یک درگاه برای اتصال فندک ماشین

سازگار با: گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند اسپیکر و هدفون، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC218

شارژر فندکی وسیله ای است که در قسمت فندک ماشین قرار می گیرد و جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو را به جریان برق مناسب برای شارژ باتری گوشی و دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) تبدیل می کند. بنابراین به همراه داشتن یک شارژر فندکی مرغوب و با کیفیت، به کسانی که قصد رانندگی های طولانی مدت را دارند کمک زیادی می کند.

انواع مختلفی از شارژرهای فندکی در بازار موجود است که از جمله با کیفیت ترین آنها می توان به شارژر فندکی ریمکس Remax RCC218 اشاره کرد. این شارژر فندکی به گونه ای طراحی شده که شما هم قادر به شارژ دستگاه های مورد نظرتان باشید و هم بتوانید از فندک ماشین استفاده کنید. در ادامه به بررسی دقیق تر شارژر فندکی ریمکس مدل Remax RCC218 خواهیم پرداخت.

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC218

  • امکان شارژ هم زمان دو دستگاه و درگاهی برای فندک

به طور کلی برای استفاده از شارژرهای فندکی باید آنها را به درگاه فندک ماشین اتصال دهید و در شرایطی که شارژر به این درگاه متصل است، امکان استفاده از فندک خودرو وجود ندارد. اما با توجه به اینکه شارژر فندکی برای ماشین ریمکس RCC218، خود دارای درگاه فندک می باشد، از آن هم می توانید برای شارژ دستگاه های مورد نظرتان استفاده کنید و به صورت هم زمان از فندک خودرو بهره ببرید.

شارژر فندکی ریمکس RCC218 دارای دو پورت خروجی USB 2.0 است و امکان شارژ کردن هم زمان دو دستگاه مختلف را به شما می دهد.

امکان شارژ هم زمان دو دستگاه و درگاهی برای فندک

  • قابلیت شارژدهی به انواع دستگاه های دیجیتال

از شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC218 برای تأمین شارژ انواع دستگاه های دیجیتال شامل گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند اسپیکر و هدفون، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB می توان استفاده کرد.

شما می توانید از طریق یک کابل شارژ MicroUSB از شارژر فندکی خودرو ریمکس RCC218 برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی و دیگر دستگاه های دارای پورت MicroUSB استفاده کنید. همچنین این شارژر با استفاده از کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ آیفون و آیپد نیز قابل استفاده خواهد بود. به طور کلی شارژر فندکی ریمکس مدل RCC218 تمام نیازهای شما در شارژ دستگاه های مختلف در حین رانندگی را برطرف خواهد کرد.

قابلیت شارژدهی به انواع دستگاه های دیجیتال

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC218

  • سرعتی عالی در شارژ گوشی تان را تجربه کنید

شدت جریان خروجی هر یک از پورت های شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC218 برابر با 2.4 آمپر است و این شارژر شدت جریان خروجی 4.8 آمپری در مجموع را برای شما به ارمغان می آورد. از این جهت می توان گفت که دستگاه های مورد نظر شما و به خصوص گوشی های موبایل، از طریق این شارژر فندکی با سرعتی عالی شارژ می شوند و دیگر نیازی به منتظر ماندن به مدتی طولانی برای تکمیل شدن شارژ آنها نخواهید داشت.

سرعتی عالی در شارژ گوشی تان را تجربه کنید

  • با دوام و مقاوم، قابل استفاده برای مدتی طولانی

با تهیه شارژر فندکی سریع ریمکس RCC218 برای مدتی طولانی خیالتان بابت استفاده از یک شارژر فندکی مرغوب و با دوام راحت خواهد بود. در ساخت این شارژر فندکی از مواد اولیه با کیفیت استفاده شده و به همین دلیل این محصول طول عمر بالایی دارد. به طوری که می توان گفت که شارژر فندکی موبایل ریمکس RCC218 در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، فشار بیش از حد، خراشیدگی و سقوط از ارتفاع کم مقاومت بالایی دارد و برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

با دوام و مقاوم، قابل استفاده برای مدتی طولانی

 جمع بندی

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC218 یک محصول زیبا، خوش ساخت و دارای سرعتی عالی در شارژدهی است که هر آنچه را که از یک شارژر فندکی با کیفیت انتظار دارید، برای شما فراهم می آورد. این شارژر فندکی با مجهز بودن به درگاه مخصوص قرار گرفتن فندک، امکان شارژ دو دستگاه دیجیتال و استفاده از فندک ماشین را به صورت هم زمان برای شما فراهم می آورد.

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC218

چنانچه قصد خرید شارژر فندکی ریمکس RCC218 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت شارژر فندکی ماشین را در اختیار شما قرار دهند. همچنین می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر نسبت به خرید اینترنتی شارژر فندکی ریمکس RCC218 و دیگر انواع لوازم جانبی موبایل اقدام نمایید.

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC218





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 2 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی