دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA W490
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اپتما W490

عمر لامپ: 3000 ساعت در حالت روشن، 3500 ساعت در حالت اکو

وضوح تصویر: 1080×1920 پیکسل

شدت روشنایی: 5000 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
10000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما W490

ویدئو پروژکتور همواره یکی از تجهیزات آموزشی مورد نیاز در کلاس های درس و جلسات اداری محسوب می شود و استفاده از آن سبب بهبود کیفیت برگزاری کلاس و یاد گیری دانش آموزان می شود. ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA W490 یکی از محصولات شرکت معتبر اپتما می باشد که توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد و یک گزینه ایده آل برای کلاس های درس می باشد، همچنین شما را به طور کامل از روش ها و تجهیزات سنتی مانند وایت برد و تخته های گچی بی نیاز می کند!

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما W490

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور OPTOMA W490

  • نمایش تصاویری باکیفیت

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA W490 با بهره مندی از حداکثر رزولوشن 1080P پیکسل تصاویر را باکیفیت را به نمایش در می آورد. با توجه به این مشخصات می توان گفت که جزئیات تصاویر نیز با وضوح و کیفیتی مطلوب بر روی پرده به نمایش در می آیند و مخاطبان شما را تحت تاثیر قرار می دهند.

پس اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور با رزولوشن مناسب دارید و به دنبال یک ویدئو پروژکتور با دوام و کم هزینه هستید، ما به شما ویدئو پروژکتور اپتما W490 را توصیه می کنیم. این ویدئو پروژکتور برای استفاده در سالن های نسبتا بزرگ و کوچک طراحی شده و به خوبی انتظارات شما از یک ویدئو پروژکتور با کیفیت برآورده می سازد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور OPTOMA W490

  • بدون افت وضوح حتی در اتاق های روشن

اما یکی از ویژگی های ویدئو پروژکتور اپتما مدل OPTOMA W490 که استفاده از آن را در اتاق های نیمه روشن امکانپذیر کرده، میزان روشنایی 5000 انسی لومنی این دیتا ویدئو پروژکتور است. این میزان روشنایی باعث می شود تا حتی در اتاق های نیمه روشن در طول روز نیز بتوانید از تصاویری شفاف و درخشان بدون نگرانی بابت افت وضوح آنها بهره مند شوید. بنابراین این دیتا ویدئو پروژکتور برای نمایش تصاویر در سالن های همایش، اتاق های سخنرانی و کلاس های درس مناسب است.

ویدیو پروژکتور اپتما W490 برای نمایش به پنل DLP مجهز است و بالاترین سرعت پاسخدهی و نسبت کنتراست دستگاه را به شما ارائه می دهد. لازم به ذکر است که نسبت کنتراست این ویدئو پروژکتور برابر با 10000:1 می باشد و سایه روشن ها و قسمت های مشکی موجود در تصاویر با کیفیتی قابل قبول به نمایش در می آیند.

بدون افت وضوح حتی در اتاق های روشن

  • تجربه تماشای تصاویر 3 بعدی

علاوه بر موارد ذکر شده دیتا پروژکتور OPTOMA W490 از قابلیت نمایش تصاویر به صورت 3 بعدی برخوردار است و با پشتیبانی از تمام دستگاه های پخش 3 بعدی و Blu-ray تصاویر را با کیفیت مطلوب و وضوح عالی به نمایش در می آورد. با استفاده از عینک های مخصوص DLP LINL می توانید این تصاویر را تماشا کنید.

  • قابلیت تغییر لنز با توجه به شرایط استفاده

ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA W490 از لنز های مختلف اپتما پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد تا متناسب با شرایط محیط محل استفاده از ویدئو پروژکتور، لنز مناسب را انتخاب کنید. بنابراین پارامترهایی مانند زوم، میزان درجه تصحیح زاویه تصویر  و فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش، همه به لنز مورد استفاده شما بستگی خواهد داشت.

قابلیت تغییر لنز با توجه به شرایط استفاده

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA W490

محدوده وسیع ابعاد تصاویر پخش شده

ویدئو پروژکتور اپتما W490 تصاویری در ابعاد 25.6 اینچ تا 301.1 اینچ را با قدرت بزرگنمایی 1.6 برابر نمایش می دهد. بنابراین با تنظیم محدوده ابعاد تصایر می توانید از این ویدئو پروژکتور اپتما هم در سالن های نسبتا بزرگ و هم در اتاق های کوچک استفاده کنید.

  • پورت های اتصالی کاربردی

از دیگر قابلیت های ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA W490 مجهز بودن به پورت های HDMI ، VGA و کامپوزیت می باشد که امکان اتصال به لپ تاپ ،تلویزیون، مانیتور و کامپیوتر و دیگر دستگاه های دیجیتال را برای شما فراهم می کند. همچنین ویدئو پروجکشن اپتما OPTOMA W490 دارای 2 بلندگوی داخلی 16 وات می باشد که از کیفیت صدای عالی برخوردار است و شما را از خرید بلندگوهای گران قیمت بی نیاز می کند.

پورت های اتصالی کاربردی

  • قابلیت خاموشی خودکار

مورد دیگری که باید درباره ی قابلیت های ویدیو پروژکتور اپتما W490 اشاره کنیم خاموش شدن خودکار در این پروژکتور است، بدین صورت که اگر ویدئو پروژکتور برای مدتی بدون استفاده قرار بگیرد به طور خودکار خاموش می شود. این ویژگی در بهبود هزینه ها و صرفه جویی در مصرف انرژی اهمیت بسزایی دارد.

  • طول عمر لامپ مورد استفاده

از دیگر ویژگی های ویدئو پروژکتور اپتما W490 عمر لامپ می باشد که بسته به شرایط محیطی و حالت های مختلف استفاده می تواند متفاوت باشد و همچنین به میزان مصرف شما از دیتا پروژکتور نیز بستگی دارد. عمر لامپ ویدئو پروژکتور در حالت روشن برابر با 3000 ساعت و در حالت اکو(اقتصادی) برابر با 3500 ساعت می باشد. از این جهت می توانید تا مدتی از ویدئو پروژکتور استفاده کنید و از صرف هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

طول عمر لامپ مورد استفاده

جمع بندی

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA W490 با کیفیت بی نظیر در نمایش تصاویر، قابلیت تغییر  لنز و ارائه رنگ های شگفت انگیز مناسب برای استفاده در کلاس های درس، سالن های کنفرانس، اتاق های مدیران و اتاق جلسات می باشد.

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور اپتما W490 را دارید جهت ارتباط با کارشناسان ما در شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 021-73027 تماس حاصل فرمایید تا از قیمت انواع ویدئو پرژکتور و همچنین مشاوره قبل از خرید دیتا ویدئو پروژکتور بهره مند شوید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA W490





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 5 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی