اسپیکر بلوتوث قابل حمل هویت Havit HV-M13BT
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسپیکر بلوتوث وایرلس هویت HV-M13BT

رنگ: قرمز، مشکی/قرمز، مشکی/خاکستری

رابط اتصال: بلوتوث

طول عمر باتری : 10ساعت

نوع اتصال: بی سیم

طراحی اسپیکر بلوتوث هویت HV-M13BT

شرایطی را تصور کنید که برای یک گشت و گذار تفریحی از دل شهر بیرون زده اید و در طبیعت در حال قدم زدن هستید. در چنین شرایطی گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه تان می تواند لذت این گردش را برایتان دو چندان کند! برای این منظور یک اسپیکر قابل حمل با کیفیت کمک زیادی به شما خواهد کرد.

طراحی اسپیکر بلوتوث هویت HV-M13BT

  • حمل و جابه جایی آسان

اسپیکر بلوتوث قابل حمل هویت Havit HV-M13BT را می توان یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای گوش دادن به موسیقی در سفر و گردش های تفریحی دانست. این اسپیکر که دارای ابعاد 42*92*92 میلی متر و وزن 230 گرم است، با طراحی جمع و جور خود به آسانی قابل حمل است و به شما اجازه می دهد تا آنها را در کوله پشتی، کیف، ساک ورزشی یا حتی در جیب خود گذاشته و در مکان های مختلف آن را به همراه داشته باشید.

حمل و جابه جایی آسان

  • در هر موقعیتی می توانید به پخش موسیقی بپردازید

طراحی دایره ای شکل اسپیکر قابل حمل هویت HV-M13BT و دو رنگ بودن بدنه آن، حس خوشایندی را در هنگام در دست گرفتن و استفاده از این اسپیکر به شما منتقل می کند. همچنین در ساخت این اسپیکر از مواد اولیه مرغوب استفاده شده و به همین دلیل با خیالی راحت از دوام بالای آن در برابر آسیب هایی مانند ضربه، رها شدن از دست و افتادن به زمین و وارد آمدن فشار بیش از حد، می توانید از این اسپیکر قابل حمل ضد ضربه در موقعیت های مختلف استفاده کنید.

در هر موقعیتی می توانید به پخش موسیقی بپردازید

قابلیت و کارایی های اسپیکر هویت HV-M13BT

  • وضوح صدایی که شما را شگفت زده می کند!

توان خروجی اسپیکر پرتابل هویت HV-M13BT برابر با 5 وات است و صدای ارائه شده توسط آن از قدرت و وضوح بالایی در مقایسه با ابعادی که دارد، برخوردار می باشد! به طوری که در مواجهه اول با این اسپیکر هویت، از حجم و قدرت صدای آن شگفت زده خواهید شد! البته توجه نمایید که اسپیکر هویت HV-M13BT برای مصارف شخصی طراحی شده و اگر قصد پخش موسیقی در جمع های شلوغ را دارید، بهتر است به سراغ اسپیکرهای قوی تری بروید.

قابلیت و کارایی های اسپیکر هویت HV-M13BT

  • اتصال بلوتوثی قدرتمند با منابع پخش صدا

اسپیکر هویت مدل HV-M13BT به بلوتوث نسخه 4.2 مجهز است و به تمامی دستگاه های دارای بلوتوث مانند گوشی های اندرویدی، آیفون، تبلت، آیپد، آیپاد، لپ تاپ و... به صورت بدون سیم قابل اتصال می باشد. توجه نمایید که برای اینکه اتصال بلوتوثی میان دو دستگاه به آسانی برقرار شود، فاصله بین آنها نباید از 10 متر بیشتر شود. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که اسپیکر بلوتوثی هویت HV-M13BT از قدرت بالایی در پخش موسیقی در هنگام اتصال بلوتوثی برخوردار است و در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا یا تأثیر نویزها روبه رو نخواهید شد.

بر روی بدنه اسپیکر پرتابل بلوتوث هویت HV-M13BT شیار کارت حافظه نیز تعبیه شده و در صورتی که فایل های موزیک مورد نظر شما بر روی کارت حافظه micro SD ذخیره شده، می توانید آنها را از طریق اسپیکر پخش نمایید.

اتصال بلوتوثی قدرتمند با منابع پخش صدا

اسپیکر بلوتوث قابل حمل هویت Havit HV-M13BT

  • بدون نیاز به شارژ باتری در طول روز

نکته قابل ذکر دیگر در رابطه با اسپیکر قابل حمل بلوتوث هویت HV-M13BT باتری به کار رفته در آن است که دارای ظرفیت 1200 میلی آمپر می باشد. این میزان ظرفیت برای پخش مداوم موسیقی به مدت 10 ساعت کفایت می کند که میزان بسیار قابل توجهی است! به طوری که عملاً به شارژ باتری اسپیکر در طول روز نیازی نخواهید داشت! در صورت احتیاج به شارژ کردن باتری، باید از پورت micro USB موجود بر روی بدنه اسپیکر استفاده نمایید.

  • ویژگی های فنی مناسب در کنار ظاهر زیبا

اسپیکر بلوتوثی پرتابل هویت HV-M13BT علاوه بر ویژگی های فنی مناسب، از طراحی ظاهری زیبایی نیز بهره می برد و در رنگ های مشکی/قرمز و مشکی/خاکستری عرضه شده است. پس اگر به دنبال اسپیکری زیبا، دارای قدرت پخش مناسب و دارای قابلیت حمل آسان هستید، اسپیکر بی سیم هویت HV-M13BT برای شما کاملاً مناسب می باشد.

ویژگی های فنی مناسب در کنار ظاهر زیبا

جمع بندی

اسپیکر قابل حمل Havit HV-M13BT یک محصول خوش ساخت و زیبا از شرکت هویت است که از لاظ فنی نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد. برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید اسپیکر بلوتوث قابل حمل هویت Havit HV-M13BT به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر در انتخاب اسپیکر قابل حمل مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به شما در این زمینه کمک کنند.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل هویت Havit HV-M13BT





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 6 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی